Medewerker Debiteuren: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Medewerker Debiteuren: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Medewerker Debiteuren? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Medewerker Debiteuren wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Medewerker Debiteuren, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Medewerker Debiteuren
- Wat doet een Medewerker Debiteuren
- Salaris Medewerker Debiteuren
- Vacatures Medewerker Debiteuren
- Doorgroeien als Medewerker Debiteuren
- Opleidingen Medewerker Debiteuren
- Omscholen tot Medewerker Debiteuren
- Hoe word je Medewerker Debiteuren
- Competenties Medewerker Debiteuren
- Persoonstypen Medewerker Debiteuren
Vacatures Medewerker Debiteuren
Vacatures laden...
Wat is een Medewerker Debiteuren?
Een Medewerker Debiteuren werkt op de financiële administratie van een bedrijf dat goederen of diensten levert aan eindklanten, of van een overheidsorganisatie die betalingen van bedrijven en burgers ontvangt. De Medewerker Debiteurenbeheer is daar verantwoordelijk voor het contact met de rechtspersonen met openstaande betaalverplichting (dit zijn debiteuren).
Past het beroep Medewerker Debiteuren bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesWat doet een Medewerker Debiteuren?
Een Medewerker Debiteuren heeft een hoop verschillende taken die heel klantgericht zijn. Samen met de klanten komt hij tot afspraken over het betalen van de openstaande rekeningen.
Mocht de Medewerker Debiteuren problemen signaleren die ontstaan met de betaling, dan moet hij actie ondernemen. Hij kan bijvoorbeeld een aanmaning geven, schriftelijk of mondeling. Dit moet allemaal administratief in orde zijn en genoteerd worden. Als hierna betaling nog steeds uitblijft, dit kan zijn vanwege weigering, maar ook vanwege surceance van betaling of een faillisement, moet de Medewerker Debiteuren contact opnemen met incassobureaus en curatoren om het geld alsnog binnen te halen.
Er zijn ook andere taken. Soms moeten er inkoopfacturen verwerkt en betaalsets aangemaakt worden of eventuele begeleiding geboden bij het facturatiesysteem.
Zoals al vermeld, moet ook alles administratief in orde zijn. Dit is het grootste gedeelte van de functie van de Medewerker Debiteuren. Zo moet je inlichtingen inwinnen, rapportages maken en inkomende correspondentie. verwerken. Daarbuiten wordt er verwacht dat je eventuele fouten ontdekt, zodat de efficiëntie van het bedrijfsproces verhoogd wordt. Een Medewerker Debiteuren rapporteert dit aan de coördinator of manager van de afdeling.
Heb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Medewerker Debiteuren per niveau
Vacatures Medewerker Debiteuren per stad
Vacatures Medewerker Debiteuren Alkmaar
Vacatures Medewerker Debiteuren Almelo
Vacatures Medewerker Debiteuren Almere
Vacatures Medewerker Debiteuren Alphen aan den Rijn
Vacatures Medewerker Debiteuren Amersfoort
Vacatures Medewerker Debiteuren Amstelveen
Vacatures Medewerker Debiteuren Amsterdam
Vacatures Medewerker Debiteuren Apeldoorn
Vacatures Medewerker Debiteuren Arnhem
Vacatures Medewerker Debiteuren Assen
Vacatures Medewerker Debiteuren Bergen op Zoom
Vacatures Medewerker Debiteuren Breda
Vacatures Medewerker Debiteuren Capelle aan den IJssel
Vacatures Medewerker Debiteuren Delft
Vacatures Medewerker Debiteuren Den Bosch
Vacatures Medewerker Debiteuren Den Haag
Vacatures Medewerker Debiteuren Den Helder
Vacatures Medewerker Debiteuren Deventer
Vacatures Medewerker Debiteuren Doetinchem
Vacatures Medewerker Debiteuren Dordrecht
Vacatures Medewerker Debiteuren Ede
Vacatures Medewerker Debiteuren Eindhoven
Vacatures Medewerker Debiteuren Emmen
Vacatures Medewerker Debiteuren Enschede
Vacatures Medewerker Debiteuren Gouda
Vacatures Medewerker Debiteuren Groningen
Vacatures Medewerker Debiteuren Haarlem
Vacatures Medewerker Debiteuren Haarlemmermeer
Vacatures Medewerker Debiteuren Heerlen
Vacatures Medewerker Debiteuren Helmond
Vacatures Medewerker Debiteuren Hengelo
Vacatures Medewerker Debiteuren Hilversum
Vacatures Medewerker Debiteuren Hoogeveen
Vacatures Medewerker Debiteuren Hoorn
Vacatures Medewerker Debiteuren Katwijk
Vacatures Medewerker Debiteuren Leeuwarden
Vacatures Medewerker Debiteuren Leiden
Vacatures Medewerker Debiteuren Lelystad
Vacatures Medewerker Debiteuren Maastricht
Vacatures Medewerker Debiteuren Middelburg
Vacatures Medewerker Debiteuren Nieuwegein
Vacatures Medewerker Debiteuren Nijmegen
Vacatures Medewerker Debiteuren Oss
Vacatures Medewerker Debiteuren Purmerend
Vacatures Medewerker Debiteuren Roermond
Vacatures Medewerker Debiteuren Roosendaal
Vacatures Medewerker Debiteuren Rotterdam
Vacatures Medewerker Debiteuren Schiedam
Vacatures Medewerker Debiteuren Spijkenisse
Vacatures Medewerker Debiteuren Terneuzen
Vacatures Medewerker Debiteuren Tilburg
Vacatures Medewerker Debiteuren Utrecht
Vacatures Medewerker Debiteuren Veenendaal
Vacatures Medewerker Debiteuren Venlo
Vacatures Medewerker Debiteuren Vlaardingen
Vacatures Medewerker Debiteuren Westland
Vacatures Medewerker Debiteuren Zaanstad
Vacatures Medewerker Debiteuren Zeist
Salarisschaal Medewerker Debiteuren
Wat verdient een Medewerker Debiteuren?
Het salaris van een Medewerker Debiteuren kan variëren van €2000,- tot €3700,- bruto per maand. Deze indicatie is op basis van een fulltime dienstverband. De hoogte van het salaris is afhankelijk van de ervaring, de bedrijfsgrootte, de (budget)verantwoordelijkheid en de plek in de organisatie.
Secundaire arbeidsvoorwaarden Medewerker Debiteuren
- vakantiedagen en -toeslagen
- een 13e maand
- pensioenregeling en bedrijfsverzekering
Meer weten over het salaris Medewerker Debiteuren
Hoe word je een Medewerker Debiteuren?
Een Medewerker Debiteuren heeft minimaal een MBO diploma nodig, bij voorkeur een Praktijk Diploma Boekhouden (PDB). Daarbij wordt vaak nog enige jaren (drie tot vijf) ervaring verwacht in een vergelijkbare functie. Ook is het noodzakelijk om goede kennis van administratieve programma's en geautomatiseerde processen te hebben. Een Medewerker Debiteuren hoort ook goed gebruik te kunnen maken van programma's als Word, Excel en Exact. Het goed spreken en schrijven van de Engelse taal is meestal niet noodzakelijk, maar het kan een pré of eis zijn. Dit geldt ook voor de Franse en Duitse taal.
Opleidingen Medewerker Debiteuren
Omscholen tot Medewerker Debiteuren
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Medewerker Debiteuren. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Medewerker Debiteuren
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Medewerker Debiteuren
Als je Medewerker Debiteuren wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Medewerker Debiteuren zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Medewerker Debiteuren
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Medewerker Debiteuren?
Competenties Medewerker Debiteuren
Een Medewerker Debiteuren heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Steekwoorden Competentie Accuratesse:
precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme
Omschrijving
Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.
Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.
Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.
Steekwoorden: beslissingen, argumenten, overtuigen, durf
Omschrijving
Deze personen durven beslissingen te nemen. Dit doen ze bijvoorbeeld door een bepaalde actie uit te voeren of een regel in te stellen. Deze besluitvaardige personen stellen hun beslissingen niet uit tot ze alle informatie hebben, zij proberen zo snel mogelijk de knoop door te maken. Bij eventuele consequenties kan hij terugkomen op de beslissing en een andere keuze maken. De persoon weet de beslissingen op een goede manier te onderbouwen.
Sterke punten
Deze personen weten anderen te overtuigen van hun besluit, ze gebruiken hierbij verschillende argumenten die passen bij hun standpunt. Voor het nemen van besluiten is lef nodig, hierover beschikt deze besluitvaardige persoon dan ook.
Zwakke punten
Aan het nemen van beslissingen zitten risico’s en deze risico’s kunnen gevolgen hebben. Op het moment dat deze persoon te snel teveel beslissingen neemt, kan hij roekeloos worden en zijn oog voor het resultaat verliezen. Het is dan ook van belang dat deze persoon op het juiste moment de juiste beslissing neemt en goed nadenkt over de voor- en nadelen ervan.
Steekwoorden: zelfbewust, integriteit, beheersing, luisteren
Omschrijving
Deze personen herkennen en erkennen een conflict. Door te erkennen dat er een conflict is ontstaan, zetten zij de eerste stap om het conflict op te lossen. Ze bepalen wat de inhoud van het conflict is en hoe deze opgelost kan worden. Ze communiceren hierover met alle betrokken partijen en uiteindelijk zorgen ze ervoor dat het conflict op een nette manier wordt opgelost.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak integer. Tijdens een conflict proberen zij te allen tijde het moraal hoog te houden. Daarbij zijn ze onpartijdig en willen ze het beste resultaat behalen voor alle partijen. Deze personen kunnen vaak ook goed luisteren en overtuigen.
Zwakke punten
Het gevaar van conflictbeheersing is dat de personen die zich hiermee bezighouden als ‘meningloos’ worden bestempeld. Ze bemiddelen tijdens conflicten tussen meerdere partijen, maar nemen soms geen duidelijk standpunt in.
Steekwoorden: discipline, betrouwbaar, structureel, loyaal
Omschrijving
Integere mensen voeren zorgvuldig hun taken uit. Ze houden hierbij rekening met de geldende sociale en ethische normen ten aanzien van gevoelige informatie, contact met anderen en posities en belangen. Deze mensen houden zichzelf verantwoordelijk voor hun werkzaamheden. Moraliteit staat hoog in het vaandel bij deze mensen.
Sterke punten
Deze mensen zijn eerlijk, betrouwbaar en bekijken alles vanuit een moreel oogpunt. Verder zijn integere mensen vaak erg gestructureerd en raken ze bij tegenslag niet van hun stuk. Bovendien zijn deze mensen vaak erg beheerst. Deze mensen worden ook wel vaak loyaal genoemd.
Zwakke punten
Integere mensen hebben vaak moeite met zeggen wat ze bedoelen. Ze hebben moeite met de informatie helder en duidelijk te verspreiden. Verder laten zij zich snel afleiden van hun werkzaamheden. Sommige integere mensen zijn goed in het manipuleren van anderen. Ze houden bewust informatie achter, of ze zijn loslippig met betrekking tot vertrouwelijke informatie. Dit gebeurt vaak met het oog op het eigenbelang.
Steekwoorden: servicegericht, relatiegericht, luisteren, begripvol, helpend
Omschrijving
Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.
Sterke punten
Een sterk punt van deze klantgerichte persoon is de betrokkenheid. Deze mensen zullen altijd actief op zoek gaan naar datgene wat de klant wilt hebben. Ze hebben inlevingsvermogen en kunnen goed luisteren. Daarnaast kunnen deze mensen meestal goed overtuigen.
Zwakke punten
Sommige klantgerichte mensen verliezen het resultaat uit het oog. Ze zijn zo gefocust op de klant, dat het resultaat wordt vergeten. Ook te veel willen kan een valkuil zijn voor deze mensen, ze willen dan zo graag helpen dat ze zich opdringen bij klanten. Of er zijn meerdere klanten en deze moeten lang wachten voordat ze geholpen worden.
Steekwoorden: netwerken, communicatief vaardig, plannen, informatie beheren, gestructureerd
Omschrijving
Mensen die goed kunnen organiseren, bereiden een evenement, presentatie, personeelsuitje of een andere gebeurtenis nauwkeurig voor. Zo regelen zij de dag en tijd, maar ook de spullen die nodig zijn, de mensen die nodig zijn enzovoort.
Goede punten
Personen die goed kunnen organiseren, kunnen goed plannen en efficiënt en gestructureerd werken. Ook stellen ze prioriteiten en weten ze via welke kanalen ze wat kunnen regelen. Ze zijn vaak ook goed in communiceren en netwerken.
Zwakke punten
Mensen die dingen regelen, kunnen soms niet goed samenwerken. Zij hebben al precies in hun hoofd wat er moet gebeuren en vinden dan soms vervelend als een ander zich ermee komt bemoeien. Ook vergt het organiseren van dingen vaak veel energie en dit kan uiteindelijk leiden tot een burn-out.
Steekwoorden: sociaal, netwerken, luisteren, spontaan, inzicht in omgeving
Omschrijving
Deze personen bewegen zich gemakkelijk in groepen mensen. Ze zijn dan ook vaak in het gezelschap van veel mensen en stappen gemakkelijk op ombekende mensen af. Deze mensen hebben over het algemeen een groot netwerk, dat ze inzetten voor verschillende doeleinden. Vaak zijn deze mensen lid van een vereniging of commissie.
Sterke punten
Een competentie die in verband staat met sociabiliteit is de competentie netwerken. Deze mensen hebben vaak een groot netwerk en vergroten dit netwerk met gemak. Daarnaast zijn deze mensen vaak spontaan, ze spreken onbekenden gemakkelijk aan en luisteren met gemeende interesse naar deze mensen.
Zwakke punten
Een zwak punt van deze mensen kan zijn dat ze zich teveel bemoeien met anderen. Zij willen zo graag in contact komen met anderen dat ze zich opdringen.
Steekwoorden: structureel werken, zakelijk en kalm, energie
Omschrijving
Deze personen kunnen blijven presteren in zware tijden. Ze laten zich niet aan de kant zetten door extra werk, tijdsdruk of tegenvallende resultaten. Het maakt deze personen niet uit hoeveel taken ze nog moeten doen, ze hebben doorzettingsvermogen om de taken af te ronden. Deze personen communiceren duidelijk over hun werkzaamheden en over wat zij wel/of niet willen.
Sterke punten
Ondanks de vele werkzaamheden en taken blijven deze personen rustig. Zij kunnen goed relativeren en hun energie goed verdelen over de verschillende werkzaamheden. Deze personen handelen vaak zakelijk en kalm en op deze manier weten zij ook het overzicht te bewaren. Ook structureel werken valt binnen deze competentie. Op die manier kunnen zij veel werkzaamheden naast elkaar uitvoeren. In zware tijden laten deze stressbestendige personen doorzettingsvermogen zien, ze willen graag de verschillende doelen behalen. Het resultaat staat bij deze personen dan ook centraal.
Zwakke punten
Er bestaat een gevaar dat deze mensen stress niet onderkennen. Hierdoor kan het gebeuren dat zij zichzelf voorbij lopen en lopen zij een verhoogd risico op gezondheidsklachten. De eigenschappen ‘zakelijk’ en ‘kalm’ kunnen ook een zwak punt zijn, deze personen kunnen afstandelijk overkomen naar hun omgeving.
Vaardigheden Medewerker Debiteuren
- Prioriteiten stellen
- Beslissingen nemen
- Afwegen
- Plannen
- Gestructureerd werken
- Oog voor detail
- Zorgvuldigheid
- Nauwkeurigheid
- Integriteit
- Zelfbeheersing
- Bemiddelingskracht
- Betrouwbaarheid
- Consequent handelen
- Loyaliteit
- Vriendelijkheid
- Respectvol
- Dienstverlenendheid
- Luistervaardigheid
- Spontaniteit
- Sociaal gevoel
- Doorzettingsvermogen
- Incasseringsvermogen
- Rust bewaren
Wat voor persoonlijkheid heeft een Medewerker Debiteuren nodig?
Een Medewerker Debiteuren is goed in overleg met klanten en bij problemen blijft hij diplomatiek. Gezien de vele verschillende taken die een Medewerker Debiteuren heeft is het handig dat hij zich goed kan aanpassen, zodat hij snel aan iets anders kan beginnen (Bemiddelaar).
Een Medewerker Debiteuren is ook een persoon die zaken goed kan beschouwen en kalm blijft. In eventuele discussies met een klant weet hij altijd wat de feiten zijn, maar hij zal toch kalm de informatie overbengen. Daarbij is hij analytisch ingesteld en ziet daardoor onregelmatigheden op tijd en handelt ernaar (Waarnemer).
Wat voor persoonlijkheidstype is de bemiddelaar? Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De bemiddelaar is goed in het helpen van anderen, en is daarin erg empathisch. Door de neutrale houding is de bemiddelaar heel diplomatisch en geduldig. Bij een conflict probeert hij een oplossing te vinden. Ook kan hij goed luisteren en is hij flexibel.
Zwakke eigenschappen
De bemiddelaar zal vaak in gezelschap de eigen doelen vergeten, en daardoor de eigen identiteit verliezen. Daarnaast kan hij door diens voorkeur voor harmonie en de afkeur voor beslissingen als lui en besluiteloos overkomen. Hij heeft tijd nodig om een standpunt te vormen en wil niet de veroorzaker van een conflict zijn.
Omgang
De bemiddelaar is goed, rustig gezelschap. Hij zal zich vaak schikken naar de wil van de groep. Veel eigen input heeft hij niet. In relaties kan de bemiddelaar zichzelf helemaal kwijtraken en daardoor erg gefrustreerd raken.
Wat voor persoonlijkheidstype is de waarnemer?
De waarnemer ziet vaak de details die een ander niet kent. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De waarnemer is vaak specialist op een bepaald vakgebied en bezit daarmee veel en diepgaande kennis over zaken. Ook heeft hij een sterke motivatie om te werken en is hij analytisch, eerlijk en intellectueel. De waarnemer kan goed hoofd- en bijzaken scheiden. Tevens is de waarnemer door diens onafhankelijke, afstandelijke natuur goed in het houden van geheimen en is hij objectief.
Zwakke eigenschappen
De waarnemer is door diens persoonlijkheid slecht in het onderhouden van menselijk contact en persoonlijke relaties. Door de nadruk op het intellectuele, is het moeilijk voor de waarnemer om spontane dingen te doen. De waarnemer kan dus ook gesloten en afstandelijk zijn.
Omgang
De waarnemer is goed in luisteren, en sterk als het gaat om het eigen vakgebied. Verder is het moeilijk voor een waarnemer om met anderen te praten. Hij heeft ook meestal geen behoefte om over zogenaamde “onbenulligheden” te praten. Conflicten worden vermeden.
Eigenschappen Medewerker Debiteuren
- Empathie
- Diplomatiek
- Zorgzaamheid
- Waarnemendheid
- Gedetailleerdheid
- Leergierigheid
Wat zijn de baankansen voor een Medewerker Debiteuren?
Er zijn heel wat posities voor een Medewerker Debiteuren vacant, maar het is ook een beroep dat een groot aanbod heeft. De eisen zijn niet al te hoog en mocht men de opleiding afgerond hebben voldoet men aan al aan vrijwel alle eisen. Er zijn echter ook andere beroepen die dezelfde eisen hebben, waardoor de vraag en aanbod toch redelijk in evenwicht komen.
Doorgroeimogelijkheden zijn aanwezig, zo kan de positie van manager debiteuren bereikt worden, maar om door te groeien in het bedrijf is bijscholing vaak noodzakelijk. Met extra scholing zijn er meestal genoeg mogelijkheden tot promotie naar een hogere positie, eventueel bij een ander bedrijf.
De actuele kans op werk voor een Medewerker Debiteuren
Het beroep Medewerker Debiteuren is onderdeel van de beroepsfamilie Financieel-administratief medewerkers. De kans op werk voor de beroepsfamilie Financieel-administratief medewerkers is in de huidige periode goed
Huidige aantal vacatures
14
Baankans Medewerker Debiteuren
Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen
Doorgroei mogelijkheden Medewerker Debiteuren
Het beroep Medewerker Debiteuren is onderdeel van de beroepsfamilie Financieel-administratief medewerkers.
Verwante beroepen Medewerker Debiteuren
Mogelijke specialisaties voor een Medewerker Debiteuren
verificateur reiskostendeclaraties
assistent bedrijfsadministratie, boekhouding
administratief medewerker crediteurenadministratie
administratief medewerker verzekeringsdeclaraties
administratief medewerker debiteurenadministratie
kantoorbediende debiteurenadministratie
kantoorbediende crediteurenadministratie
administratief medewerker boekhouding
medewerker crediteurenadministratie
bankmedewerker betalingsverkeer buitenland
bankmedewerker administratief centrum
bankmedewerker effectenadministratie
administratieve kracht financieringen bankbedrijf
effectenmedewerker bankbedrijf
kassier-assistent bankbedrijf, spaarbank
bankmedewerker betalingsverkeer binnenland
bankmedewerker kredietafdeling
Waar werkt een Medewerker Debiteuren?
Een Medewerker Debiteuren komt voornamelijk voor bij bedrijven die winst willen maken. Er zijn echter ook bedrijven die geen winstoogmerk hebben, maar wel een afdeling debiteuren. Medewerkers Debiteuren werken dus zowel bij een profit instelling als bij een non-profit instelling.
Met wie werkt een Medewerker Debiteuren samen?
Een Medewerker Debiteuren komt veel in contact met de klanten. Eerst worden er afspraken gemaakt waar de Medewerker al bij betrokken is, maar mocht een klant zich niet aan de afspraken houden dan zal hij proberen met die klanten een oplossing te vinden.
Werken zij niet mee stuurt hij de aanmaning en hij blijft in contact met de klant. Mochten die uiteindelijk nog steeds weigeren te betalen of zijn ze niet in de mogelijkheid, dan zoekt een Medewerker Debiteuren contact met een incassobureau of curator. Ook met hen zal hij dus in contact komen, maar dit komt wel minder voor.
Een Medewerker Debiteuren komt ook veel in contact met zijn manager, aan wie hij rapporteert.
- Manager Debiteuren
- Klanten
Verwante beroepen Medewerker Debiteuren:
Opleiding: HBO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Medewerker Debiteuren in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Persoonstype:
Netwerk:
- Manager Debiteuren
- Klanten
Opleidingsniveau:
Salarisindicatie:
- Van €2000 tot €3700