Boeken Cliënt Adviseur

Het arbeidsmarktperspectief voor een Cliënt Adviseur is goed, er zijn veel vacatures in veel sectoren. Vooral juridische, financiële en medische adviseurs zijn veel gevraagd.

De doorgroeimogelijkheden zijn ook goed. Cliënt Adviseurs hebben door hun ervaring veel kennis opgebouwd en zijn hierdoor makkelijk is staat te switchen naar een ander beroep. Juridische adviseurs kunnen de advocatuur in. Financiële adviseurs kunnen een carriere maken bij banken of verzekeringsmaatschappijen etc. Bovendien kunnen adviseurs voor zichzelf beginnen en zich door bedrijven of overheden laten inhuren.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Cliënt Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Cliënt Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Cliënt Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 4 beste boeken voor een Cliënt Adviseur:

Procesadvisering

Procesadvisering

Procesadvisering - Nederlands | Paperback | 9789052615318 | 15 september 2005 | 276 pagina's

Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een organisatieadviseur die samen met het management enkele aspecten van een organisatie wil verbeteren, een therapeut die hulp verleent aan een patiënt, een coach die met een groep werkt, een ouder die …

ORGANISATIE-ADVIESWERK DR 2

ORGANISATIE-ADVIESWERK DR 2

ORGANISATIE-ADVIESWERK DR 2 - Nederlands | Paperback | 9789020727043 | 324 pagina's

ORGANISATIE-ADVIESWERK DR 2 is een boek van A. Twijnstra

The new intermediate economy

The new intermediate economy - Engels | Bindwijze overig | 9789077852019 | 30 pagina's
Procesadvisering

Procesadvisering

Procesadvisering - Nederlands | Paperback | 9789057120718 | 06 maart 2004 | 276 pagina's

Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een organisatieadviseur die samen met het management enkele aspecten van een organisatie wil verbeteren, een therapeut die hulp verleent aan een patiënt, een coach die met een groep werkt, een ouder die …