U bevindt zich hier: Home » Advertertentievoordelen

Advertertentievoordelen

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Wat zijn de voordelen van adverteren bij de NationaleBeroepengids.nl?

Hieronder sommen wij een aantal voordelen op die adverteerders aantreffen wanneer zij met ons in zee gaan.

  • Groei mee met ons zonder maandelijks meer te betalen
    Als adverteerder gaat u een partnership aan voor 1 jaar. U betaalt op het moment dat u instapt. De NationaleBeroepengids.nl heeft echter een groeipercentage van ongeveer 10-20% per maand. Dat betekent dat u in de laatste paar maanden voor hetzelfde geldt per maand (omgerekend) twee keer zoveel potentiële bezoekers trekt.
  • Groot bezoekersverloop
    Het bezoekersverloop van de Nationale Beroepengids is ontzettend groot. Dat komt omdat wij geen nieuwssite zijn: de meeste bezoekers komen 1 keer, sommigen bezoeken de site een aantal malen, en heel soms komt men maandelijks eens kijken. Meer dan 90% nieuwe bezoekers betekent meer potentiële klanten. Uw banners worden dus bijna altijd voor het eerst gezien in plaats van vele malen, wat - volgens wetenschappelijk onderzoek - eerder storend werkt dan effectief en conversie verhogend.
  • Betaal tot 10x minder dan voor CPM-advertenties
    Waar u bij andere websites een maand zou mogen adverteren, mag u bij de NationaleBeroepengids.nl een jaar adverteren voor hetzelfde geld. De meeste online advertentiemodellen gaan via het CPM-model: u betaalt als adverteerder een vast bedrag per 1000 views. Dat varieert vaak tussen de 20 en 60 euro. Een simpele rekensom leert dat bij de meer dan 150.000 pageviews per maand die NationaleBeroepengids.nl kent, u volgens het CPM-model per maand 150x20 = 3000 euro tot 150x60 = 9000 euro zou betalen. Ter vergelijking: een platinum adverteerder bij NationaleBeroepengids.nl krijgt een maand lang full swing banners over de gehele site naast alle tekstlinks en logo's die op elke pagina komen voor 6895 euro per jaar (en dus niet per maand).
  • Targeted Visitors
    85% van onze bezoekers komt via Google binnen en niet via partners of door persaandacht. Daarbij komt nog dat de meerderheid van de bezoekers (zo'n 80%) vooreerst op een beroepsprofiel pagina terecht komt en niet op bijv. de homepagina. Dat betekent een voordeel voor de adverteerder: de bezoeker komt namelijk vaak al gericht binnen, met een doel: hij zoekt naar informatie over de inhoud van een beroep, vacatures, werkgevers, verwachte salarissen enzovoort.
  • Geen omkijken
    Uw marketingmedewerker heeft geen werk aan ons: hij hoeft geen PPC-budgetten bij te stellen of te volgen, is niet elke dag bezig om te kijken of alles wel goed converteert om te weten wanneer hij de campagne misschien moet stopzetten of elke dag een update te geven, banners te veranderen enzovoort. Uw logo en tekstlink spreken voor zich en alleen als u een gouden of platinum adverteerder bent dient u eenmalig een bannercampagne aan te leveren en eventueel zo nu en dan uw bedrijfspagina te updaten.
  • Maatwerk: plaats uw advertenties alleen daar waar ze zin hebben
    Wij bieden vier advertentiepakketten aan. Zoek het pakket dat bij uw organisatie past. Bent u als bedrijf slechts in één of twee sectoren actief, dan kunt u wellicht het beste voor het bronzen of zilveren pakket kiezen. Bent u bijvoorbeeld een opleider die slechts in het HBO actief is, dan is het gouden pakket het beste. Overleg dit soort zaken altijd met ons. Ziet u uw organisatie terug bij slechts enkele pagina's / beroepen, dan kunt u voor meer informatie over het adverteren op slechts enkele pagina's ook contact met ons opnemen. 
  • Met elk pakket meer voordelen voor relatief veel minder geld
    De verschillen in exposure, reikwijdte en bereik tussen de verschillende pakketten zijn enorm. De prijsverschillen zijn echter miniem. Zo heeft u twee keer meer exposuremogelijkheden bij het zilveren pakket in vergelijking tot het bronzen pakket, terwijl u slechts 50% meer betaalt i.p.v. 100%. Kiest u voor het diamanten pakket, dan heeft u vier keer meer exposuremogelijkheden in vergelijking tot het gouden pakket, terwijl u wederom slechts 50% meer betaalt i.p.v. 100%. Desalniettemin raden wij u altijd aan te kijken naar het pakket dat bij u past. Als uw organisatie zich bijvoorbeeld alleen in de IT-Sector begeeft, kies dan niet het diamanten pakket, maar het zilveren pakket. Daar heeft u dan namelijk veel meer aan.

 

Terug naar de advertentiepakketten