Boeken Marketing Manager

Een marketing manager is in alle sectoren nodig en kan binnen verschillende organisaties werken. Driekwart van de afgestudeerden vindt snel een baan. Omdat er veel afgestudeerden zijn wordt er voor de komende jaren een overschot verwacht. Ook zijn de gevolgen van de economische crisis nog te merken binnen de sector. Toch zijn de vooruitzichten vooralsnog goed.

Een marketing manager heeft doorgroeimogelijkheden tot (commercieel) directeur en senior adviseur.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 95 beste boeken voor een Marketing Manager:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

?De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052616681 | 169 pagina's

Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel van deze aanpak is dat het belangrijkste te weinig aandacht krijgt: de acties. De auteur van dit boek laat zien hoe u …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De afgelopen jaren is het internet geevolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders stil blijven staan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Verandering is noodzakelijk in de dagelijkse manier van werken van elke …

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager

The Product Manager's Survival Guide, Second Edition: Everything You Need to Know to Succeed as a Product Manager - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781260135244

Advance in your product management career and create innovative products that customers love! Regardless of industry or sector, to compete in today's business world, product managers must understand how their customer's preferences change, how technology evolves, and how anticipate what competitors might do. Regardless of industry, you need a reliable resource that provides timely guidance …

Marketing Metrics

Marketing Metrics

Marketing Metrics - Engels | Druk: 3 | Hardcover | 9780134085968 | 464 pagina's

Today's Definitive Guide to Marketing Metrics Choosing Them, Implementing Them, Applying Them New quantitative formulas, applications, and analytical techniques Best practices for measuring promos, ads, distribution, perception, market share, pricing, margins, portfolios, channels, dashboards, and more All-new chapter on leveraging today's rich online, email, and mobile metrics Expert guidance for clarifying what to measure, and …

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789057843310 | 700 pagina's

Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie. Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is een leermethode waarin de competentieontwikkeling van een beginnend beroepsbeoefenaar in de bedrijfstak detailhandel het uitgangspunt is voor de …

The Dynamic Manager's Guide To Marketing: How To Create And Nurture Your Best Customers

The Dynamic Manager's Guide To Marketing: How To Create And Nurture Your Best Customers

The Dynamic Manager's Guide To Marketing: How To Create And Nurture Your Best Customers - Engels | E-book | 9781452444994

Businesses come and go and there are plenty of reasons for their success or failure, but the ones that thrive almost always have one thing in common: they are good marketers. What does that mean? It means they make all their business decisions based on meeting their customers' needs. Which products or services they sell, …

Coaching Salespeople into Sales Champions

Coaching Salespeople into Sales Champions

Coaching Salespeople into Sales Champions - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780470142516 | 352 pagina's

How many salespeople (and managers) are not realizing their fullest potential? What stands in the way to greater performance isn't something they don't have but something they don't get consistently: effective coaching . Unfortunately; most managers don't deliver consistent, effective coaching or have the coaching skills needed to make a long term, positive impact on …

per pagina