Opleidingen Telefoniste

Zou je graag Telefoniste willen worden? Of ben je al Telefoniste en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Telefoniste, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

De Telefoniste heeft een VMBO-T, HAVO of een relevante MBO/HBO opleiding. Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Daarnaast wordt een goede computerkennis vereist.

De 15 beste opleidingen voor een Telefoniste:

Training klantgerichte telefoniste / receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker|Klantgerichtheid | Open inschrijving |€ 540.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 1

In deze training, speciaal voor telefonistes, receptionistes en baliemedewerkers, leer je hoe je jezelf en je organisatie 'prettig professioneel' presenteert aan alle bellers en bezoekers. Je ontwikkelt communicatietechnieken om klantvriendelijk en efficiënte gesprekken te voeren en de rust te bewaren op drukke momenten. Ook leer je gemakkelijker in te spelen op onduidelijke, langdradige of geïrriteerde klanten. Een goede opleiding voor …

Telefoniste/Receptioniste Vught/Den Bosch

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving |€ 1045.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 6

Als telefoniste/receptioniste bent u letterlijk en figuurlijk het visitekaartje van uw bedrijf. U staat klanten en bezoekers persoonlijk en telefonisch te woord en u verricht voorkomende administratieve werkzaamheden. Voor u? De opleiding is bedoeld voor u als aankomend telefoniste en/of receptioniste en voor diegenen die als zodanig werkzaam zijn zonder daarvoor een opleiding te hebben …

Telefoniste-receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Thuisstudie |€ 239.00 | Totale lesduur: 9

Een eerste indruk maak je maar één keer. En dat geldt zeker voor bedrijven. Klanten die een goede eerste ervaring met een bedrijf hebben, komen vaker terug. Als telefoniste/receptioniste speel je een belangrijke rol in het maken van die belangrijke eerste indruk. Jij bent immers de eerste persoon waar de klant mee te maken krijgt. …

Receptionist(e) / Telefonist(e)

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving |€ 990.00 |Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20

De functie Receptioniste / Telefoniste Heb jij graag contact met mensen? Houd je van afwisselende werkzaamheden? Is service verlenen jouw tweede natuur. En ben jij iemand die communicatief vaardig is? Dan is onze opleiding Receptioniste / Telefoniste jou op het lijf geschreven. In 20 lessen word je door ons klaargestoomd voor de veel gevraagde functie …

Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training

Hotelmanagement|Hospitality|Klantvriendelijkheid|Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker|Telefoneren | In-company / Maatwerk |€ 150.00 |Niveau: HBO | Max. deelnemers: 8

Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot facilitaire medewerkers. Trainingstraject Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen: 0-metingen of mystery calls Intakegesprekken Één of meerdere dagdelen training, waarbij steeds vanuit oefeningen met praktijksituaties de vaardigheden worden ‘ingetraind’; Een dagdeel waarin daadwerkelijke (opgenomen) …

Telefoniste/receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving |€ 1080.00 |Niveau: MBO 2 | Max. deelnemers: 1 | Totale lesduur: 20

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van werkzaamheden …

Telefoniste/receptioniste

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Thuisstudie |€ 1080.00 |Niveau: MBO 2

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van werkzaamheden …

Telefoniste/receptioniste (Blended learning)

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | E-Learning |€ 1080.00 |Niveau: MBO 2

Telefonist/Receptionist Als telefonist/receptionist ben je het visitekaartje van het bedrijf waarvoor je werkt. Je ontvangt bezoekers aan de balie van een bedrijf of instelling. Je communiceert telefonisch en mondeling met klanten en bezoekers. Om te leren dit op de juiste manier te doen kun je deelnemen aan de praktijkgerichte LSSO-opleiding Telefonist/Receptionist. Het beroep Voorbeelden van werkzaamheden …

Klantvriendelijk telefoneren

Klantvriendelijkheid|Telefoneren | Open inschrijving |€ 613.50 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 2

Tijdens de training Klantvriendelijk telefoneren leer je om klantvriendelijk de telefoon aan te nemen, wensen te inventariseren en klachten te hanteren. De telefoon, of misschien beter: de persoon die de telefoon opneemt, is het visitekaartje van je bedrijf. En het telefoongesprek is meestal het eerste contact met je bedrijf. De eerste indruk is dus erg …

Receptioniste opleiding

Telefoniste / Receptie- / Baliemedewerker | Open inschrijving |€ 1272.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 6 | Totale lesduur: 3

Receptioniste opleiding De receptioniste en/ of telefoniste bepaalt de eerste en volgende indruk van de organisatie. De functie wordt steeds belangrijker: klanten verwachten professioneel gedrag; Herkent u dit? Hoe hoort het eigelijk? Telefoon etiquette anno 2017. Hoe ga je om met steeds veeleisender klanten? Hoe hou je verkopers tegen die opdringerig zijn? Wat doe je met collega's …

per pagina