U bevindt zich hier: Home » Beroepen » Verkoop en Service Adviseur » Boeken

Boeken Verkoop en Service Adviseur

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Er zijn vacatures beschikbaar voor de functie van Verkoop en Service Adviseur, maar door de lage opleidingseisen zijn er veel gegadigden. De selectie voor de functie is dan ook op andere wijze streng; kandidaten moeten zich bewijzen op commercieel gebied, op enthousiasme, representativiteit en verkooptalent.

De doorgroeimogelijkheden zijn afhankelijk van functioneren. In principe is de functie van Verkoop en Service Adviseur een startersfunctie. Eenmaal binnen biedt de bank voldoende opleidingsmogelijkheden om zelfontplooiing en doorgroeien mogelijk te maken. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Verkoop en Service Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVD's vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Verkoop en Service Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Verkoop en Service Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

Procesadvisering | E.H. Schein

over de ondersteunende rol van de adviseur en de samenwerking tussen adviseur en client - Nederlands | 1e druk | Paperback | 9789052615318 | 276 pagina's

Procesadvisering 1e druk is een boek van E.H. Schein uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052615318 Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een organisatieadviseur die s...
Bestellen

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter | Willem Verbeke

Hoe succesvolle verkopers het gedrag van klanten begrijpen en beïnvloeden - Nederlands | 1e druk | Paperback | 9789462201354 | 192 pagina's

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter 1e druk is een boek van Willem Verbeke uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789462201354 Zelfinzicht en sociale intelligentie vormen de geheime kracht achter iedere succesvolle verkoper. Sociale intelli...
Bestellen

Adviserend Verkopen Volgens Hanan | Mack Hanan

de formule voor succesvol verkopen - Nederlands | 1e druk | Hardcover | 9789052613604 | 248 pagina's

"U bent niet langer een verkoper, die een afnemer een product wil verkopen, u bent een adviseur die een cliënt wil ondersteunen in zijn business" -- De Hanan-formule voor de sales manager Met de Hanan-formule uit adviserend verkopen lukt het om langdurig ...
Bestellen

Assistent verkoop-retail Kerntaak 2 theorie | Ovd Educatieve Uitgeverij

verkoop en service - Nederlands | 1e druk | Hardcover | 9789461717948

...
Bestellen

Omzet Te Koop | A. Huttmann

100 normen voor extra winkelomzet - Nederlands | 1e druk | Paperback | 9789052613543 | 243 pagina's

Bij het succesvol uitbaten van een winkel komen veel verschillende aspecten kijken: een goed idee, een uitgebalanceerd assortiment, concurrerende prijzen, kundig personeel...dit alles moet meer met elkaar in balans zijn. Maar daar houdt het niet mee op. W...
Bestellen

De rol van adviseur | Marike van den Berg

de essenties van het adviestraject voor interne en externe adviseurs - Nederlands | 1e druk | Paperback | 9789052619736 | 128 pagina's

De rol van adviseur 1e druk is een boek van Marike van den Berg uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052619736 Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar ...
Bestellen

A Sociology of the World Rally Championship | Hans Erik Naess

History, Identity, Memories and Place - Engels | 1e druk | Hardcover | 9781137405432 | 260 pagina's

From its inauguration in 1973 until today, the FIA World Rally Championship (WRC) has been transformed from a little-known series to a pop-cultural roadshow worth millions of euros. In a promotional context this has spurred a debate between those who want...
Bestellen

Service Management and Marketing | Christian Gronroos

Managing the Service Profit Logic - Engels | 1e druk | Paperback | 9781118921449 | 536 pagina's

Written by a leading pioneer in the field, the revised and updated fourth edition of this successful text examines service management and management in service competition from the point of view of the service profit logic. It focuses on adopting service ...
Bestellen

Place Branding | R. Govers

Glocal, Virtual and Physical Identities, Constructed, Imagined and Experienced - Engels | Hardcover | 9780230230736 | 324 pagina's

The topic of place branding is moving from infancy to adolescence. Many cities, and nations have already established their place brand and this well documented new book brings the fundamentals of place branding together in an academic format but is at the...
Bestellen

Customer Experience Innovation | Robert Dew

How to Get a Lasting Market Edge - Engels | E-book | 9781787547889

Companies who invest in successful Customer eXperience (CX) innovation stand out from the crowd. Markets tend to reward these companies because it is rare for firms to try something new, much less prove customer acceptance of their attempted innovations. ...
Bestellen