Hotelmanager: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Hotelmanager: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Hotelmanager? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Hotelmanager wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Hotelmanager, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Hotelmanager


Vacatures Hotelmanager

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Hotelmanager?

Een Hotelmanager heeft de leiding over alle activiteiten binnen een hotel. Het gaat hierbij om het hotelgedeelte van het hotelbedrijf en niet om het eventuele restaurant. Onder de taken vallen zowel dienstverlening als personeelsmanagement en hoteladministratie. De Hotelmanager heeft een leidinggevende functie waarbij hij het personeel begeleidt en coördineert.

De Hotelmanager heeft ten eerste de verantwoordelijkheid over alle dienstverlening binnen het hotel, zoals receptie, conciërgediensten, schoonmaak, onderhouds- en opknapwerkzaamheden, reserveringen en verkoop. Hij is eindverantwoordelijke op vele gebieden. Denk hierbij aan het verblijfsgereed maken van de kamers of het in- en uitchecken van de gasten. Wanneer gasten vragen of klachten hebben over het hotelbeleid, kunnen zij hiervoor terecht bij de Hotelmanager.

Een andere belangrijke taak van de Hotelmanager is het coördineren van het personeel. Hierbij houdt hij toezicht op het functioneren van de medewerkers om alle werkzaamheden binnen het hotel zo goed mogelijk te laten verlopen. Ook het waarborgen van de kwaliteit van de dienstverlening binnen het hotel is een taak van de Hotelmanager. Tevens is de Manager betrokken bij het aannemen en selecteren van nieuwe werknemers en het begeleiden hiervan.

Naast het begeleiden van het hotelpersoneel, houdt de Hotelmanager zich ook bezig met de financiële administratie. Zo ontwikkelt hij bijvoorbeeld marketingstrategieën, beheert hij de boekhouding en budgetten en streeft beoogde winstcijfers na. Het inkopen van diensten of producten gebeurt vaak in overleg met de directie. Het is echter de taak van de Hotelmanager om te onderhandelen met leveranciers of grote klanten over een voordelige inkoopprijs van producten of kostprijs van de dienstverlening.


Past het beroep Hotelmanager bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Hotelmanager per stad

Vacatures Hotelmanager Alkmaar

Vacatures Hotelmanager Almelo

Vacatures Hotelmanager Almere

Vacatures Hotelmanager Alphen aan den Rijn

Vacatures Hotelmanager Amersfoort

Vacatures Hotelmanager Amstelveen

Vacatures Hotelmanager Amsterdam

Vacatures Hotelmanager Apeldoorn

Vacatures Hotelmanager Arnhem

Vacatures Hotelmanager Assen

Vacatures Hotelmanager Bergen op Zoom

Vacatures Hotelmanager Breda

Vacatures Hotelmanager Capelle aan den IJssel

Vacatures Hotelmanager Delft

Vacatures Hotelmanager Den Bosch

Vacatures Hotelmanager Den Haag

Vacatures Hotelmanager Den Helder

Vacatures Hotelmanager Deventer

Vacatures Hotelmanager Doetinchem

Vacatures Hotelmanager Dordrecht

Vacatures Hotelmanager Ede

Vacatures Hotelmanager Eindhoven

Vacatures Hotelmanager Emmen

Vacatures Hotelmanager Enschede

Vacatures Hotelmanager Gouda

Vacatures Hotelmanager Groningen

Vacatures Hotelmanager Haarlem

Vacatures Hotelmanager Haarlemmermeer

Vacatures Hotelmanager Heerlen

Vacatures Hotelmanager Helmond

Vacatures Hotelmanager Hengelo

Vacatures Hotelmanager Hilversum

Vacatures Hotelmanager Hoogeveen

Vacatures Hotelmanager Hoorn

Vacatures Hotelmanager Katwijk

Vacatures Hotelmanager Leeuwarden

Vacatures Hotelmanager Leiden

Vacatures Hotelmanager Lelystad

Vacatures Hotelmanager Maastricht

Vacatures Hotelmanager Middelburg

Vacatures Hotelmanager Nieuwegein

Vacatures Hotelmanager Nijmegen

Vacatures Hotelmanager Oss

Vacatures Hotelmanager Purmerend

Vacatures Hotelmanager Roermond

Vacatures Hotelmanager Roosendaal

Vacatures Hotelmanager Rotterdam

Vacatures Hotelmanager Schiedam

Vacatures Hotelmanager Spijkenisse

Vacatures Hotelmanager Terneuzen

Vacatures Hotelmanager Tilburg

Vacatures Hotelmanager Utrecht

Vacatures Hotelmanager Veenendaal

Vacatures Hotelmanager Venlo

Vacatures Hotelmanager Vlaardingen

Vacatures Hotelmanager Westland

Vacatures Hotelmanager Zaanstad

Vacatures Hotelmanager Zeist

Vacatures Hotelmanager Zoetermeer

Vacatures Hotelmanager Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Hotelmanager

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Hotelmanager?

Het salaris van een Hotelmanager is sterk afhankelijk van het hotel waar hij werkt. Het is bijvoorbeeld afhankelijk van het aantal verantwoordelijkheden en de hoeveelheid personeel die men onder zich heeft werken. Ook ervaring speelt mee in de bepaling van het salaris. Het is om deze reden vaak lastig een gemiddelde schatting te geven, maar een indicatie is €2600 á €3250.


Meer weten over het salaris Hotelmanager

Salaris aankomend Hotelmanager Salaris junior Hotelmanager Wat is het salaris van een medior Hotelmanager? Welk salaris krijgt een senior Hotelmanager?


Hoe word je een Hotelmanager? 

Zowel opleidingen op MBO niveau als op HBO maken het mogelijk om Hotelmanager te worden. Zo bestaat de opleiding Hotelmanagement (MBO). Deze opleiding richt zich op een managementcarrière in de hospitalitybranche. Hierna kan men eventueel verder studeren door Hotel- en Eventmanagement (HBO) te doen. Deze opleidingen zijn vergelijkbaar met de middelbare en hogere Hotelschool. Hotel- en Eventmanagement combineert de klassieke Hogere Hotelschool met Eventmanagement. De HBO opleidingen zijn, vergeleken met de MBO variant, meer gericht op managementtaken. 

Om uiteindelijk aan de slag te gaan als Hotelmanager is ervaring in de sector vaak ook erg belangrijk.

Opleidingen Hotelmanager

Protocol Training - over diplomatie, hospitality, high-level eventmanagement en non-profit management, etiquette en relatiemanagement
This training is given in English (in Brussels) and in Dutch (in The Hague) - find English info below.  Hoe gebruik je protocol om sterke relaties te onderhouden of op
Protocol Training - over diplomatie, hospitality, high-level eventmanagement en non-profit management, etiquette en relatiemanagement
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training
Voor wie? Alle functies, die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. Van KCC medewerkers tot verzekeringsadviseurs, van secretariaat tot facilitaire medewerkers. Trainingstraject Een trainingstraject bestaat doorgaans uit de volgende onderdelen: …
Klantvriendelijk telefoneren - klantgericht telefoneren - Hospitality aan de telefoon - telefoniste en receptioniste training
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis
- Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training voor Ziekenhuizen (Mood Maker) Definitie gastvrijheid Gastvrijheid is het prettige, welkome gevoel dat de gast …
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - Ziekenhuis
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Hospitality training Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot management. …
Hospitality - gastvrijheid - klantgerichtheid - klantvriendelijk
Hospitality
Hospitality training - Gemiddeld evaluatiecijfer op inhoud en trainer: 8,6 (schaal 1 op 10) - Voor wie? Alle functies, van medewerkers tot management. Het gaat om de wil of noodzaak …
Hospitality



Omscholen tot Hotelmanager

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Hotelmanager. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Hotelmanager

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Hotelmanager

Als je Hotelmanager wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Hotelmanager zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Hotelmanager

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Hotelmanager?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Hotelmanager

Een Hotelmanager heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Anticiperen
Anticiperen

Steekwoorden: analytisch vermogen, initiatief ontplooien, inzicht in omgeving, inlevingsvermogen

Omschrijving

Deze personen lopen vaak voorop en herkennen situaties. Ze weten vervolgens hoe ze deze het beste kunnen aanpakken. Deze personen leggen verbanden tussen verleden, heden en proberen hier in de toekomst op in te spelen.

Sterke punten
Deze personen hebben over het algemeen een sterk ontwikkeld analytisch vermogen. Ze leggen verbanden en scheiden hoofd- en bijzaken. Daarnaast nemen deze personen vaak initiatief en proberen ze zich in te leven in de situatie en andere personen.

Zwakke punten
Doordat deze personen veel van te voren weren, kan ze voorspelbaar overkomen. Door sommige mensen wordt dit als saai ervaren. Verder kan deze competentie de creativiteit beperken. Doordat veel zaken van tevoren vast liggen, is er minder ruimte voor creatieve oplossingen.

Besluitvaardigheid
Besluitvaardigheid

Steekwoorden: beslissingen, argumenten, overtuigen, durf

Omschrijving

Deze personen durven beslissingen te nemen. Dit doen ze bijvoorbeeld door een bepaalde actie uit te voeren of een regel in te stellen. Deze besluitvaardige personen stellen hun beslissingen niet uit tot ze alle informatie hebben, zij proberen zo snel mogelijk de knoop door te maken. Bij eventuele consequenties kan hij terugkomen op de beslissing en een andere keuze maken. De persoon weet de beslissingen op een goede manier te onderbouwen.

Sterke punten
Deze personen weten anderen te overtuigen van hun besluit, ze gebruiken hierbij verschillende argumenten die passen bij hun standpunt. Voor het nemen van besluiten is lef nodig, hierover beschikt deze besluitvaardige persoon dan ook.

Zwakke punten
Aan het nemen van beslissingen zitten risico’s en deze risico’s kunnen gevolgen hebben. Op het moment dat deze persoon te snel teveel beslissingen neemt, kan hij roekeloos worden en zijn oog voor het resultaat verliezen. Het is dan ook van belang dat deze persoon op het juiste moment de juiste beslissing neemt en goed nadenkt over de voor- en nadelen ervan.

Delegeren
Delegeren

Steekwoorden: overzicht, leiderschap, uitdrukkingsvaardig, luisteren, overtuigen, inzicht in omgeving

Omschrijving

Deze competentie valt voor een deel samen met leiderschap. Een goede leider moet kunnen delegeren. Deze mensen geven bepaalde taken uit handen en beslissen wie geschikt is voor welke taak. Hij behoudt hierbij het overzicht.

Sterke punten
Deze personen geven medewerkers de ruimte om zich te ontwikkelen. Ze krijgen hun eigen taak en moeten die goed uit zien te voeren. Verder zijn delegerende mensen resultaatgericht. Ze communiceren duidelijk en helder wat ze van iedereen verwachten. Ook kunnen deze personen goed luisteren en anderen overtuigen van de noodzaak van een taak. 

Zwakke punten
Delegerende mensen kunnen lui en gemakzuchtig overkomen. Anderen krijgen dan het idee dat deze persoon zelf niets meer hoeft te doen. Dit kan irritaties opwekken.

Financieel bewustzijn
Financieel bewustzijn

Steekwoorden: cijfers, onderhandelen, geld, bewustzijn, creativiteit

Omschrijving

Deze mensen hebben een goed beeld van de cijfers. Zij weten bijvoorbeeld wat de inkomsten en uitgaven zijn van de organisatie. Zij kunnen de waarden van geld realistisch schatten en weten ook hoe ze dit toe kunnen passen in hun werkzaamheden. Ze weten hoe ze de financiële situatie kunnen verbeteren.

Sterke punten
Mensen die financieel bewust zijn, zijn vaak ook creatief. Zij weten de waarde van geld en wat ze daarvoor kunnen krijgen. Op een creatieve manier proberen zij zoveel mogelijk voor een bepaald bedrag te krijgen. Bij deze competentie passen ook de competenties ‘overtuigen’ en ‘onderhandelen’. Over geld wordt altijd gepraat en deze personen willen zoveel mogelijk waar voor hun geld. Ze willen onderhandelen en de ander overtuigen van hun standpunten. Ook weten ze waar ze op kunnen besparen en waar winsten te behalen zijn. 

Zwakke punten
Mensen die teveel met cijfers bezig zijn, kunnen de aandacht voor andere zaken verliezen. Zo kan het gebeuren dat zij geen ruimte meer overlaten voor andere creatieve ideeën. Ook kunnen zij zodanig streven naar winst, dat bijvoorbeeld het welzijn van de werknemers wordt ondergesneeuwd.

Inzicht in omgeving
Inzicht in omgeving

Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht

Omschrijving

Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.

Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen. 

Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.  

Leiderschap
Leiderschap

Steekwoorden: delegeren, luisteren, overtuigen, taken verdelen

Omschrijving

Deze mensen kunnen individuen en groepen aansturen. De leiders maken een goede balans tussen delegeren en bijvoorbeeld regels opleggen. Deze personen leggen anderen uit wat er van hen wordt verwacht. Op die manier kunnen zij een project sturen. Daarbij kunnen leiders de verantwoordelijkheden bij anderen neerleggen.

Sterke punten
Een goede leider kan luisteren, iemand opfleuren, maar ook overtuigen. De leider maakt beslissingen en probeert ervoor iedereen het beste uit te halen. Een goede leider laat dingen los, maar probeert ook overzicht te houden. Ook kan een goede leider anderen inspireren en motiveren om gezamenlijk een doel te bereiken. Hij neemt hierbij het resultaat als uitgangspunt.

Zwakke punten
Sommige leiders willen teveel zelf doen, hierdoor krijgen werknemers niet de kans om zich te ontwikkelen. Ook kan dit voor frustratie en stress zorgen. Ook kunnen leiders het resultaat zo voorop stellen dat de omgeving wegvalt. 

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Plannen en organiseren
Plannen en organiseren

Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten

Omschrijving

Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.

Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.

Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen. 

Sociabiliteit
Sociabiliteit

Steekwoorden: sociaal, netwerken, luisteren, spontaan, inzicht in omgeving

Omschrijving

Deze personen bewegen zich gemakkelijk in groepen mensen. Ze zijn dan ook vaak in het gezelschap van veel mensen en stappen gemakkelijk op ombekende mensen af. Deze mensen hebben over het algemeen een groot netwerk, dat ze inzetten voor verschillende doeleinden. Vaak zijn deze mensen lid van een vereniging of commissie.

Sterke punten
Een competentie die in verband staat met sociabiliteit is de competentie netwerken. Deze mensen hebben vaak een groot netwerk en vergroten dit netwerk met gemak. Daarnaast zijn deze mensen vaak spontaan, ze spreken onbekenden gemakkelijk aan en luisteren met gemeende interesse naar deze mensen.

Zwakke punten
Een zwak punt van deze mensen kan zijn dat ze zich teveel bemoeien met anderen. Zij willen zo graag in contact komen met anderen dat ze zich opdringen.

Vaardigheden Hotelmanager

  • Prioriteiten stellen
  • Gestructureerd werken
  • Beslissingen nemen
  • Afwegen
  • Accuratesse
  • Zorgvuldigheid
  • Voorbereiden
  • Analytisch vermogen
  • Initiatief ontplooien
  • Inzicht in omgeving
  • Overzicht hebben
  • Leiderschap
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Cijfermatigheid
  • Onderhandelen
  • Rekenvaardigheid
  • Luisteren
  • Analyseren
  • Verbanden leggen
  • Besluitvaardigheid
  • Delegeren
  • Motiveren
  • Luistervaardigheid
  • Spontaniteit
  • Sociaal gevoel
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Hotelmanager nodig? 

Leidinggevende competenties zijn onmisbaar voor een Hotelmanager, omdat deze vaak  aan het hoofd staat van verschillende afdelingen met veel werknemers. Omdat de Hotelmanager een grote groep mensen begeleidt, is een sterke en besluitvaardige persoonlijkheid belangrijk. Het personeel moet voor vragen en problemen een beroep op hem kunnen doen (Baas).

Omdat hij zo veel verantwoordelijkheden heeft op verschillende vlakken, is het belangrijk dat de Hotelmanager goed overzicht weet te houden. Op elke afdeling moeten de werkzaamheden goed verlopen zodat de dienstverlening naar de gasten toe optimaal is. Een kritische houding komt hierbij goed van pas. Elk detail dient in de gaten gehouden te worden om de kwaliteit van de dienstverling te bewaren (Perfectionist).


Eigenschappen Hotelmanager

  • Overwicht
  • Gedrevenheid
  • Zelfverzekerdheid
  • Idealistisch
  • Gedisciplineerdheid
  • Punctueel



Wat zijn de baankansen voor een Hotelmanager?

De leidinggevende ervaring die kan worden opgedaan binnen het beroep van Hotelmanager kan bij vele andere beroepen van pas komen. Ook binnen het hotel is er vaak genoeg ruimte om door te groeien. Zo is het als Hotelmanager mogelijk om een hogere managementfunctie of directiefunctie te gaan bekleden. Ook behoort het tot de mogelijkheden om met behulp van de ervaring die is opgedaan als Hotelmanager uiteindelijk zelf een hotel te starten.

De hotelbranche is groot en internationaal. Toch is er in 2008 en 2009 een verslechtering van de markt geconstateerd, met een daling van de bezettingsgraad en de kamerprijs. Verwacht wordt echter dat dit in 2010 stabiliseert om vervolgens weer aan te trekken.

De actuele kans op werk voor een Hotelmanager

Het beroep Hotelmanager is onderdeel van de beroepsfamilie Managers hotel en congrescentrum. De kans op werk voor de beroepsfamilie Managers hotel en congrescentrum is in de huidige periode zeer goed

Huidige aantal vacatures

1

Baankans Hotelmanager

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Doorgroei mogelijkheden Hotelmanager

Het beroep Hotelmanager is onderdeel van de beroepsfamilie Managers hotel en congrescentrum.


Waar werkt een Hotelmanager?

Een Hotelmanager is werkzaam in een hotel. De aard van dit hotel kan uiteen lopen. Zo kan men werkzaam zijn in een klein hotel zonder verdere faciliteiten of in een groot, luxe vijfsterren-hotel met restaurant en zwembad. Alleen al in Nederland zijn er 2200 geclassificeerde hotels.
Een Hotelmanager werkt vaak achter een bureau of vergadertafel, maar is ook veel op de werkvloer te vinden. Het is immers belangrijk dat hij op de hoogte is van de werkzaamheden binnen het hotel en de kwaliteit van de uitvoering hiervan.


Met wie werkt een Hotelmanager samen? 

Een Hotelmanager is continu in contact met ander hotelpersoneel. Zo geeft de hij leiding aan de afdelingshoofden en ziet toe op de uitvoering van de werkzaamheden van dit personeel. Tevens is het de taak van de Hotelmanager het personeel aan te sturen door aanwijzingen te geven en te motiveren. Zelf staat de Hotelmanager onder leiding van de directie. Hij legt vaak verantwoording af aan de directie in de vorm van een rapport waarin het beleid wordt teruggekoppeld.


  • Directie
  • Afdelingshoofd
Hotelmanager

Verwante beroepen Hotelmanager:

Manager
Salaris: €2800 tot €6500
Opleiding: Cursus / Bijscholing MBO HBO WO Postdoc MBA
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Filiaalmanager
Salaris: €2600 tot €4200
Opleiding: MBO HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Frontoffice Manager
Salaris: €2070 tot €2500
Opleiding: MBO HBO
Baankans: Zeer goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Front-office manager
Salaris: €2400 tot €3500
Opleiding: HBO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Hotelmanager in één oogopslag

Sector:

Beroepsgroep:

Persoonstype:

Netwerk:

  • Directie
  • Afdelingshoofd

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2600 tot €3250

Baankans:

Aantal vacatures:

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

1



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar