Opleidingen of training Chefreisleider Amsterdam

Zoek je een opleiding Chefreisleider in Amsterdam? Wij hebben op dit moment 0 opleidingen, trainingen en cursussen Chefreisleider die in de regio Amsterdam gegeven worden. Misschien is een online opleiding volgen iets voor je? Er zijn tegenwoordig ook veel klassikale online opleidingen en trainingen te volgen. Jij volgt je opleiding dan vanuit Amsterdam en je klasgenoten in een andere stad of regio.

Opleidingen Chefreisleider Amsterdam

Zou je graag Chefreisleider willen worden? Of ben je al Chefreisleider en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Chefreisleider in Amsterdam, samengesteld door onze opleidingspartner Springest.


Er zijn geen opleidingen, trainingen en cursussen Chefreisleider in Amsterdam

Er zijn geen opleidingen, trainingen en cursussen Chefreisleider in Amsterdam aanwezig. Zet het regiofilter uit, of bekijk een andere regio

Bekijk alle opleidingen Chefreisleider

Competentiegerichte cursussen en trainingen voor de Chefreisleider

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Chefreisleider

Trainingen & cursussen Financieel bewustzijn
Financieel bewustzijn
Trainingen & cursussen Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
Trainingen & cursussen Leiderschap
Leiderschap
Trainingen & cursussen Netwerken
Netwerken
Trainingen & cursussen Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Hoe word je een Chefreisleider? 

Voor de functie van Chefreisleider is een MBO of HBO opleiding Toerisme een goede start.

Tijdens de studie zal aandacht worden besteed aan de verschillende facetten van de functie als reisleider. Je leert organiseren, contacten leggen en onderhouden en aanmeldingen en boekingen te verwerken. Je leert tevens draaiboekgebruik, informatievoorziening en regelgeving.

Als Chefreisleider moet je daarnaast ook leiding kunnen geven en om kunnen gaan met een diversiteit aan mensen. Niet alleen een diversiteit aan klanten maar ook medewerkers. Je leert dan ook conflicten vermijden en beheersen en omgaan met de minder prettige momenten tijdens het begeleiden en leidinggeven.


Filter