Opleidingen Servicedesk Medewerker

Zou je graag Servicedesk Medewerker willen worden? Of ben je al Servicedesk Medewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Servicedesk Medewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Voor de functie van Servicedesk Medewerker wordt meestal MBO werk- en denkniveau gevraagd. Een specifieke opleiding is niet altijd nodig, wel kennis van diverse systemen en specifieke werkervaring. Er bestaan wel opleidingen voor de functie van Servicedesk Medewerker. Zo kan de Servicedesk Medewerker de opleiding ICT Helpdesk- en Servicedesk Medewerker (MBO) en de opleiding Servicedesk Medewerker ICT (MBO) volgen.

De 18 beste opleidingen voor een Servicedesk Medewerker:

Klantgerichte servicedesk

Klantenservice / Customer Service|Servicedesk Medewerker ICT|Klantgerichtheid | Open inschrijving |€ 1051.30 | Max. deelnemers: 12

Na de training: Ben je je bewust van hetgeen een klant van je verwacht en ben je in staat daaraan tegemoet te komen op een klantgerichte, effectieve en efficiënte manier. Ben je je bewust van het belang en het effect van servicegericht handelen aan een servicedesk en ben je in staat dit toe te passen, …

Facilitair Servicedesk Medewerker

Facilitair Medewerker|Servicedesk Medewerker ICT|Facilitair | Open inschrijving |€ 1670.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 3

Facilitair Servicedesk Medewerker Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor..... Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent …

Facilitair Servicedesk Medewerker Incompany

Servicedesk Medewerker ICT|Facilitair Medewerker|Facilitair | In-company / Maatwerk |Niveau: MBO 3

Facilitair Servicedesk Medewerker Algemeen Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor..... Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent …

ITIL® Foundation

ITIL Foundation|ITIL Overzicht | Open inschrijving |€ 1295.00 |Niveau: HBO | Max. deelnemers: 25 | Totale lesduur: 3

Korte beschrijving: ITIL® is de internationale standaard voor IT Service Management. Het maakt het mogelijk IT diensten nog efficienter en effectiever te leveren, met als gevolg meer tevreden klanten. Deze ITIL Foundation cursus is gebasseerd op de 2011 publicatie, dit is de opvolger van ITIL v3. Om optimaal te kunnen acteren in een op ITIL® …

MHBO Leergang Servicedesk medewerker

Servicedesk Medewerker ICT|Klantenservice / Customer Service | Open inschrijving |€ 4395.00 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1

Resultaat Na deze MHBO Leergang Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in staat om een servicedesk op te zetten, heeft inzicht in informatietechnologie en kunt prestaties meten. U weet hoe …

MBO Leergang Servicedesk medewerker

Servicedesk Medewerker ICT|Klantenservice / Customer Service | Open inschrijving |€ 4395.00 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1

Resultaat Na deze MBO Leergang Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in staat om een servicedesk op te zetten, heeft inzicht in informatietechnologie en kunt prestaties meten. U weet hoe …

MBO Servicedesk medewerker

Servicedesk Medewerker ICT|Klantenservice / Customer Service | Open inschrijving |€ 2195.00 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 6

Resultaat Na deze opleiding MBO Servicedeskmedewerker bent u in staat op een praktische manier invulling te geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in staat om een servicedesk op te zetten, heeft inzicht in informatietechnologie en kunt prestaties meten. U weet …

MHBO Servicedesk medewerker

Servicedesk Medewerker ICT|Klantenservice / Customer Service | Open inschrijving |€ 2195.00 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 6

Resultaat Na deze opleiding MHBO Servicedeskmedewerker kunt u op een praktische manier invulling geven aan servicedesk-activiteiten binnen een organisatie. U heeft inzicht in servicedeskmanagement, bent in staat om klantgericht te werken en weet hoe u informatietechnologie kunt toepassen. U bent in staat om een servicedesk op te zetten, heeft inzicht in informatietechnologie en kunt prestaties meten. U leert hoe u stuurt …

Service Professional / Klantgerichte vaardigheden

Klantgerichtheid | In-company / Maatwerk |Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 5 | Totale lesduur: 1

Wat houdt de training Servicedesk Vaardigheden / Service Professional in? Hoe overtref je de verwachtingen van een klant? Wat zorgt er voor dat een klant terug komt en nog mooier: dat hij keer op keer tevreden blijft en dat hij jou ambassadeur wordt. We kennen allemaal genoeg negatieve voorbeelden, maar die doen er niet toe. …

PCF (Professionele Communicatie Foundation)

Mondelinge communicatie|Communiceren | Open inschrijving |€ 925.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 14 | Totale lesduur: 2

PCF (Professionele Communicatie Foundation) Doelgroep Deze 2-daagse module Professionele Communicatie Foundation is een basis voor iedere ervaren of beginnende IT'er. De module is bedoeld voor alle functies en niveaus binnen de IT; van servicedesk medewerker en applicatiebeheerder tot IT-manager. Onderwerpen1. Doelgerichte communicatie 2. Structuur in communicatie3. Schriftelijke communicatie 4. Mondelinge communicatie ContextDe module Professionele Communicatie …

per pagina