U bevindt zich hier: Home » Beroepen » Telefoniste » Opleidingen

Opleidingen tot Telefoniste

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Zou je graag Telefoniste willen worden? Of ben je al Telefoniste en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Telefoniste, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

De Telefoniste heeft een VMBO-T, HAVO of een relevante MBO/HBO opleiding. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast wordt een goede computerkennis vereist.



Telefoniste/receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 1 | Totale lesduur: 20 dagen

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van we...

De telefoniste/receptioniste als visitekaartje van de organisatie

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 5 | Totale lesduur: 1 dagen

De eerste indruk De telefoniste of receptioniste is de eerste persoon in de organisatie waar een klant contact mee heeft als hij of zij belt of op bezoek komt. Zij verzorgt vaak de eerste opvang van klanten bij een bezoek aan of telefoontje naar de organisatie, variërend van vertegenwoordigers, adviseurs en klanten tot mensen met klachten. Zij, meestal is het een zij, heeft daarmee meer invloed o...

Klantvriendelijk telefoneren

Klantvriendelijkheid|Telefoneren | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 2 dagen

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren. De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg belangrijk, maar weet je eigenlijk wel op we...

Telefoniste/Receptioniste Vught/Den Bosch

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 6 dagen

Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw bedrijf. U staat klanten en bezoekers persoonlijk en telefonisch te woord en u verricht voorkomende administratieve werkzaamheden. Voor u? De opleiding is bedoeld voor u als aankomend telefoniste en/of receptioniste en voor diegenen die als zodanig werkzaam zijn zonder daarvoor een opleiding te hebben genoten. ...

Telefoniste/receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Thuisstudie | € | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 0 | Totale lesduur: 0 dagen

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van we...

Telefoniste/receptioniste (Blended learning)

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | E-Learning | € | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 0 | Totale lesduur: 0 dagen

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van we...

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Hotelmanagement|Hospitality|Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker|Klantvriendelijkheid|Telefoneren | In-company / Maatwerk | € | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 0 dagen

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot facilitaire medewerkers. Trainingstraject Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen: 0-metingen of mystery calls Intakegesprekken Één of meerdere dagdelen training, waarbij steeds vanuit oefeningen met praktijksituaties de va...

Telefoniste-receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Thuisstudie | € | Niveau: | Max. deelnemers: 0 | Totale lesduur: 9 dagen

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, komen vaker terug. Als telefoniste/receptioniste speel je een belangrijke rol in het maken van die belangrijke eerste indruk. Jij bent immers de eerste persoon waar de klant mee te maken krijgt. Met de erkende cursus telefoniste/receptioniste leer je alles wat...

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker|Klantgerichtheid | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 1 dagen

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professioneel' presenteert aan alle bellers en bezoekers. Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en efficiënte gesprekken te voeren en de rust te bewaren op drukke momenten. Ook leer je gemakkelijker in te spelen op onduidelijke, langdradige of ...

Telefoniste/receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 24 | Totale lesduur: 20 dagen

Voor wie? Een Telefonist Receptionist is in iedere organisatie nodig, zowel fulltime als parttime. De vraag naar Telefonisten Receptionisten is dan ook groot. In deze functie bedient u bijvoorbeeld de telefooncentrale en ontvang u bezoekers. In veel gevallen bent u dus het eerste  aanspreekpunt. Daarnaast verricht u een aantal lichte administratieve taken. Spreekt dit u aan en gaat u ook...