Boeken Marketing Medewerker

Een Marketing Medewerker vormt een vast onderdeel binnen een bedrijf en daarom zal er immer vraag naar zijn. Er zijn voldoende doorgroeimogelijkheden aangezien het een wat lagere functie betreft. Er kan bijvoorbeeld gestreefd worden naar een functie als Brand Manager of Marketing Manager. Verder is er veel ruimte is voor eigen inzicht, initiatief en persoonlijke groei.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Medewerker. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Medewerker. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Medewerker die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 5 beste boeken voor een Marketing Medewerker:

Excelleren in Service

Excelleren in Service

Excelleren in Service - Nederlands | Hardcover | 9789462763425 | 27 juni 2019 | 250 pagina's

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en …

De Merkmotor

De Merkmotor

De Merkmotor - Nederlands | Paperback | 9789490085087 | 188 pagina's

De Merkmotor inspireert bedrijven te handelen vanuit merkrelaties. Deze aanpak leidt tot klanten en medewerkers die de motivatie hebben zich te verbinden met elkaar en met het merk. René Herremans toont aan hoe deze investering extra energie opwekt, waardoor merken relevant blijven met als gevolg betere bedrijfsresultaten en een sterke reputatie. Het boek biedt marketing-, …

Social business now

Social business now

Social business now - Nederlands | Paperback | 9789462720084 | 02 juni 2015 | 83 pagina's

In dit boek wordt aan de hand van de visie van Social Inc., en gekoppeld aan voorbeelden en meningen uit de praktijk, de kracht van social business op een rij gezet, zonder de gevaren en valkuilen over het hoofd te zien. Het boek is voor zowel leidinggevenden als voor mensen op de werkvloer - van …

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders - Nederlands | Hardcover | 9789055946075 | 23 oktober 2008 | 288 pagina's

Elke dag een beetje beter worden levert in de internationale concurrentie van tegenwoordig alleen nog maar een staanplaats op. We moeten uniek zijn. We moeten in alles wat we doen allesbehalve gewoon zijn! Want als je je voortdurend met anderen vergelijkt, dan kun je in elk geval op één ding rekenen: je gaat steeds meer …

Verstand van de klant

Verstand van de klant

Verstand van de klant - Nederlands | Paperback | 9789058711069 | 26 november 2005 | 160 pagina's

'Ik heb zo lunchpauze. Belt u daarna maar terug.' 'Ja sorry hoor, maar ik heb die prijzen niet verzonnen.' 'Dat had u eerder moeten zeggen. Nu kan ik er ook niets meer aan veranderen.' In het contact tussen klant en medewerker kan er gemakkelijk van alles mis gaan, zoals je in deze herkenbare gesprekken kunt …