Boeken Marketing Manager

Een marketing manager is in alle sectoren nodig en kan binnen verschillende organisaties werken. Driekwart van de afgestudeerden vindt snel een baan. Omdat er veel afgestudeerden zijn wordt er voor de komende jaren een overschot verwacht. Ook zijn de gevolgen van de economische crisis nog te merken binnen de sector. Toch zijn de vooruitzichten vooralsnog goed.

Een marketing manager heeft doorgroeimogelijkheden tot (commercieel) directeur en senior adviseur.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 96 beste boeken voor een Marketing Manager:

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Book

The Product Book

The Product Book - Engels | Paperback | 9780998973814 | 316 pagina's
Managers the Day After Tomorrow

Managers the Day After Tomorrow

Managers the Day After Tomorrow - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9789401454230 | 224 pagina's

In today's economy, everything has changed. In order to survive, managers and organisational leaders will have to address the need to connect to the largest possible audience without losing touch with the individual. But how does this work? How can managers look ahead? How can they imagine how their company will be doing in thirty …

Coaching Salespeople into Sales Champions

Coaching Salespeople into Sales Champions

Coaching Salespeople into Sales Champions - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780470142516 | 352 pagina's

How many salespeople (and managers) are not realizing their fullest potential? What stands in the way to greater performance isn't something they don't have but something they don't get consistently: effective coaching . Unfortunately; most managers don't deliver consistent, effective coaching or have the coaching skills needed to make a long term, positive impact on …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789058712165 | 219 pagina's

Alles wat ons tot nu toe houvast heeft verschaft, is in beweging gekomen. Veel managers, marketeers en strategen weten dat het anders moet. Maar hoe? De inkt van hun strategieën is nog niet droog of een herziening is alweer nodig. Het lijkt met de dag moeilijker te worden het grillige klantengedrag te verklaren. Intussen ontstaan …

Systems Thinking

Systems Thinking

Systems Thinking - Engels | Druk: New title | Hardcover | 9780470845226 | 378 pagina's

Too often, today's managers are sold simple solutions to complex problems. But as many soon discover, simplicity is rarely effective in the face of complexity, change and diversity. Despite apparent promise, quick-fix panaceas fail because they are not holistic or creative enough. They focus on parts of the organization rather than the whole, take little …

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789057843310 | 700 pagina's

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing 1e druk is een boek van A. van Santen uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789057843310 Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie. Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is …

per pagina