U bevindt zich hier: Home » Opleidingen » Telefoniste/Baliemedewerker

Opleidingen Telefoniste/Baliemedewerker

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Ontvang jij klanten bij de balie en/of neem je telefoontjes aan? Doe een cursus Telefoniste/Receptioniste en wordt beter.
 
Tijdens een cursus Telefoniste leer je hoe je telefoonverkeer professioneel en vriendelijk afhandelt. Bij een cursus Receptioniste wordt ook aandacht besteed aan de omgang met klanten bij de balie. Hoe kom je vriendelijk, behulpzaam over? 
 
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 990.0 | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20.0 dagen
    De functie Receptioniste / Telefoniste Heb jij graag contact met mensen? Houd je van afwisselende werkzaamheden? Is service verlenen jouw tweede natuur. En ben jij iemand die communicatief vaardig is? Dan is onze opleiding Receptioniste / Telefoniste jou op het lijf geschreven. In 20 lessen word je door ons klaargestoomd voor de veel gevraagde functie van receptioniste / telefoniste, baliemedewerk...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 1272.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 3.0 dagen
    Receptioniste opleiding De receptioniste en/ of telefoniste bepaalt de eerste en volgende indruk van de organisatie. De functie wordt steeds belangrijker: klanten verwachten professioneel gedrag; Herkent u dit? Hoe hoort het eigelijk? Telefoon etiquette anno 2017. Hoe ga je om met steeds veeleisender klanten? Hoe hou je verkopers tegen die opdringerig zijn? Wat doe je met collega's die te vaak ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 1045.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 6.0 dagen
    Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw bedrijf. U staat klanten en bezoekers persoonlijk en telefonisch te woord en u verricht voorkomende administratieve werkzaamheden. Voor u? De opleiding is bedoeld voor u als aankomend telefoniste en/of receptioniste en voor diegenen die als zodanig werkzaam zijn zonder daarvoor een opleiding te hebben genoten. ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 450.0 | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 5 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee heeft als hij of zij belt of op bezoek komt. Zij verzorgt vaak de eerste opvang van klanten bij een bezoek aan of telefoontje naar de organisatie, variërend van vertegenwoordigers, adviseurs en klanten tot mensen met klachten. Zij, meestal is het een zij, heeft daarmee meer invloed o...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Klantgerichtheid | Open inschrijving | € 540.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professioneel' presenteert aan alle bellers en bezoekers. Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en efficiënte gesprekken te voeren en de rust te bewaren op drukke momenten. Ook leer je gemakkelijker in te spelen op onduidelijke, langdradige of ...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 2806.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 21.0 dagen
    Als receptionist(e) bent u hét visitekaartje van het bedrijf. U bent hoogstwaarschijnlijk de eerste persoon die de klant of relatie ziet wanneer ze bij het bedrijf langskomen. Zoals het spreekwoord al luidt: “Je hebt maar één kans voor een eerste indruk”. Naast het ontvangen, te woord staan en doorverwijzen van klanten en relaties aan de balie beantwoordt de receptionist(e) vaak ook de tele...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 495.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Als receptioniste, telefoniste of baliemedewerker ben je het eerste contactpunt naar buiten. Een belangrijke, representatieve en soms hectische functie. De relatie start altijd bij jou, je bent het visitekaartje. Hoe behoud je rust en klantgerichtheid in jouw dynamische omgeving? Hoe word je een echte professional achter telefoon en receptie? Onze training receptie- en baliewerkzaamheden is een pr...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | E-Learning | € 620.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 15 | Totale lesduur: 20.0 dagen
    OPLEIDING TELEFONIST/RECEPTIONIST Wil je een opleiding Telefonist/Receptionist volgen om aan de slag te kunnen in deze functie? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! De opleiding Telefonist/Receptionist van De Kantooropleider zorgt voor de noodzakelijke theoretische kennis en de praktische vaardigheden die JIJ nodig hebt voor je werk! Als je klaar bent met je opleiding ben je direct inz...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker, Klantgerichtheid | Open inschrijving | € 0.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 12.0 dagen
    Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties Wil je dat je klant graag gebruik blijft maken van je diensten? Veel hangt af van de manier waarop hij of zij wordt behandeld. Het succes en zelfs het bestaansrecht van een organisatie worden steeds vaker bepaald door het optreden van de medewerkers. Maak het jezelf makkelijker door bewust te communiceren; maak het je kla...
  • Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € 590.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Receptionist/Gastvrouw-heer Algemeen Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als rece...