Boeken Marketing Manager Outsourcing

Binnen de logistiek is de functie van Marketing Manager Outsourcing vrij hoog, aangezien het een leidinggevende functie betreft. Het is natuurlijk altijd mogelijk om door te groeien naar verwante functies.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager Outsourcing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager Outsourcing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager Outsourcing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 94 beste boeken voor een Marketing Manager Outsourcing:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Paperback | 9789055133369 | 08 november 2003 | 173 pagina's

Een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen. Het is een methode die commercieel talent tot bloei brengt en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. 173 blz.

Sales Blueprints 6 -  The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742 | 16 maart 2018 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

De conversation manager

De conversation manager

De conversation manager - Nederlands | Paperback | 9789081516327 | 01 december 2010 | 222 pagina's

?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Paperback | 9789014089720 | 30 augustus 2003 | 301 pagina's

De klant is één van de belangrijkste succesfactoren van uw onderneming. Maar wat doet u aan klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw en klantenwaarde?

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt - Nederlands | Paperback | 9789058712165 | 13 juni 2006 | 219 pagina's

2006. paperback, 218 pag, gesigneerd door Goos, in zeer goede staat

36 strategemen voor managers

36 strategemen voor managers

36 strategemen voor managers - Nederlands | Hardcover | 9789055943944 | 09 september 2005 | 203 pagina's

36 strategemen voor managers 1e druk is een boek van Harro von Senger uitgegeven bij Scriptum. ISBN 9789055943944 De kunst van de list die in China al eeuwenlang wordt beoefend en bewonderd, is voor Europeanen nog altijd een gesloten boek. Dit boek is de belangrijkste collectie listige technieken die veel door Chinezen in praktijk wordt …

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing - Engels | Paperback | 9783947897001 | 05 oktober 2018 | 194 pagina's

How to Make Your Prices (Almost) Irresistible? Discover the Power of Psychological Pricing. Customers pay prices. Customers are the same human beings who process their world with predictable psychological mechanisms and mental shortcuts. Many companies still focus only on numbers: internal costs (markup pricing), external competitors (competition-based pricing), or assume that people can objectively assess …

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders - Nederlands | Hardcover | 9789055946075 | 23 oktober 2008 | 288 pagina's

Elke dag een beetje beter worden levert in de internationale concurrentie van tegenwoordig alleen nog maar een staanplaats op. We moeten uniek zijn. We moeten in alles wat we doen allesbehalve gewoon zijn! Want als je je voortdurend met anderen vergelijkt, dan kun je in elk geval op één ding rekenen: je gaat steeds meer …

Sustainability-Based Luxury Brands

Sustainability-Based Luxury Brands

Sustainability-Based Luxury Brands - Engels | Hardcover | 9781137601582 | 07 februari 2017 | 244 pagina's

Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives. This book counteracts the claim that luxury and sustainability are conflicting concepts, and contends that they can …

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers? - Nederlands | Paperback | 9789089652270 | 17 september 2014 | 160 pagina's

Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen, moeten we niet nog dieper in functionele deelgebieden duiken, maar juist weer naar het vakgebied …

per pagina