U bevindt zich hier: Home » Opleidingen » Omgaan met Agressie en Emotie

Opleidingen Omgaan met Agressie en Emotie

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Heeft jouw organisatie te maken met agressief gedrag? En heeft dat een negatieve invloed op medewerkers of het imago van het bedrijf? Een training Omgaan met Agressie en Emotie kan helpen.
 
Tijdens een cursus Omgaan met Agressie en Emotie leer je grenzen te stellen en oefen je met communicatietechnieken tegen agressie. Je oefent dit bijvoorbeeld tijdens een slecht-nieuws-gesprek. 
 
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | Open inschrijving | € 495.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Voor wie In je werk heb je te maken met veel verschillende mensen. Sommige zijn heel aardig, sommige teleurgesteld, verdrietig of kwaad. Soms zo kwaad dat ze jou agressief benaderen. Allesbehalve een fijne situatie. Je voelt je geïntimideerd of bedreigd en je grenzen worden overschreden… Helaas is de kans groot dat je die ander met jouw eerste, natuurlijke reactie nog kwader maakt. Wil je weten...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | Open inschrijving | € 204.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 0.5 dagen
    Tijdens de training Omgaan met lastige klanten en agressief gedrag leer je de-escalerend en professioneel op te treden in situaties met lastige of agressieve klanten. Er wordt geoefend met een acteur. Dagelijks contact met klanten is prettig. Dit contact verloopt vaak ook soepel, het maakt de werkzaamheden leuk. Helaas gaat het af en toe ook fout. Terwijl een medewerker altijd klantvriendelijk moe...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | Open inschrijving | € 495.0 | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Een mens heeft twee oren en één tong gekregen, opdat hij meer zou luisteren dan praten. Toch krijg je nogal eens te maken met (verbale) agressie en mensen die niet meer willen luisteren. Hoe ga je daar in een werksituatie mee om? Dat leer je in de training Omgaan met (verbale) agressie.Doel Na de training ben je in staat om je te handhaven in agressieve situaties. Je leert je eigen agressie her...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | In-company / Maatwerk | € 375.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Omgaan met agressie Agressie op de werkvloer is iets waar iedereen tegenaan kan lopen. Sommige beroepsgroepen krijgen er vaker mee te maken dan andere. Hoe gaat u om met agressie op de werkvloer? Wat doet het met u en hoe zorgt u ervoor dat het uw werk zo min mogelijk beïnvloedt? Agressief gedrag De training ontwikkelt een meer bewuste, krachtige en flexibele manier van omgaan met zowel verbale- ...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | Open inschrijving | € 650.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 16 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Cursus omgaan met agressie (2-daagse training) De cursus Omgaan met agressie is bedoeld voor mensen die door de aard van hun werk in aanraking komen met verbale dan wel fysieke agressie.Dit kunnen mensen zijn die werkzaam zijn in de zorgsector, bij politie, justitiële instellingen, sociale diensten of andere gemeentelijke instellingen, maar ook personen die toezichthoudende taken hebben (baliemed...
  • Ergocoach, Omgaan met Agressie & Emotie | Open inschrijving | € 395.0 | Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Tweedaagse basisopleiding tot veiligheidscoach gericht op bewustwording en het bereiken van veiligheid in organisaties Een veiligheidscoach heeft als doel dat iedereen in de organisatie zich bewust is en blijft van de eigen verantwoordelijkheid voor een veilige omgeving. Dat er aandacht is voor een veilige werkomgeving en voor veilig gedrag. Een veiligheidscoach richt zich op veiligheidsbesef en ...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | In-company / Maatwerk | € | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 3.0 dagen
    Agressie training, omgaan met agressie Agressie, wie heeft er al niet mee te maken gehad? Overal kom je de korte lontjes tegen. In het verkeer, bij de supermarkt. Maar wat wanneer het tot je 'taken behoort' om met agressieve 'klanten' om te - moeten - gaan, die op de meest onverwachte momenten voor je neus staan. Hoe zorg je dan dat de woedende en opgefokte klant snel rustig wordt. Wat moet je doe...
  • Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | Open inschrijving | € 735.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Training “Omgaan met grensoverschrijdend gedrag en agressie” In veel organisaties, bedrijven en scholen krijgt men te maken met grensoverschrijdend gedrag en agressie. Dat gedrag is niet makkelijk te hanteren en om te buigen. Ook niet voor medewerkers met een lange staat van dienst. Gevoelens van onmacht, angst, boosheid komen naar boven en deze vergemakkelijken het hanteren van agressief gedr...
  • Omgaan met Agressie & Emotie | Open inschrijving | € 415.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Woede-beheersing (1 Dag) Woede kan een normale en gezonde emotie zijn die ons helpt om instinctief een dreigende situatie te detecteren en/of er op te reageren. Meer dan dat, als het goed is gekanaliseerd, kan het een krachtige motiverende kracht zijn - we weten allemaal hoe hard we kunnen werken om een duidelijke onrechtvaardigheid te verhelpen. Maar het is ook een emotie die uit de hand kan lope...
  • Verslavingszorg, Omgaan met Agressie & Emotie, Omgaan met | In-company / Maatwerk | € 350.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Medewerkers in dienstverlenende beroepen lopen kans om in aanraking te komen met lastige klanten en dus lastig gedrag. Mensen worden niet alleen steeds assertiever, ze bedienen zich ook steeds vaker van andere technieken, waarmee ze de medewerker onder druk proberen te zetten.  Doelgroep en omvang Medewerkers die in hun werk te maken krijgen met mensen die hun ongenoegen uiten in milde tot matige...