Boeken Service Engineer

Er is veel vraag naar Service Engineers, vooral ook omdat ze op zoveel verschillende plekken terecht kunnen. De arbeidsmarkt is dus erg gunstig. Qua doorgroeimogelijkheden kan de Service Engineer verder bij een internationaal bedrijf terecht komen of zich op een of andere manier specialiseren in een bepaald product of proces.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Service Engineer. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Service Engineer. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Service Engineer die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 95 beste boeken voor een Service Engineer:

Roloff/Matek Machineonderdelen

Roloff/Matek Machineonderdelen

Roloff/Matek Machineonderdelen - Nederlands | Paperback | 9789039526453 | 01 april 2011 | 284 pagina's

Roloff /Matek geldt al vele jaren als een standaardwerk voor de werktuigbouw. De uitvoerige en up-to-date behandeling van machineonderdelen maakt het een compleet studieboek en een onmisbaar naslagwerk voor iedere ontwerper. De complete methode bestaat uit: • Theorieboek • Tabellenboek • Opgavenboek • Formuleboek In het Formuleboek zijn alle belangrijke grootheden die het Theorieboek behandelt …

The Design Thinking Playbook

The Design Thinking Playbook

The Design Thinking Playbook - Engels | Paperback | 9781119467472 | 29 juni 2018 | 352 pagina's

"This book is THE best definition of Design Thinking that I have seen." — Kees Dorst, author of Frame Innovation "The Design Thinking Playbook not only outlines and describes how to apply design thinking. (…) This is an imaginative new contribution." — Nigel Cross, author of Design Thinking: Understanding how designers think and work "Worthwhile …

SLA Best Practices

SLA Best Practices

SLA Best Practices - Nederlands | Paperback | 9789071501456 | 20 april 2011 | 497 pagina's

Dit boek beschrijft de best practices om er achter te komen wat de prestatie-indicatoren zijn die gemeten moeten worden om de tevredenheid van de klant te borgen. Het belangrijkste bij het leveren van een service is dat de klant tevreden is over de geleverde prestaties. Door deze tevredenheid verkrijgt de leverancier heraankopen, wordt hij gepromoot …

Laws of UX Using Psychology to Design Better Products  Services

Laws of UX Using Psychology to Design Better Products Services

Laws of UX Using Psychology to Design Better Products Services - Duits | Paperback | 9781492055310 | 01 mei 2020 | 150 pagina's

An understanding of psychology-specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces-is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the blueprint of how humans perceive and process the world …

Value Proposition Design

Value Proposition Design

Value Proposition Design - Engels | Paperback | 9781118968055 | 30 oktober 2014 | 290 pagina's

The authors of the International bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers cant resist Value Proposition Design helps you tackle the core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This highly practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and …

NASA Systems Engineering Handbook

NASA Systems Engineering Handbook

NASA Systems Engineering Handbook - Engels | Hardcover | 9781680920895 | 19 oktober 2017 | 300 pagina's

NASA Systems Engineering Handbook is een boek van Nasa

Agile service management met scrum

Agile service management met scrum

Agile service management met scrum - Nederlands | Paperback | 9789071501807 | 30 december 2014 | 124 pagina's

Dit boek definieert eerst de risicogebieden bij het invoeren van Scrum en Kanban. Daarna worden de diverse Agile begrippen en concepten besproken. Het toepassen van Agile software development neemt een grote vlucht. De termen Scrum en Kanban zijn al ingeburgerd bij menig organisatie. Agile software development stelt andere eisen aan de invulling van beheer van …

Sherman Tanks of the Red Army

Sherman Tanks of the Red Army

Sherman Tanks of the Red Army - Engels | Paperback | 9781911658474 | 01 juli 2021 | 116 pagina's

More than 4000 examples of the famous diesel-fuelled M4A2 Sherman tank were sent to the Soviet Union during the Second World War under the Lend-Lease programme. These American-built vehicles were operated by Red Army crews against the Germans during some of the bitterest fighting on the Eastern Front – yet despite serving with distinction and …

Cloud SLA

Cloud SLA

Cloud SLA - Nederlands | Paperback | 9789071501739 | 22 januari 2014 | 164 pagina's

Dit boek beschrijft wat cloud services zijn. Daarbij wordt ingegaan op de risico's die organisaties lopen bij het aangaan van contracten en SLA's. Steeds meer organisaties kiezen voor het vervangen van de traditionele ICT services door cloud services. Het opstellen van doelmatige SLA's voor traditionele ICT services is voor veel organisaties een ware uitdaging. Met …

Academic Service wetenschap en techniek Roloff /Matek machine-onderdelen

Academic Service wetenschap en techniek Roloff /Matek machine-onderdelen

Academic Service wetenschap en techniek Roloff /Matek machine-onderdelen - Nederlands | Paperback | 9789039514221 | 758 pagina's

De geheel herziene druk van dit standaardwerk komt op hetzelfde moment uit als de Duitse nieuwe versie. De wijzigingen betreffen voornamelijk aanpassing aan de nieuwe gewijzigde normen in Europa (Euro- en ISOnormen). Verder is de didactische opbouw van de tekst en de indeling van de hoofdstukken verbeterd. Deze zijn overzichtelijker gemaakt en de langste hoofdstukken …

per pagina