Boeken Onderwijskundig medewerker ontwikkelen les- en cursusmateriaal

Een Medewerker Onderwijsontwikkeling  zou zijn takenpakket uit kunnen breiden en zo een hogere functie krijgen.

Er zijn weinig posities voor deze functie beschikbaar.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Onderwijskundig medewerker ontwikkelen les- en cursusmateriaal. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Onderwijskundig medewerker ontwikkelen les- en cursusmateriaal. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Onderwijskundig medewerker ontwikkelen les- en cursusmateriaal die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Onderwijskundig medewerker ontwikkelen les- en cursusmateriaal:

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462762336 | 236 pagina's

Ontwikkel je leiderschap 1e druk is een boek van Joel Aerts uitgegeven bij Vakmedianet Management B.V.. ISBN 9789462762336 * Hoe kun je je leiderschap het beste ontwikkelen? * Welke aanpak werkt echt en waar moet je op letten? * Hoe help je anderen bij het ontwikkelen van hun leiderschap? Leiderschap is geen doel op zich. …

Storylistening

Storylistening

Storylistening - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789047013686 | 280 pagina's

In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties …

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager - Nederlands | Druk: 24 | Paperback | 9789047007722 | 112 pagina's

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig …

Gung Ho!

Gung Ho!

Gung Ho! - Nederlands | Druk: 12 | Paperback | 9789047000242 | 143 pagina's

Dankzij 'Gung Ho' weten medewerkers weer waarvoor zij werken, voelen zij zich verantwoordelijk en ondersteunen zij elkaar. In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Want hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? Het …

Storylistening

Storylistening

Storylistening - Nederlands | Druk: 1 | E-book | 9789047014409 | 242 pagina's

In "Storylistening' geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties …

Gung Ho

Gung Ho

Gung Ho - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789025497613 | 144 pagina's

Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Dankzij de drie eenvoudige principes van Gung Ho! weten medewerkers waarvoor zijn werken, voelen zij zich verantwoordelijk en ondersteunen zij elkaar.

Traject Dienstverlening  - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789006071047 | 200 pagina's

In de dienstverlening heb je heel veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie. Het theorieboek Medewerker facilitaire dienstverlening laat je kennismaken met werkzaamheden binnen de facilitaire dienstverlening. Je vindt onder andere meer informatie over onderhoud, bewaking en beveiliging, opslag en transport, administratieve werkzaamheden en het werken met …

Manipuleren op je werk

Manipuleren op je werk

Manipuleren op je werk - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789077881637 | 176 pagina's

Gaan je collega's er met je ideeën vandoor? Geeft je baas je niet de aandacht die je verdient? Verzetten je medewerkers zich tegen je plannen? Leer dan nóg beter manipuleren! Lees in dit nieuwe boek van Frank van Marwijk hoe je de mensen met wie je werkt kunt beïnvloeden zonder dat ze dat in de …

De Prestatiedoorbraak

De Prestatiedoorbraak

De Prestatiedoorbraak - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789089653055 | 176 pagina's

Goed presteren is heerlijk, zowel voor medewerkers, voor klanten als voor hun werkgevers. Toch levert maar 20% van de Nederlanders de best mogelijke prestatie op het werk. Dat kan anders! De sleutel naar een prestatiedoorbraak ligt bij jou: de leidinggevende. Jij kunt het verschil maken, ongeacht de bedrijfscultuur of de werkwijze van je team. De …

Wat moet ik toch met Gerard?

Wat moet ik toch met Gerard?

Wat moet ik toch met Gerard? - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058714176 | 204 pagina's

Leidinggeven is een vak. Zoals een timmerman een opleiding volgt om te leren omgaan met de vele gereedschappen die bij het timmervak horen, zo zou elke leidinggevende de basiskennis die bij het vak hoort, moeten beheersen. En de basisvaardigheden getraind moeten hebben. Logisch toch? Toch blijkt dit vaak niet het geval. In 'Wat moet ik …

per pagina