Docent volksmuziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Docent volksmuziekgeschiedenis: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Docent volksmuziekgeschiedenis? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent volksmuziekgeschiedenis wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent volksmuziekgeschiedenis, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Docent volksmuziekgeschiedenis


Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Docent volksmuziekgeschiedenis?

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in het vak volksmuziekgeschiedenis.

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak volksmuziekgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse volksmuziek, de oorsprong van de volksmuziek, de ontwikkeling van de volksmuziek door de jaren heen en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende volksmuzikanten en volksmuziek.

Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent volksmuziekgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent volksmuziekgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent volksmuziekgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.

De docent volksmuziekgeschiedenis heeft verstand van het vak volksmuziekgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpointpresentatie.

Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent volksmuziekgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).


Past het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis per stad

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Alkmaar

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Almelo

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Almere

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Alphen aan den Rijn

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amersfoort

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amstelveen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Amsterdam

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Apeldoorn

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Arnhem

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Assen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Bergen op Zoom

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Breda

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Capelle aan den IJssel

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Delft

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Bosch

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Haag

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Den Helder

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Deventer

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Doetinchem

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Dordrecht

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Ede

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Eindhoven

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Emmen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Enschede

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Gouda

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Groningen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Haarlem

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Haarlemmermeer

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Heerlen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Helmond

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hengelo

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hilversum

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hoogeveen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Hoorn

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Katwijk

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Leeuwarden

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Leiden

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Lelystad

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Maastricht

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Middelburg

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Nieuwegein

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Nijmegen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Oss

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Purmerend

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Roermond

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Roosendaal

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Rotterdam

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Schiedam

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Spijkenisse

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Terneuzen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Tilburg

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Utrecht

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Veenendaal

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Venlo

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Vlaardingen

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Westland

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zaanstad

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zeist

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zoetermeer

Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Docent volksmuziekgeschiedenis

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Docent volksmuziekgeschiedenis?

Het gemiddeld salaris van voor de klas staande tweede graads docenten in het voortgezet en volwassendeonderwijs ligt tussen de €2865,- en €4366,- bruto per maand. 


Meer weten over het salaris Docent volksmuziekgeschiedenis

Salaris aankomend Docent volksmuziekgeschiedenis Salaris junior Docent volksmuziekgeschiedenis Wat is het salaris van een medior Docent volksmuziekgeschiedenis? Welk salaris krijgt een senior Docent volksmuziekgeschiedenis?


Hoe word je een Docent volksmuziekgeschiedenis? 

De docent volksmuziekgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Er zijn geen opleidingen Docent volksmuziekgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent volksmuziekgeschiedenis in werkt

Bekijk alle opleidingen Onderwijs


Omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent volksmuziekgeschiedenis

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Als je Docent volksmuziekgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent volksmuziekgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Docent volksmuziekgeschiedenis

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Docent volksmuziekgeschiedenis?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Docent volksmuziekgeschiedenis

Een Docent volksmuziekgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Coachen
Coachen

Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren

Omschrijving

In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.

Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.

Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid

Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus

Omschrijving

Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.

Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.

Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden Docent volksmuziekgeschiedenis

  • Luistervaardigheid
  • Feedback geven
  • Stimuleren
  • Analyseren
  • Evalueren
  • Redeneren
  • Gestructureerd werken
  • Accuratesse
  • Zorgvuldigheid
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Ontspannenheid
  • Improvisatievermogen
  • Doelgericht werken
  • Doorzettingsvermogen
  • Ambitie
  • Helder communiceren
  • Inlevingsvermogen
  • Taalkennis
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent volksmuziekgeschiedenis nodig? 

De docent volksmuziekgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent volksmuziekgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.


Eigenschappen Docent volksmuziekgeschiedenis

  • Empathie
  • Behulpzaamheid
  • Vriendelijkheid
  • Waarnemendheid
  • Gedetailleerdheid
  • Leergierigheid



Wat zijn de baankansen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent volksmuziekgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent volksmuziekgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops volksmuziekgeschiedenis gaan geven.

Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent volksmuziekgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).


Doorgroei mogelijkheden Docent volksmuziekgeschiedenis

Het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.

Mogelijke specialisaties voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

vakleerkracht euritmie

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)

vakleerkracht muziek

docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming

docent muziektheorie (2e graads)

docent muziekleer algemeen (2e graads)

docent muziekgeschiedenis (2e graads)

docent algemene muzikale vorming (2e graads)

docent kunsteducatie

docent kunstgeschiedenis

docent kunstzinnige vorming

docent kunstvakken

Docent creatief schrijven

Docent jazzgeschiedenis

Docent popgeschiedenis

Docent hiphopgeschiedenis

Docent bluesgeschiedenis

Docent klassieke muziekgeschiedenis

docent handtekenen (1e graads)

docent etsen (1e graads)

vakleerkracht tekenen

docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a

docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b

docent etsen (2e graads)

docent confectienaaien (2e graads)

docent leerbewerking (2e graads)

docent kleermaken, akte no

docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd

docent dameskleermaken, akte nq

docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr

docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns

docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11

vakleerkracht textiele werkvormen

docent onder- en bovenkleding, akte na

leraar textiele werkvormen (2e graads)

docent kostuumnaaien (2e graads)

vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)

docent kleermaken (2e graads)

docent naaldvakken (2e graads)

docent beeldhouwen

docent boetseren

docent beeldende vakken

docent beeldende vorming en muziek

docent toegepast teha en av

docent boetseren, akte nt

docent keramiekbewerken

docent audiovisuele vakken

Docent film en media

Docent filmgeschiedenis

Docent filmtheorie

Docent 3D max

Docent After Effects

docent muziektheorie (1e graads)

docent muziekonderwijs b schoolmuziek

docent musiconomie (1e graads)

docent muziekgeschiedenis (1e graads)

muziekdocent (1e graads)

docent kerkmuziek (1e graads)

docent muzikale expressie (1e graads)

docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)

docent muzisch agogisch werken (1e graads)

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)

docent zang (1e graads)

docent muziekleer algemeen (1e graads)

Docent songwriting

Docent klanksynthese

docent kunstnaaldwerk (1e graads)

docent textiel en vormgeving (1e graads)

docent modekritiek (1e graads)

docent mode-ontwerpen (1e graads)

docent mode (1e graads)

docent jazzballet

vakleerkracht dans

docent folklore-dans

docent dansgeschiedenis

docent danstechnieken

docent showmusicaldans

docent moderne dans

docent klassieke dans

docent choreografie

docent ballet

docent bewegingsexpressie

docent creatieve expressie

docent dramatische expressie

docent beeldende expressie

docent vrije expressie

docent handenarbeid (1e graads)

docent filmkunde

docent mime

docent stemvorming en taalbeheersing

vakleerkracht drama

docent dramaturgie

docent grimeren

docent toneelspel

docent handenarbeid (2e graads)

vakleerkracht handvaardigheid

Doorgroei beroepen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent Perzisch (1e graads)

Docent Frans (2e graads)

Docent Portugees (1e graads)

Docent Nederlands (1e graads)

Docent Spaans (1e graads)

Docent Scandinavische talen (1e graads)

docent zweeds (1e graads)

docent deens (1e graads)

docent noors (1e graads)

Docent Fins

Docent Duits (1e graads)

Docent Engels (1e graads)

Docent Esperanto (2e graads)

Docent Fries (2e graads)

vakleerkracht fries

Docent Hongaars (1e graads)

Docent Indonesisch (1e graads)

Docent Aziatische talen (1e graads)

docent thais (1e graads)

docent japans (1e graads)

docent chinees (1e graads)

Docent Russisch (1e graads)

Docent Arabisch (1e graads)

Docent Italiaans (2e graads)

Docent klassieke talen (1e graads)

Docent Arabisch (2e graads)

Docent Turks (1e graads)

Docent Duits (2e graads)

Docent Engels (2e graads)

vakleerkracht engels

Docent Frans (1e graads)

Docent Fries (1e graads)

Docent Hebreeuws (1e graads)

Docent Italiaans (1e graads)

Docent Russisch (2e graads)

Docent Spaans (2e graads)

Docent Turks (2e graads)

Docent Nederlands (2e graads)

Docent natuur- / scheikunde (2e graads)

docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)

Docent biologie (1e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)

Docent techniek (2e graads)

docent pie (produceren, installeren & energie)

docent m&t (mobiliteit & transport)

docent bwi (bouwen, wonen, interieur)

docent human technology

Docent wiskunde (1e graads)

Docent wiskunde (2e graads)

Docent natuurkunde (1e graads)

docent sterrenkunde (1e graads)

Docent biologie (2e graads)

leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)

Docent natuurkunde (2e graads)

docent natuurkunde en mechanica, akte n 1

Docent scheikunde (1e graads)

Docent scheikunde (2e graads)

Docent management en organisatie

docent organisatiekunde

docent overheid en non-profit management

Docent algemene economie (1e graads)

docent macro-economie

docent micro-economie (1e graads)

docent monetaire economie (1e graads)

docent overheidsfinanciën (1e graads)

docent openbare financiën (1e graads)

docent economie 1 (1e graads)

Docent algemene economie (2e graads)

docent economie 1 (2e graads)

Docent maatschappijleer (1e graads)

Docent filosofie (2e graads)

Docent filosofie (1e graads)

Docent godsdienst (2e graads)

docent bijbelkennis (2e graads)

docent kerkgeschiedenis (2e graads)

docent islam godsdienst (2e graads)

docent cathegese (2e graads)

docent levensbeschouwing (2e graads)

Docent aardrijkskunde (1e graads)

docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)

docent demografie (1e graads)

docent hydrografie (1e graads)

docent meteorologie (1e graads)

docent geografie (1e graads)

docent sociale geografie (1e graads)

docent economische aardrijkskunde (1e graads)

docent fysische geografie (1e graads)

Docent geschiedenis (2e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)

Docent geschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis (1e graads)

docent oudheidkunde (1e graads)

docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)

docent histografie (1e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)

docent economische geschiedenis (1e graads)

docent sociale geschiedenis (1e graads)

Docent cultuurgeschiedenis

Docent aardrijkskunde (2e graads)

docent demografie (2e graads)

docent sociale geografie (2e graads)

docent geografie (2e graads)

Docent godsdienst (1e graads)

docent christelijke geloofsleer (1e graads)

docent cathegese (1e graads)

docent kerkgeschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)

docent godsdienstpedagogiek (1e graads)

docent godsdienstsociologie (1e graads)

docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)

docent bijbelkennis (1e graads)

docent levensbeschouwing (1e graads)

Docent maatschappijleer (2e graads)

Docent leren, loopbaan, burgerschap

Docent lichamelijke oefening (1e graads)

docent gymnastiek, akte n gy

vakleerkracht gymnastiek

docent sport en bewegingsleer (1e graads)

docent sport en recreatie (1e graads)

docent ritmische gymnastiek (1e graads)

Meer steden Minder steden

Waar werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis?

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.


Met wie werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis samen? 

Het netwerk van de docent volksmuziekgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
Docent volksmuziekgeschiedenis

Verwante beroepen Docent volksmuziekgeschiedenis:

docent muziekgeschiedenis (1e graads)
Salaris: €2882 tot €5784
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Docent popgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis in één oogopslag

Sector:

Beroepsgroep:

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2865 tot €4366

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar