Boeken Service Analist

In Nederland zijn er niet veel banen voor specifiek de Service Analist gericht zijn. Vaak komt men in een soortgelijke analistenfunctie terecht, die dan weer net een andere focus heeft.

Als Analist kan men in een bedrijf de leidinggevende worden, maar dit is vaak moeilijk te bereiken omdat de Service Analist zoveel op projectbasis bij verschillende bedrijven werkt.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Service Analist. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Service Analist. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Service Analist die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Service Analist:

Room Service

Room Service

Room Service - Nederlands | Paperback | 9789025877484 | 11 september 2019 | 176 pagina's

Spannende jeugdroman over een nacht die je voor altijd zal achtervolgen... Het is bijna zover. De datum die ik nooit meer zal vergeten. Het is de dag waarop ze haar hebben vermoord. En het wordt de dag waarop ik één van hen zal vermoorden. Vier vrienden vieren een verjaardag in een luxe hotel. Maar wat …

Value Proposition Design

Value Proposition Design

Value Proposition Design - Engels | Paperback | 9781118968055 | 30 oktober 2014 | 290 pagina's

The authors of the International bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers cant resist Value Proposition Design helps you tackle the core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This highly practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and …

Academic Service economie en bedrijfskunde  -   Leiderschap bij verandering

Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering

Academic Service economie en bedrijfskunde - Leiderschap bij verandering - Nederlands | Hardcover | 9789052612317 | 01 januari 1997 | 219 pagina's

Het lezen van dit boek is als het doorbrengen van een werkdag met John Kotter. De ontwikkeling van de techniek, veranderingen in de markt en de maatschappij en de steeds sterker wordende concurrentie dwingen organisaties om te veranderen. Organisaties moeten deze veranderingen niet alleen kunnen weerstaan, maar er juist op inspelen, om in het nieuwe …

Schaamteloos delegeren

Schaamteloos delegeren

Schaamteloos delegeren - Nederlands | Paperback | 9789462201682 | 15 september 2015 | 158 pagina's

'Ik kan het zelf beter.' - 'Ik kan het sneller.' - 'En ze doen het toch niet zoals ik het wil.' Klinkt bekend? Delegeren is misschien wel de belangrijkste vaardigheid die moderne leiders, directeuren, managers en ondernemers nodig hebben. Maar er wordt nog veel mee geworsteld. Dat moet anders, want delegeren helpt om tijd vrij …

Echte leiders dienen

Echte leiders dienen

Echte leiders dienen - Nederlands | Paperback | 9789462201279 | 29 oktober 2014 | 160 pagina's

Leiderschap is enorm in beweging. Dat het anders moet dan in de 20ste eeuw zien de meeste mensen wel. Maar hoe anders en hoe doe je dat? Dienend-leiderschap wordt in dit kader steeds vaker genoemd. Wat is dienend-leiderschap? Welke effecten heeft het? Waarom is het een antwoord op de problemen waar we voor staan? En …

Het Groot Coachboek

Het Groot Coachboek

Het Groot Coachboek - Nederlands | Hardcover | 9789052618364 | 01 februari 2011 | 272 pagina's

Het Groot Coachboek is het basisboek voor iedereen die coacht of een coachende rol wil spelen. Het geeft maar liefst 120 suggesties waarmee je je coaching naar een hoger niveau kunt tillen: 60 werkvormen die je in je coachsessies kunt gebruiken en 60 opdrachten die je mee naar huis kunt geven. De werkvormen en opdrachten …

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Klanten zijn eigenlijk net mensen

Klanten zijn eigenlijk net mensen - Nederlands | Paperback | 9789052615554 | 01 januari 2006 | 114 pagina's

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. Klanten zijn eigenlijk nét mensen! laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met …

The Design Thinking Playbook

The Design Thinking Playbook

The Design Thinking Playbook - Engels | Paperback | 9781119467472 | 29 juni 2018 | 352 pagina's

"This book is THE best definition of Design Thinking that I have seen." — Kees Dorst, author of Frame Innovation "The Design Thinking Playbook not only outlines and describes how to apply design thinking. (…) This is an imaginative new contribution." — Nigel Cross, author of Design Thinking: Understanding how designers think and work "Worthwhile …

Kus de visie wakker

Kus de visie wakker

Kus de visie wakker - Nederlands | Paperback | 9789462201668 | 01 juli 2015

Visie is hot. Na vele jaren van effi ciencyverbetering, kostenreductie en sanering, richten organisaties zich nu op dieperliggende vragen als: waarom bestaan wij eigenlijk? Waar staan we voor? Waar willen we heen? Wat zijn onze unieke kwaliteiten? Om deze vragen te kunnen beantwoorden is een visie nodig. Een visie bindt mensen en geeft richting. Het …

Waarderend veranderen

Waarderend veranderen

Waarderend veranderen - Nederlands | Paperback | 9789462201019 | 01 juli 2015 | 192 pagina's

Appreciative Inquiry in de dagelijkse praktijk van managers Of het nu gaat om vernieuwingen die je vanuit je eigen visie aanzwengelt, verbeterideeën die uit je team op komen of processen die organisatiebreed worden ingezet: werken aan team- en organisatieontwikkeling is aan de orde van de dag in je werk als leidinggevende. Appreciative Inquiry is een …

per pagina