U bevindt zich hier: Home » Beroepen » Supportmedewerker » Opleidingen

Opleidingen tot Supportmedewerker

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Zou je graag Supportmedewerker willen worden? Of ben je al Supportmedewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Supportmedewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

ICT Supportmedewerker kun je al worden met een mbo-opleiding ICT, maar ook hbo’ers worden gevraagd in vacatures. Soms wordt gevraagd om enkele jaren relevante werkervaring, maar in veel gevallen zal een mbo- of hbo-opleiding volstaan.



Basisopleiding Managementsupport

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 5 dagen

Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker.  Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding.  Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel star...

Basisopleiding Managementsupport (met coaching)

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 5 dagen

Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker.  Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding.  Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel star...

Basisopleiding Managementsupport

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 5 dagen

Resultaat Na afloop van de basisopleiding Managementsupport bent u in staat om op een doeltreffende manier werkzaam te zijn in het werkveld van Managementsupport. Steeds vaker en steeds meer zien we dat er in de supportrol ook andere belangrijke taken opgenomen worden, zoals inkoop, facilitaire zaken en juridische zaken. In deze opleiding wordt ingegaan op die veelzijdigheid en leert u hoe u deze...

HBO Managementsupport

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 6 dagen

Algemeen Werken binnen het vakgebied managementsupport betekent afwisseling en veelzijdigheid. Binnen dit werkveld speelt een goede communicatie een belangrijke rol. Deze opleiding is niet alleen geschikt voor supportmedewerkers, maar ook voor projectmedewerkers. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleer...

Training helpdesk- en supportwerk

Helpdesk | Open inschrijving | € | Niveau: | Max. deelnemers: 8 | Totale lesduur: 1 dagen

Klanttevredenheid is van goede aftersales afhankelijk. Een snelle, efficiënte en klantgerichte helpdesk- en supportafdeling draagt concreet mee aan hoger rendement en nieuwe kansen voor je organisatie. Hoe kun je als helpdesk- en supportmedewerker vragen beter beantwoorden en klanten efficiënt helpen? Op welke manier kun je over meerdere kanalen (telefoon, chat, balie) sneller tot een goede oplo...

Basisopleiding Managementsupport

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 5 dagen

Algemeen Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker.  Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Ve...

Basisopleiding Managementsupport (privé-les)

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 5 dagen

Het werkveld van managementsupport is breed en veelzijdig. Dit vraagt dan ook veel van een supportmedewerker.  Deze opleiding biedt u de juiste theorie en praktijk om optimaal in het brede werkveld te kunnen functioneren. Het is een brede maar vooral ook een praktijkgerichte opleiding.  Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel star...

HBO Bedrijfskundige Processen

Bedrijfskundige Processen|Bedrijfskunde | Open inschrijving | € | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 6 dagen

Deze opleiding gaat dieper in op de kern van bedrijfskunde en procesmanagement. U leert tijdens deze opleiding hoe u bedrijfskunde en procesmanagement aan elkaar kunt koppelen en effectief kunt toepassen in organisaties. Deze opleiding is niet alleen geschikt voor procesfunctionarissen, maar ook voor bedrijfskundigen die direct en indirect te maken hebben met procesmanagement. De opleiding staat g...

HBO Managementsupport (1 jaar)

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1 dagen

Werken binnen het vakgebied managementsupport betekent afwisseling en veelzijdigheid. Binnen dit werkveld speelt een goede communicatie een belangrijke rol. Deze opleiding is niet alleen geschikt voor supportmedewerkers, maar ook voor projectmedewerkers. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen...

HBO Managementsupport

Management support | Open inschrijving | € | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 0 | Totale lesduur: 6 dagen

Ondersteuning aan het management is een veelzijdige taak. Steeds meer managers delegeren extra werkzaamheden naar managementsupport, waardoor de rol van managementsupport steeds belangrijker wordt binnen organisaties. Mede door het digitaliseren van een organisatie is deze rol aan het veranderen. Taken als plannen, archiveren, processen, organiseren en inkopen zijn belangrijke onderdelen binnen ma...