U bevindt zich hier: Home » Opleidingen » Telefoniste/Baliemedewerker

Opleidingen Telefoniste/Baliemedewerker

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Ontvang jij klanten bij de balie en/of neem je telefoontjes aan? Doe een cursus Telefoniste/Receptioniste en wordt beter.
 
Tijdens een cursus Telefoniste leer je hoe je telefoonverkeer professioneel en vriendelijk afhandelt. Bij een cursus Receptioniste wordt ook aandacht besteed aan de omgang met klanten bij de balie. Hoe kom je vriendelijk, behulpzaam over? 
 
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 990.0 | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20.0 dagen
    De functie Receptioniste / Telefoniste Een receptioniste / telefoniste is in iedere organisatie nodig, fulltime en parttime. De vraag naar een receptioniste / telefoniste is dan ook groot. Als receptioniste / telefoniste bedien je de telefooncentrale en ontvang je bezoekers. In veel gevallen ben je dus het eerste aanspreekpunt. Daarnaast verricht je een aantal lichte administratieve taken. Spreekt...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 1272.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 3.0 dagen
    Receptioniste opleiding De receptioniste en/ of telefoniste bepaalt de eerste en volgende indruk van de organisatie. De functie wordt steeds belangrijker: klanten verwachten professioneel gedrag; Herkent u dit? Hoe hoort het eigelijk? Telefoon etiquette anno 2017. Hoe ga je om met steeds veeleisender klanten? Hoe hou je verkopers tegen die opdringerig zijn? Wat doe je met collega's die te vaak ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 1045.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 6.0 dagen
    Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw bedrijf. U staat klanten en bezoekers persoonlijk en telefonisch te woord en u verricht voorkomende administratieve werkzaamheden. Voor u? De opleiding is bedoeld voor u als aankomend telefoniste en/of receptioniste en voor diegenen die als zodanig werkzaam zijn zonder daarvoor een opleiding te hebben genoten. ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 450.0 | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 5 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee heeft als hij of zij belt of op bezoek komt. Zij verzorgt vaak de eerste opvang van klanten bij een bezoek aan of telefoontje naar de organisatie, variërend van vertegenwoordigers, adviseurs en klanten tot mensen met klachten. Zij, meestal is het een zij, heeft daarmee meer invloed o...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Klantgerichtheid | Open inschrijving | € 540.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professioneel' presenteert aan alle bellers en bezoekers. Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en efficiënte gesprekken te voeren en de rust te bewaren op drukke momenten. Ook leer je gemakkelijker in te spelen op onduidelijke, langdradige of ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 2806.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 21.0 dagen
    Als receptionist(e) bent u hét visitekaartje van het bedrijf. U bent hoogstwaarschijnlijk de eerste persoon die de klant of relatie ziet wanneer ze bij het bedrijf langskomen. Zoals het spreekwoord al luidt: “Je hebt maar één kans voor een eerste indruk”. Naast het ontvangen, te woord staan en doorverwijzen van klanten en relaties aan de balie beantwoordt de receptionist(e) vaak ook de tele...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | In-company / Maatwerk | € 0.0 | Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Inleiding De professionele telefoniste en receptioniste Het eerste contact tussen uw bedrijf en een potentiële klant vindt vaak plaats via de telefoon, of via een ontvangst aan de balie. Het is daarbij belangrijk dat zo’n eerste indruk positief is. De telefoonaanname en ontvangstpresentatie vormen de eerste schakel in uw kwaliteitsketen. Telefonisten, receptionisten en secretaresses vormen het ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 868.13 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 10.0 dagen
    Secretaresse Als eerste aanspreekpunt achter de receptie of balie van een bedrijf weet jij hoe je bezoekers behoort te ontvangen. Omdat de functie van telefoniste tegenwoordig veelal is gekoppeld aan een (administratieve) afdeling, vormen backofficewerkzaamheden een steeds groter deel van je dagelijkse werkzaamheden. De vaardigheden die je nodig hebt voor deze functie, leer je bij ons o.a. door h...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 495.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Als receptioniste, telefoniste of baliemedewerker ben je het eerste contactpunt naar buiten. Een belangrijke, representatieve en soms hectische functie. De relatie start altijd bij jou, je bent het visitekaartje. Hoe behoud je rust en klantgerichtheid in jouw dynamische omgeving? Hoe word je een echte professional achter telefoon en receptie? Onze training receptie- en baliewerkzaamheden is een pr...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | E-Learning | € 620.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 15 | Totale lesduur: 20.0 dagen
    OPLEIDING TELEFONIST/RECEPTIONIST Wil je een opleiding Telefonist/Receptionist volgen om aan de slag te kunnen in deze functie? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! De opleiding Telefonist/Receptionist van De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ nodig hebt voor je werk! Als je klaar bent met je opleiding ben je direct inz...