Opleidingen tot Docent gedrag, management en organisatie

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Zou je graag Docent gedrag, management en organisatie willen worden? Of ben je al Docent gedrag, management en organisatie en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Docent gedrag, management en organisatie, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

De docent gedrag, management en organisatie heeft een WO opleiding ''Economics'', ''Finance'', ''Financial Management'', ''Fiscale Economie'', ''International Management'' ''Leraar 1e graad Economie en Bedrijfswetenschappen'', ''Leraar VHO in Management en Organisatie'' of een andere soortgelijke WO opleiding gevolgd of heeft de opleiding ''Leraar Bedrijfseconomie'' gevolgd (HBO, vierjarig).



Praktijktraining Servicedesk Management

Klantenservice / Servicedesk Management|Servicedesk Medewerker ICT|Klantenservice / Customer Service | Open inschrijving | € | Niveau: Post-HBO | Max. deelnemers: 15 | Totale lesduur: 6 dagen

U bent verantwoordelijk voor de dagelijkse operatie van de servicedesk. Van u wordt verwacht dat u: doelstellingen realiseert, de kwaliteit van de dienstverlening verbetert en investeert in een goedlopend team. Benieuwd hoe u dit bereikt? Wij leren u hoe. Tijdens de training Servicedesk Management stelt u een praktisch verbeterplan op om succesvol leiding te geven aan uw servicedesk. Werkt u als m...