Boeken Marketing Manager

Een marketing manager is in alle sectoren nodig en kan binnen verschillende organisaties werken. Driekwart van de afgestudeerden vindt snel een baan. Omdat er veel afgestudeerden zijn wordt er voor de komende jaren een overschot verwacht. Ook zijn de gevolgen van de economische crisis nog te merken binnen de sector. Toch zijn de vooruitzichten vooralsnog goed.

Een marketing manager heeft doorgroeimogelijkheden tot (commercieel) directeur en senior adviseur.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Marketing Manager:

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E - Engels | Druk: ed | Hardcover | 9780071824507 | 832 pagina's

Whatever your business sells, product management is one of the most important functions in the organization's pursuit of profits. With everexpanding globalization and increasingly fierce competition, the stakes are higher than ever--and the room for error narrower than ever. Introducing a brand-new Product Management Life Cycle (PMLC) model, The Product Manager's Desk Reference, Second Edition, …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken …

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom - Engels | Paperback | 9781983195846 | 58 pagina's
De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 5 | Paperback | 9789081516327 | 222 pagina's

De Conversation Manager 5e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516327 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet ge volueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten …

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789057843310 | 700 pagina's

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing 1e druk is een boek van A. van Santen uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789057843310 Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie. Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052616681 | 160 pagina's

Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel van deze aanpak is dat het belangrijkste te weinig aandacht krijgt: de acties. De auteur van dit boek laat zien hoe u …

De Ondernemende Manager

De Ondernemende Manager

De Ondernemende Manager - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052614212 | 188 pagina's

Ondernemen mag weer. Binnen onze samenleving neemt de waardering voor het ondernemerschap steeds meer toe. Ondernemers zorgen immers als eersten voor de noodzakelijke vernieuwing, geven ruimte aan individuele ontplooiing en genereren werkgelegenheid. De ondernemer wordt weer geprezen om zijn scheppende en actiegerichte kwaliteiten, maar helaas worden er ook kansen gemist als gevolg van onvoldoende professionaliteit …

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit® - Engels | Druk: 2 | E-book | 9783319499987

This book provides a consistentandholistic managerial approach to product management and presents a practical and comprehensive methodology (roles, processes, tasks, and deliverables) that covers all aspects of product management. It helps students of product management, product management practitioners, product management organizations, and corporations understand the value, theory, and implementation of product management. It outlines a …

Star Brands

Star Brands

Star Brands - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781621534631 | 256 pagina's

For anyone who wants to learn the fundamentals of branding in an approachable way without poring over dense text or hiring an expensive consultant, Star Brands presents a unique model that offers structured guidance and professional tips for building, managing, and marketing any brand. Created by savvy brand manager Carolina Rogoll, the star brand model …

per pagina