U bevindt zich hier: Home » Beroepen » Aftersales Engineer » Boeken

Boeken Aftersales Engineer

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

De recente ontwikkelingen die de autobranche doormaakt zijn niet positief voor het arbeidsmarktperspectief van de Aftersales Engineer (in Nederland). Het is van belang om daar rekening mee te houden gezien de bedrijven die steeds meer fabrieken  openen in derdewereldlanden. Het voordeel van dit beroep is net als die van de APK keurmeester, zolang er auto's zijn is er ook vraag naar service medewerkers.

De doorgroeimogelijkheden zijn er, maar die vergen wel bijscholing en extra cursussen. Denk bijvoorbeeld aan afdelingschef.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Aftersales Engineer. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVD's vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Aftersales Engineer. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Aftersales Engineer die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

Long Term Warranty and After Sales Service | Anisur Rahman

Concept, Policies and Cost Models - Engels | Druk: 2015 ed. | Paperback | 9783319162706 | 113 pagina's

This volume presents concepts, policies and cost models for various long-term warranty and maintenance contracts. It offers several numerical examples for estimating costs to both the manufacturer and consumer. Long-term warranties and maintenance contrac...
Bestellen

Achieving Brand Loyalty in China through After-Sales Services | Alexander Frass

With a Particular Focus on the Influences of Cultural Determinants - Engels | Druk: 1st ed. 2016 | Paperback | 9783658143664 | 317 pagina's

This paper provides a guideline for how the entire process chain of automotive after-sales services could be researched in China. In addition, Schwartz's individual level value theory is introduced as a beneficial operationalisation approach to cultural m...
Bestellen

Long Term Warranty and After Sales Service | Anisur Rahman

Concept, Policies and Cost Models - Engels | E-book | 9783319162713

This volume presents concepts, policies and cost models for various long-term warranty and maintenance contracts. It offers several numerical examples for estimating costs to both the manufacturer and consumer. Long-term warranties and maintenance contrac...
Bestellen

After-sales Service of Engineering Industrial Assets | Adolfo Crespo Marquez

A Reference Framework for Warranty Management - Engels | Druk: 2014 ed. | Hardcover | 9783319037097 | 318 pagina's

This book explores the practical implementation of an advanced after-sales management framework devoted to warranty management. The framework is intended for companies producing either standardized or customized products and such a management tool will fa...
Bestellen

After–sales Service of Engineering Industrial Assets | Adolfo Crespo Marquez

A Reference Framework for Warranty Management - Engels | E-book | 9783319037103

This book explores the practical implementation of an advanced after-sales management framework devoted to warranty management. The framework is intended for companies producing either standardized or customized products and such a management tool will fa...
Bestellen

After-sales Service of Engineering Industrial Assets | Vicente Gonzalez-Prida Diaz

A Reference Framework for Warranty Management - Engels | Druk: Softcover reprint of the original 1st ed. 2014 | Paperback | 9783319346793 | 318 pagina's

This book explores the practical implementation of an advanced after-sales management framework devoted to warranty management. The framework is intended for companies producing either standardized or customized products and such a management tool will fa...
Bestellen

Erfolgreich MIT After Sales Services | Springer

Geschaftsstrategien Fur Servicemanagement Und Ersatzteillogistik - Duitstalig | Druk: 2006 ed. | Hardcover | 9783540279990 | 398 pagina's

In technologieorientierten Branchen gewinnt das After-Sales-Gesch ft zunehmend an Bedeutung. Die Luft- und Raumfahrtindustrie, der Maschinen- und Anlagenbau oder die Hightech- und Telekommunikationsindustrie verstehen Serviceleistungen und Ersatzteilverso...
Bestellen