Boeken Marketing Intelligence Adviseur

Marketing Intelligence Adviseur is reeds een baan op hoger niveau. Toch is het mogelijk om door te groeien naar de functie van bijvoorbeeld Commercieel Directeur.  

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Intelligence Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Intelligence Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Intelligence Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Marketing Intelligence Adviseur:

Verkoop jezelf

Verkoop jezelf

Verkoop jezelf - Nederlands | Paperback | 9789490061074 | 15 juni 2012 | 128 pagina's

Verkoopvaardigheden zijn onmisbaar voor interne en externe adviseurs. In de huidige markt is het onontbeerlijk dat adviseurs duurzame relaties met hun opdrachtgevers ontwikkelen en koesteren. Opdrachtgevers willen gemak, genot, gewin en geen-gezeur. Succesvolle adviseurs (h)erkennen deze behoeften en koesteren hun opdrachtgevers. Inhoudelijke kwaliteit is niet voldoende. Succesvolle adviseurs bieden veel meer. Dit praktijkboek geeft inzicht …

Management for Professionals - Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence

Management for Professionals - Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence

Management for Professionals - Exhibit Marketing and Trade Show Intelligence - Engels | E-book | 9783642367939 | 12 juni 2013 | Adobe ePub

"Exhibition organizers and venue managers must have a thorough knowledge of their customers and they must be very close to the industries they serve. We must react rapidly to their changing needs and even be ahead of the curve in providing the tools and services which they’ll need to successfully meet their business objectives. This …

Marketing en sales update - Competitive intelligence

Marketing en sales update - Competitive intelligence

Marketing en sales update - Competitive intelligence - Nederlands | Hardcover | 9789077881224 | 16 mei 2007 | 94 pagina's

Dit boek is bestemd voor alle mannen en vrouwen die de concurrentiestrijd aandurven, voor de managers en ondernemers die niet bang zijn om geconfronteerd te worden met hun grootste zakelijke vijanden – en met zichzelf. Want wie om zich heen kijkt, ziet ook zichzelf in de spiegelende ramen van de concurrent. En wie goed kijkt, …

Sales EQ

Sales EQ

Sales EQ - Engels | Hardcover | 9781119312574 | 16 mei 2017 | 320 pagina's

Technology has disrupted the traditional sales process by giving buyers unprecedented access to product and industry information, more control over the sales process, and more choices of products and vendors. The traditional selling skill set controlling the sales process, commanding product knowledge, and nailing a great pitch is now all but obsolete. To differentiate yourself …

New Market Intelligence

New Market Intelligence

New Market Intelligence - Duits | Paperback | 9783834923424 | 27 april 2010 | 238 pagina's

Der Sammelband stellt die Ergebnisse eines Forschungsprojektes zur strategischen Vorausschau und zum Internationalisierungsverhalten von Biotechnologieunternehmen in Deutschland vor. Ausgehend von einer Bestandsaufnahme in der roten Biotechnologie und 30 Fallstudien in Unternehmen der Branche beschreiben die Autoren das Internationalisierungsverhalten und das Vorgehen in der strategischen Vorausschau neuer Märkte und Geschäftsmöglichkeiten. Sie leiten Managementempfehlungen ab und ermitteln …

Advanced Information and Knowledge Processing - Artificial Intelligence and Economic Theory: Skynet in the Market

Advanced Information and Knowledge Processing - Artificial Intelligence and Economic Theory: Skynet in the Market

Advanced Information and Knowledge Processing - Artificial Intelligence and Economic Theory: Skynet in the Market - Engels | E-book | 9783319661049 | 18 september 2017 | Adobe ePub

This book theoretically and practically updates major economic ideas such as demand and supply, rational choice and expectations, bounded rationality, behavioral economics, information asymmetry, pricing, efficient market hypothesis, game theory, mechanism design, portfolio theory, causality and financial engineering in the age of significant advances in man-machine systems. The advent of artificial intelligence has changed many …

The Revenue Acceleration Rules

The Revenue Acceleration Rules

The Revenue Acceleration Rules - Engels | Digitaal luisterboek | 9781469071237 | 12 februari 2019 | Speelduur: 04:53:08 minuten

Turn data into revenue in the B2B marketing sphere The Revenue Acceleration Rules is a unique guide in the business-to-business space, providing a clear framework for more effective marketing in an accounts-based environment. Written by a veteran in the predictive marketing sphere, this book explains how strategies typically used on the consumer end can be …

La Market Intelligence Appliquée à l’Art de la Vente Dans l’Entreprise 2.0

La Market Intelligence Appliquée à l’Art de la Vente Dans l’Entreprise 2.0

La Market Intelligence Appliquée à l’Art de la Vente Dans l’Entreprise 2.0 - Frans | E-book | 9782322005345 | 17 januari 2013 | -6218

« C‘est du paper work » (travail administratif) me disait mon supérieur hiérarchique lorsque je lui présentais, au préalable de ma stratégie de compte et des affaires encours, mes recherches sur le marché, sur mon compte client, nos partenaires, les nouveaux entrants, les solutions de remplacement, les concurrents, les impacts de la réglementation, de la …

Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge - Engels | Paperback | 9780749483395 | 03 februari 2019 | 224 pagina's

Presents a cutting edge, strategic framework to help marketers capably and confidently integrate artificial intelligence into unparalleled marketing practice.

Aesthetic Intelligence How to Boost It and Use It in Business and Beyond

Aesthetic Intelligence How to Boost It and Use It in Business and Beyond

Aesthetic Intelligence How to Boost It and Use It in Business and Beyond - Engels | Hardcover | 9780062883308 | 09 januari 2020 | 288 pagina's

Longtime leader in the luxury goods sector and former Chairman of LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton North America reinvents the art and science of brand-building under the rubric of Aesthetic Intelligence. In a world in which people have cheap and easy access to most goods and services, yet crave richer and more meaningful experiences, aesthetics …

per pagina