U bevindt zich hier: Home » Opleidingen » Communicatietechnieken

Opleidingen Communicatietechnieken

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Wil jij prettiger en succesvoller samenwerken met collega’s? Een cursus Communicatietechnieken kan helpen om efficiënter en vriendelijker te communiceren.
 
Na een cursus Communicatietechnieken kun je prettig en respectvol communiceren. Je hebt namelijk geleerd om bewuster om te gaan me mondelinge communicatieve vaardigheden en gedragskenmerken. Je kunt beter luisteren en jezelf beter uitdrukken. Dit zorgt voor een fijnere omgang met collega’s. 
 
  • Communicatietechnieken | Open inschrijving | € 995.0 | Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 1 | Totale lesduur: 2.0 dagen
    Communicatietraining voor leidinggevenden Is goed communiceren met je medewerkers nu echt zo moeilijk? Ja en nee. Ja, het blijkt in de praktijk het grootste struikelblok te zijn voor leidinggevende en managers op alle niveaus in organisaties. Nee, want als je weet hoe je correct moet communiceren dan kun je ieder gesprek, of het nu om een leuk of een zwaar onderwerp gaat, goed aan. Het is dus te l...
  • Communicatietechnieken | In-company / Maatwerk | € 2985.0 | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: | Totale lesduur: dagen
    Communicatietraining voor leidinggevenden, incompanytraining Is goed communiceren met je medewerkers nu echt zo moeilijk? Ja en nee. Ja, het blijkt in de praktijk het grootste struikelblok te zijn voor leidinggevende en managers op alle niveaus in organisaties. Nee, want als je weet hoe je correct moet communiceren dan kun je ieder gesprek, of het nu om een leuk of een zwaar onderwerp gaat, goed a...
  • Communicatietechnieken, Cultuurverschillen | In-company / Maatwerk | € 1800.0 | Niveau: WO Master | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Werkt u als advocaat met cliënten met diverse culturele achtergronden? Dan kunt u te maken krijgen met misverstanden en miscommunicatie. Bijvoorbeeld omdat uw cliënt zich heel anders uitdrukt dan u gewend bent. Ook kan het zijn dat de culturele achtergrond van uw cliënt een belangrijke rol speelt in de zaak. Het gedrag van uw cliënt is bijvoorbeeld ingestuurd door culturele normen en waarden d...