Boeken Docent corporate communication

Het arbeidsmarktperspectief en de werkgelegenheid voor de docent corporate communication is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid op de verschillende MBO en HBO opleidingenNaast zijn werkzaamheden in de klas kan de docent corporate communication ook een mentorrol op zich nemen op de opleiding waar hij werkt.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Docent corporate communication. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Docent corporate communication. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Docent corporate communication die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Docent corporate communication:

Identiteit en Imago / 4e herziene editie

Identiteit en Imago / 4e herziene editie

Identiteit en Imago / 4e herziene editie - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052617640 | 326 pagina's

Identiteit en Imago / 4e herziene editie 1e druk is een boek van Taalwerkplaats uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052617640 Succesvol topmanagement is er steeds meer van overtuigd dat externe en interne communicatie van wezenlijk belang zijn voor een succesvolle organisatie. Dat is goed nieuws voor communicatiemanagers, maar impliceert ook dat zij net als managers …

Corporate Communication

Corporate Communication

Corporate Communication - Engels | Druk: 6 Revised edition | Paperback | 9781526491978 | 336 pagina's

The Sixth Edition of Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice continues to be the market leading text in its field, having been fully revised by the author to reflect new trends and developments in social media and to capture emergent topics such as CEO activism and corporate character and purpose. New to This …

Corporate Communication

Corporate Communication

Corporate Communication - Engels | Druk: 5 | E-book | 9781526411822

Used by nearly 25,000 students in over 50 countries, this book incorporates current thinking and developments on corporate communication from both the academic and practitioner worlds. Combining a comprehensive theoretical foundation with numerous practical guidelines, insights will assist managers (or soon to be managers) in their day-to-day work and in their strategic and tactical communication …

Corporate Communication

Corporate Communication

Corporate Communication - Engels | Druk: 6 | E-book | 9781529712667

The Sixth Edition of Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice continues to be the market leading text in its field, having been fully revised by the author to reflect new trends and developments in social media and to capture emergent topics such as CEO activism and corporate character and purpose. New to This …

Corporate Communication

Corporate Communication

Corporate Communication - Engels | Druk: 2nd Revised edition | Paperback | 9781847872463 | 296 pagina's

'This is a comprehensive and scholarly analysis of corporate communications. It will offer students and practitioners alike a considerable aid to study and understanding which will stand the test of time in a fast changing business' - Ian Wright, Corporate Relations Director, Diageo. Incorporating current thinking and developments in the field from both the academic …

Corporate communication worldwide

Corporate communication worldwide

Corporate communication worldwide - Engels | Druk: 2 | Paperback | 9789001802448 | 248 pagina's

Corporate Communication Worldwide covers a wide range of corporate communication aspects and prepares those who aim to be active in the communication field in an international context. In today’s world, the meaning of worldwide is truly dynamic and this book reflects such new reality. Corporate Communication includes the Campuz Creditcard with personal access to the …

Corporate Reputation, Brand and Communication

Corporate Reputation, Brand and Communication

Corporate Reputation, Brand and Communication - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9780273727590 | 360 pagina's

Corporate Reputation, Brand and Communication 1e editie is een boek van Chris Fill uitgegeven bij Pearson Education Limited. ISBN 9780273727590 Why should and how can organisations manage their reputations? All organisations, the executives who direct them, the employees who create value and their stakeholders who influence them, all interact and can impact corporate reputation. In …

IDENTITEIT EN IMAGO, 2E

IDENTITEIT EN IMAGO, 2E

IDENTITEIT EN IMAGO, 2E - Nederlands | Druk: 2e Editie | Paperback | 9789052611457 | 291 pagina's

Ik ken geen andere literatuur waarin zo veel modellen zo systematisch en functioneel zijn ondergebracht en waarin wordt aangegeven wanneer welk model van toepassing is. In het bijzonder wordt aandacht geschonken aan bouwstenen die in 'marketing communicatie', 'organisatiekunde' en 'strategisch management' zijn te vinden. informatie over de eerste editie) Sinds het verschijnen van de eerste …

Identiteit en imago

Identiteit en imago

Identiteit en imago - Nederlands | Druk: 3 | Hardcover | 9789052613390 | 318 pagina's

Identiteit en imago 1e druk is een boek van C.B.M. van Riel uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052613390 Deze tweede editie van dit zeer populaire boek bespreekt de mogelijkheden en onmogelijkheden van het cre ren van een positief bedrijfsimago met behulp van 'corporate communication', waarbij de noodzakelijke reclame-, PR-, en management-technieken de revue passeren. Deze …

Corporate Communication

Corporate Communication

Corporate Communication - Engels | Druk: 4 | Paperback | 9781446274958 | 320 pagina's

Corporate Communication 4e editie is een boek van Joep P. Cornelissen uitgegeven bij Sage Publications Ltd. ISBN 9781446274958 The new 5th edition of this bestselling text, used by nearly 25,000 students in over 50 different countries retains its practical yet strong theoretical approach and is now updated to include new material on integrated reporting and …

per pagina