Boeken Sales & Marketing Manager

Veel middelgrote en grote organisaties vragen naar geschikte Sales & Marketing Managers, er is daarom voldoende werk te vinden voor een gemotiveerde Sales & Marketing Manager. Vaak begint de Sales & Marketing Manager binnen het team en stroomt bij geschiktheid door naar de managementfunctie.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Sales & Marketing Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Sales & Marketing Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Sales & Marketing Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 96 beste boeken voor een Sales & Marketing Manager:

Sales Blueprints 6 -  The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742 | 16 maart 2018 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

The Ultimate Sales Managers' Guide

The Ultimate Sales Managers' Guide

The Ultimate Sales Managers' Guide - Engels | Hardcover | 9780471973188 | 22 september 2006 | 240 pagina's

Praise for The Ultimate Sales Managers' Guide "Klymshyn not only understands this great profession, he relates the passion and fun of managing sales people in this wonderful guide. We have waited for this for some time. Praise for The Ultimate Sales Managers' Guide "Klymshyn not only understands this great profession, he relates the passion and …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Paperback | 9789014089720 | 30 augustus 2003 | 301 pagina's

De klant is één van de belangrijkste succesfactoren van uw onderneming. Maar wat doet u aan klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw en klantenwaarde?

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Paperback | 9789055133369 | 08 november 2003 | 173 pagina's

Een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen. Het is een methode die commercieel talent tot bloei brengt en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. 173 blz.

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers? - Nederlands | Paperback | 9789089652270 | 17 september 2014 | 160 pagina's

Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen, moeten we niet nog dieper in functionele deelgebieden duiken, maar juist weer naar het vakgebied …

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections - Engels | E-book | 9781458172099 | 24 mei 2011 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

To overcome objections, be an ally to your customers, not their adversary. Don’t try to prove them wrong for refusing to buy your product, create a way for them to buy it. Don’t demonstrate their ignorance, educate them so they can make better-informed decisions. In other words, don’t overcome their objections, answer their questions instead. …

Marketing Insights From A To Z

Marketing Insights From A To Z

Marketing Insights From A To Z - Engels | Hardcover | 9780471268673 | 11 maart 2003 | 224 pagina's

In Marketing Insights from A to Z, marketing¿s most respected sage, Philip Kotler, chooses and examines the most important concepts of the discipline for today and the future, offering a fresh and stimulating take on how marketing will change and how marketers must change with it. Kotler highlights eighty of marketing¿s fundamental concepts, sharing enlightened …

Coaching Salespeople Into Sales Champion

Coaching Salespeople Into Sales Champion

Coaching Salespeople Into Sales Champion - Engels | Hardcover | 9780470142516 | 29 april 2008 | 327 pagina's

Technology has not only changed the way companies sell but also the way managers build and develop their team. With a savvy, younger generation to manage and fewer resources to do so, managers have less face time with their staff. As more companies transition to a virtual team environment, it s essential for managers to …

52 Sales Management Tips

52 Sales Management Tips

52 Sales Management Tips - Engels | E-book | 9780991754625 | 15 oktober 2012 | Adobe ePub

This book is designed for sales managers who struggle within a corporate environment that doesn’t always support them or their development needs. Whether you are a sales executive, senior sales leader or a new, experienced or aspiring sales manager I’m confident you will find this book to be a valuable guide to consult whenever you …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Paperback | 9789052619194 | 07 november 2011

U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Helaas is het opstellen van een marketingplan elke keer weer een tijdrovende en omslachtige bezigheid. En dat terwijl de uitvoerige analyses die daarvoor nodig zijn van jaar tot jaar niet spectaculair van elkaar verschillen. Het belangrijkste krijgt daardoor te weinig aandacht: de acties. Weg met het marketingplan, tijd …

per pagina