Boeken Verkoop en Service Adviseur

Er zijn vacatures beschikbaar voor de functie van Verkoop en Service Adviseur, maar door de lage opleidingseisen zijn er veel gegadigden. De selectie voor de functie is dan ook op andere wijze streng; kandidaten moeten zich bewijzen op commercieel gebied, op enthousiasme, representativiteit en verkooptalent.

De doorgroeimogelijkheden zijn afhankelijk van functioneren. In principe is de functie van Verkoop en Service Adviseur een startersfunctie. Eenmaal binnen biedt de bank voldoende opleidingsmogelijkheden om zelfontplooiing en doorgroeien mogelijk te maken. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Verkoop en Service Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Verkoop en Service Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Verkoop en Service Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Verkoop en Service Adviseur:

PMO-special - Klantgericht telefoneren

PMO-special - Klantgericht telefoneren

PMO-special - Klantgericht telefoneren - Nederlands | Paperback | 9789052614960 | 03 december 2004 | 102 pagina's

PMO-special - Klantgericht telefoneren 1e druk is een boek van E. Bosmans uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052614960 Klantgericht telefoneren geeft u tal van suggesties om telefoongesprekken tot een succes te maken en uw telefonische bereikbaarheid te optimaliseren. Bovendien ontdekt u de valkuilen en concrete aandachtspunten voor het voeren van de volgende telefoongesprekken: *informatie en …

Procesadvisering

Procesadvisering

Procesadvisering - Nederlands | Paperback | 9789052615318 | 15 september 2005 | 276 pagina's

Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een organisatieadviseur die samen met het management enkele aspecten van een organisatie wil verbeteren, een therapeut die hulp verleent aan een patiënt, een coach die met een groep werkt, een ouder die …

De rol van adviseur

De rol van adviseur

De rol van adviseur - Nederlands | Paperback | 9789052619736 | 28 maart 2012 | 128 pagina's

Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar dat is niet genoeg: een goede adviseur heeft passie voor mensen, wil zich in klanten verdiepen en hen verder helpen. De rol van adviseur is het handboek voor de gedreven adviseur. Of u nu net begint, …

De nieuwe professional service firm

De nieuwe professional service firm

De nieuwe professional service firm - Nederlands | Hardcover | 9789463191616 | 08 juli 2019 | 256 pagina's

De wereld van professional services – advocatuur, accountancy, organisatieadvies en andere professies – is volop aan het veranderen. Jongeren zoeken een uitweg voor hun ondernemerschap en verlangen naar vrijheid van agenda en carrière door bij kleine, beweeglijke kantoren te willen werken. Innovatie van de dienstverlening, vooral geïnspireerd door ICT, stagneert bij veel huidige firma's. De …

Adviserend Verkopen Volgens Hanan

Adviserend Verkopen Volgens Hanan

Adviserend Verkopen Volgens Hanan - Nederlands | Hardcover | 9789052613604 | 01 januari 1999 | 248 pagina's

"U bent niet langer een verkoper, die een afnemer een product wil verkopen, u bent een adviseur die een cliënt wil ondersteunen in zijn business" -- De Hanan-formule voor de sales manager Met de Hanan-formule uit adviserend verkopen lukt het om langdurig hoge marges te realiseren. Bovendien kan de formule bijdragen aan een aanzienlijke verlaging …

Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen

Een praktische kijk op marketing en strategiemodellen - Nederlands | Hardcover | 9789052617435 | 01 april 2010 | 275 pagina's

U hebt ongetwijfeld wel eens een SWOT-analyse gemaakt of de Value Chain van Porter op uw eigen organisatie toegepast. Dan weet u ook uit eigen ervaring dat het niet eenvoudig is deze modellen te vertalen naar uw eigen situatie. En is het niet opmerkelijk dat we nog altijd terugvallen op dezelfde, vaak twintig jaar oude …

The offer you can't refuse

The offer you can't refuse

The offer you can't refuse - Nederlands | Hardcover | 9789492873057 | 13 oktober 2020 | 240 pagina's

Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als nieuwe technologieën zoals 5G, artificiële intelligentie, quantum computing en robotica mogelijkheden bieden die verder gaan dan alleen gebruiksgemak creëren? Digitaal gebruiksgemak is het nieuwe minimum. Het is een commodity. De klant vindt het ondertussen de …

Basisboek marketing

Basisboek marketing

Basisboek marketing - Nederlands | Paperback | 9789039527856 | 03 december 2013 | 272 pagina's

Dit Basisboek marketing bereidt voor op de examenstof zoals omschreven in de SPL/ECABO-toetsmatrijs Economie en Recht, die is afgeleid van het kwalicatiedossier Marketing, communicatie en evenementen. Het boek legt ook een stevige basis om studenten door te laten stomen naar het NIMA-A diploma. Daarom staat in dit boek ook stof die voor het tentamen Economie …

The Real-Time Contact Center

The Real-Time Contact Center

The Real-Time Contact Center - Engels | Paperback | 9780814414439 | 30 april 2018 | 221 pagina's

To get a competitive edge in a world of commoditized service, companies have to convert their reactive, cost-oriented contact centers into predictive, engaged, revenue-generating, real-time profit centers. A real-time contact center provides an outstanding customer experience, enhances loyalty, increases sales, reduces expenses, and streamlines information flow between the center and the company at large -- …

Verkoop jezelf

Verkoop jezelf

Verkoop jezelf - Nederlands | Paperback | 9789490061074 | 15 juni 2012 | 128 pagina's

Verkoopvaardigheden zijn onmisbaar voor interne en externe adviseurs. In de huidige markt is het onontbeerlijk dat adviseurs duurzame relaties met hun opdrachtgevers ontwikkelen en koesteren. Opdrachtgevers willen gemak, genot, gewin en geen-gezeur. Succesvolle adviseurs (h)erkennen deze behoeften en koesteren hun opdrachtgevers. Inhoudelijke kwaliteit is niet voldoende. Succesvolle adviseurs bieden veel meer. Dit praktijkboek geeft inzicht …

per pagina