Theorie- en Praktijkinstructeur: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Theorie- en Praktijkinstructeur: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden
Dus je wilt misschien wel werken als Theorie- en Praktijkinstructeur? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Theorie- en Praktijkinstructeur wilt worden.
Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Theorie- en Praktijkinstructeur, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Alles over het werken als Theorie- en Praktijkinstructeur
- Wat doet een Theorie- en Praktijkinstructeur
- Salaris Theorie- en Praktijkinstructeur
- Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur
- Doorgroeien als Theorie- en Praktijkinstructeur
- Opleidingen Theorie- en Praktijkinstructeur
- Omscholen tot Theorie- en Praktijkinstructeur
- Hoe word je Theorie- en Praktijkinstructeur
- Competenties Theorie- en Praktijkinstructeur
- Persoonstypen Theorie- en Praktijkinstructeur
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur
Vacatures laden...
Wat is een Theorie- en Praktijkinstructeur?
De Theorie- en Praktijkinstructeur werkt voor meerdere sectoren van een instelling voor voortgezet onderwijs. Naast de verzorging van theorie- en praktijkinstructie en de beleiding van leerlingen levert de Theorie- en Praktijkinstructeur een bijdrage aan activiteiten van sectoren of locaties, geeft hij incidenteel instructies aan TOA's of onderwijsassistenten en neemt hij deel aan vakoverleg en overleg met docenten.
Zijn hoofdtaak van theorie- en praktijkinstructie houdt in dat hij praktijklessen verzorgt, demonstraties en instructies geeft, (practicum)verslagen corrigeert en het theorie- en praktijkonderwijs up to date houdt. Daarnaast levert hij een bijdrage aan de ontwikkeling en uitvoering van probleemgestuurd onderwijs, actief leren, door het samenstellen van handleidingen en het bewaken van de balans tussen theorie en praktijk. Hij begeleidt leerlingen bij practica en machinegebruik en het schrijven van werkstukken.
Deelname aan werkgroepen in het kader van onderwijsvernieuwing, het coachen van nieuwe (technisch) onderwijsassistenten en allerhande administratief-ondersteunende klussen horen ook bij zijn takenpakket. Hierbij valt te denken aan roostering, examenorganisatie en samenstelling van de studiegids.
De Theorie- en Praktijkinstructeur heeft een veelzijdige functie ter ondersteuning van (docenten van) een vakgroep, met veel ruimte voor eigen inbreng, leerlingcontact en educatieve werkzaamheden.
(FUWA-VO)
Past het beroep Theorie- en Praktijkinstructeur bij jou?
Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.
Bekijk jouw baansuggestiesHeb je wel eens gedacht aan?
Omscholen naar een beroep met baankansen?Vacatures laden...
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur per niveau
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur per stad
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Alkmaar
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Almelo
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Almere
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Alphen aan den Rijn
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Amersfoort
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Amstelveen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Amsterdam
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Apeldoorn
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Arnhem
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Assen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Bergen op Zoom
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Breda
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Capelle aan den IJssel
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Delft
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Den Bosch
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Den Haag
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Den Helder
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Deventer
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Doetinchem
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Dordrecht
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Ede
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Eindhoven
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Emmen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Enschede
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Gouda
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Groningen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Haarlem
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Haarlemmermeer
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Heerlen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Helmond
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Hengelo
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Hilversum
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Hoogeveen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Hoorn
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Katwijk
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Leeuwarden
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Leiden
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Lelystad
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Maastricht
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Middelburg
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Nieuwegein
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Nijmegen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Oss
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Purmerend
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Roermond
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Roosendaal
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Rotterdam
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Schiedam
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Spijkenisse
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Terneuzen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Tilburg
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Utrecht
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Veenendaal
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Venlo
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Vlaardingen
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Westland
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Zaanstad
Vacatures Theorie- en Praktijkinstructeur Zeist
Salarisschaal Theorie- en Praktijkinstructeur
Wat verdient een Theorie- en Praktijkinstructeur?
De Theorie- en Praktijkinstructeur verdient in schaal 9 tussen de €2243 en €3302 bruto per maand. Verder zijn in het onderwijs gunstige regelingen omtrent ouderschapsverlof en parttime werken van toepassing en krijgen werknemers voldoende (bij)scholingsmogelijkheden. Naast een bruto maandloon worden ook een vakantietoeslag en eindejaarsuitkering uitgekeerd.
Meer weten over het salaris Theorie- en Praktijkinstructeur
Hoe word je een Theorie- en Praktijkinstructeur?
De functie van Theorie- en Praktijkinstructeur is niet lang geleden ingevoerd. De trend lijkt te zijn om steeds meer werkkrachten in schaal 9 de docent in schaal 10 te laten vervangen. Het opleidingsniveau van de Theorie- en Praktijkinstructeur is niet vastgelegd en kan worden ingevuld door de instelling. Vereist zijn in ieder geval kennis van apparaten en machines, onderwijs en didactische vaardigheden.
Een twee schalen lager ingeschaalde technisch onderwijs assistent moet echter een MBO opleiding hebben. Dit zal de minimale eis zijn voor Theorie- en Praktijkinstructeur, maar HBO niveau ligt, zeker gezien bovenstaande, meer voor de hand.
Opleidingen Theorie- en Praktijkinstructeur
Omscholen tot Theorie- en Praktijkinstructeur
Je kan op verschillende manieren omscholen tot Theorie- en Praktijkinstructeur. Zelfstandig of georganiseerd.
Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Theorie- en Praktijkinstructeur
Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Theorie- en Praktijkinstructeur
Als je Theorie- en Praktijkinstructeur wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Theorie- en Praktijkinstructeur zijn de volgende zaken belangrijk:
Interesse en Motivatie Theorie- en Praktijkinstructeur
Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.
Wat doet een Theorie- en Praktijkinstructeur?
Competenties Theorie- en Praktijkinstructeur
Een Theorie- en Praktijkinstructeur heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren
Omschrijving
In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.
Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.
Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.
Steekwoorden: zelfbewust, integriteit, beheersing, luisteren
Omschrijving
Deze personen herkennen en erkennen een conflict. Door te erkennen dat er een conflict is ontstaan, zetten zij de eerste stap om het conflict op te lossen. Ze bepalen wat de inhoud van het conflict is en hoe deze opgelost kan worden. Ze communiceren hierover met alle betrokken partijen en uiteindelijk zorgen ze ervoor dat het conflict op een nette manier wordt opgelost.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak integer. Tijdens een conflict proberen zij te allen tijde het moraal hoog te houden. Daarbij zijn ze onpartijdig en willen ze het beste resultaat behalen voor alle partijen. Deze personen kunnen vaak ook goed luisteren en overtuigen.
Zwakke punten
Het gevaar van conflictbeheersing is dat de personen die zich hiermee bezighouden als ‘meningloos’ worden bestempeld. Ze bemiddelen tijdens conflicten tussen meerdere partijen, maar nemen soms geen duidelijk standpunt in.
Steekwoorden: aanpassingsvermogen, flexibiliteit, overtuigen, luisteren
Omschrijving
De regels en procedures die gelden bij een bedrijf volgen deze mensen zonder moeite. Gedisciplineerde mensen houden zich aan de regels die er gelden, deze regels kunnen ze zelf opgesteld hebben of ze kunnen opgelegd zijn door anderen. Bij veranderingen volgen deze mensen ze over het algemeen op, maar deze mensen kunnen ook ontevredenheden aankaarten.
Sterke punten
De regels volgen, vergt wat flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Meestal zijn gedisciplineerde mensen structureel, ze weten de regels en procedures en kunnen hierdoor dan ook goed gestructureerd werken. Mensen met een ijzersterke discipline zijn meestal goede overtuigers, als zij het ergens niet mee eens zijn, kunnen ze dit op een goede overtuigende manier duidelijk maken. Maar daarnaast zijn deze mensen vaak ook goede luisteraars, zij luisteren naar de regels en passen zich hierop aan.
Zwakke punten
Mensen die overgediscplineerd zijn kunnen soms stug zijn, ze zijn de flexibiliteit kwijt en houden zich vast aan de regels. Mensen die hard meewerken aan de procedures binnen een bedrijf, kunnen daarin ook doorslaan. Te veel discipline en perfectionisme kan vermoeiend zijn en leiden tot een burn-out.
Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht
Omschrijving
Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.
Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen.
Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.
Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen
Omschrijving
Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.
Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig.
Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.
Steekwoorden: analytisch vermogen, structureel, zelfkennis, visie
Omschrijving
Deze mensen kunnen zuiver en helder redeneren. Deze personen houden rekening met feiten en gebruiken verschillende perspectieven om een oordeel te vormen over bijvoorbeeld een werksituatie. Daarnaast beoordelen zij bijvoorbeeld de haalbaarheid en de planning van een opdracht.
Sterke punten
Deze mensen zijn vaak erg gestructureerd en scheiden dan ook de hoofd- van de bijzaken. Verder hebben deze mensen over het algemeen vaak een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken zaken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast beschikken deze mensen vaak over een goede zelfkennis, ze bekijken hun eigen presteren ook vanuit verschillende visies.
Zwakke punten
Wanneer er teveel wordt geoordeeld, kan dit demotivatie oproepen. Dit gebeurt met name dan bij anderen. Deze mensen oordelen dan overal over, ook wanneer het hen niet wordt gevraagd. Dit kan zorgen voor onderlinge irritaties. Als laatste kunnen deze mensen hun eigen oordeel op nummer één zetten, hierdoor kan het zijn dat de omgeving zich achtergesteld voelt.
Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus
Omschrijving
Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.
Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.
Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out.
Steekwoorden: samenwerken, resultaten, assertiviteit
Omschrijving
Goed samenwerken is bijdragen aan het samenwerkingsproces, de resultaten en de harmonie binnen een team. Deze personen willen niet alleen een goede bijdrage leveren aan de opdracht, maar ook aan de sfeer binnen het team. Onder deze competentie vallen verschillende aspecten: respect hebben voor andere groepsgenoten, elkaar helpen met taken en meedenken.
Sterke punten
Een sterk punt is dat deze personen vaak een goede mensenkennis hebben, zij kunnen anderen goed inschatten en houden daarbij het resultaat en de taken in het achterhoofd. Deze mensen zijn vaak assertief, zij houden hun persoonlijke doel en het doel van de ander goed in de gaten. Ook goed kunnen netwerken is te benoemen als sterk punt.
Zwakke punten
Mensen die teveel samenwerken, kunnen hun onafhankelijkheid verliezen. Ze vinden het moeilijk om nog alleen te werken, omdat ze altijd reactie/feedback krijgen van groepsgenoten. Ook zijn de relaties van deze mensen soms belangrijker dan de werkzaamheden. Het moet vooral gezellig zijn.
Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk
Omschrijving
Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.
Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.
Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.
Vaardigheden Theorie- en Praktijkinstructeur
- Stimuleren
- Doorzettingsvermogen
- Ambitie
- Inlevingsvermogen
- Luistervaardigheid
- Feedback geven
- Consequent handelen
- Overtuigingskracht
- Positiviteit
- Analytisch vermogen
- Logisch redeneren
- Doelgericht werken
- Helder communiceren
- Taalkennis
- Integriteit
- Zelfbeheersing
- Bemiddelingskracht
- Luisteren
- Analyseren
- Verbanden leggen
- Sensitiviteit
- Harmonie creëren
- Gezamenlijk resultaat bereiken
Wat voor persoonlijkheid heeft een Theorie- en Praktijkinstructeur nodig?
De persoonlijkheid van de Theorie- en Praktijkinstructeur is vergelijkbaar met die van de leraar, al is zijn onderstuenende, helpende kant misschien iets meer geprononceerd. Hij is begaan met en heeft oog voor wat anderen nodig hebben, wat er ontbreekt en wat hij bij kan dragen (Helper). Hij is een betrokken kracht, met een duidelijk idee van hoe dingen moeten (zijn) en een natuurlijke behoefte dit over te dragen op anderen. Daartoe werkt hij precies en doelgericht (Perfectionist).
Wat voor persoonlijkheidstype is de gever? De gever heeft een prettige persoonlijkheid. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De gever is sociaal erg vaardig en kan zich goed inleven in de gevoelens van anderen. Hij is behulpzaam en mensenlievend.
Zwakke eigenschappen
De gever heeft een sterke behoefte aan aandacht en goedkeuring, en overschreidt hierbij soms de grenzen van anderen. Hij wordt soms manipulatief. Doordat de focus naar buiten is gericht, heeft de gever geen goed inzicht in en controle over de eigen gevoelens. Dit maakt hem soms emotioneel en irrationeel in het beoordelen van sociale situaties.
Omgang
De gever is erg goed in de omgang met anderen. Hij hecht veel belang aan dienstbaarheid en goedkeuring, en zet zich dan ook sociaal strategisch in om dit te verkrijgen. In meer diepgaande contacten kan dit leiden tot een verstikkende aandacht en ongebalanceerde relaties.
Wat voor persoonlijkheidstype is de perfectionist? Voor de perfectionist is het niet gauw goed. Je vindt hieronder de sterke en zwakke kanten van dit persoonstype, zoals het beschreven is in het enneagram.
Sterke eigenschappen
De perfectionist is integer, idealistisch en gedisciplineerd. Hij is een streber. De hoge eisen die een perfectionist zichzelf stelt vertalen zich naar sterke, rechtvaardige keuzes en nauwkeurig beredeneerde eindresultaten. Als de perfectionist zich ergens voor inzet, dan is dat ook volledig.
Zwakke eigenschappen
De perfectionist kan dwangmatig werken en snel gefrustreerd raken als iets tegenzit.
Verder is de perfectionist erg gespannen en kan zo in de eigen denkbeelden vast komen te zitten.
Omgang
In de samenwerking met anderen is de perfectionist vaak inflexibel en veeleisend. De sociale omgang verloopt dus stroef.
Eigenschappen Theorie- en Praktijkinstructeur
- Empathie
- Behulpzaamheid
- Vriendelijkheid
- Idealistisch
- Gedisciplineerdheid
- Punctueel
Wat zijn de baankansen voor een Theorie- en Praktijkinstructeur?
Daar het een voorbeeldfunctie betreft die onlangs is ontstaan is het moeilijk een duidelijk arbeidsmarktperspectief te ontwaren. Wel zijn er (dus) ontwikkelingen gaande die de inzet van Theorie- en Praktijkinstructeurs in plaats van leraren voorspellen. Dit is een uitstekend perspectief.
Hoewel de vacatures voor docenten voortgezet onderwijs afnemen, zijn ze nog altijd voor handen. Doorgroeien naar zo een functie is een goede mogelijkheid.
Waar werkt een Theorie- en Praktijkinstructeur?
De Theorie- en Praktijkinstructeur werkt in het voortgezet onderwijs.
Met wie werkt een Theorie- en Praktijkinstructeur samen?
In zijn lesgevende rol krijgt de Theorie- en Praktijkinstructeur te maken met leerlingen en ouders. Hij werkt nauw samen met technisch onderwijsassistenten die hij coacht of aanstuurt. Verder draait hij mee in een team of teams, wat betekent dat hij samenwerkt met leraren, een teamleider, afdelingsdirecteur of sectordirecteur en ander onderwijsondersteunend of algemeen ondersteunend personeel.
- Technisch Onderwijsassistent
- Leraar
- Teamleider (Voortgezet onderwijs)
Verwante beroepen Theorie- en Praktijkinstructeur:
Opleiding: Geen MBO
Baankans: Goed
Baankans
Opleiding: MBO HBO WO
Baankans: Zeer goed
Baankans
Alles over het beroep Theorie- en Praktijkinstructeur in één oogopslag
Sector:
Beroepsgroep:
Competenties:
Persoonstype:
Netwerk:
- Technisch Onderwijsassistent
- Leraar
- Teamleider (Voortgezet onderwijs)
Salarisindicatie:
- Van €2243 tot €3302