Boeken Supportmedewerker

Het arbeidsmarktperspectief voor supportmedewerkers is momenteel gunstig. Met de juiste opleiding zijn er vele organisaties waar je bij terecht kunt. Qua doorgroeimogelijkheden moet je denken aan andere functies in de ICT, zoals ICT-consultant, informatiemanager, programmeur of specialist. Het is maar net hoe en hoe snel je je ontwikkelt.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Supportmedewerker. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Supportmedewerker. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Supportmedewerker die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 1 beste boeken voor een Supportmedewerker:

Vraaggestuurde ondersteuning van mensen met een verstandelijke beperking

Vraaggestuurde ondersteuning van mensen met een verstandelijke beperking

Vraaggestuurde ondersteuning van mensen met een verstandelijke beperking - Nederlands | Paperback | 9789024417636 | 01 januari 9999 | 171 pagina's

Medewerkers die vraaggestuurde ondersteuning bieden aan mensen met een verstandelijke beperking moeten professioneel kunnen werken. Dit boek is geschreven als handleiding bij die vraaggestuurde ondersteuning, die steeds vaker ‘support’ wordt genoemd. Ad Wiese reikt veel thema’s, achtergronden, theorie en praktische aanbevelingen aan voor het ondersteunen van mensen in hun zelfbepaling, het omgaan met hun beperking, …