Boeken Marketing Manager

Een marketing manager is in alle sectoren nodig en kan binnen verschillende organisaties werken. Driekwart van de afgestudeerden vindt snel een baan. Omdat er veel afgestudeerden zijn wordt er voor de komende jaren een overschot verwacht. Ook zijn de gevolgen van de economische crisis nog te merken binnen de sector. Toch zijn de vooruitzichten vooralsnog goed.

Een marketing manager heeft doorgroeimogelijkheden tot (commercieel) directeur en senior adviseur.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Marketing Manager. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Marketing Manager. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Marketing Manager die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Marketing Manager:

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E - Engels | Druk: 4 | E-book | 9780071773416 | 432 pagina's

The essential guide to seamless product management for today's fluid, unpredictable business world Long considered the most useful and insightful guide of its kind, The Product Manager's Handbook has been fully revised and updated to give you the edge in today's challenging business landscape. It features expanded coverage of product development processes, intelligence-gathering techniques (including …

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers - Engels | E-book | 9781607730750 | 152 pagina's

"Agile Excellence for Product Managers" is a plain-speaking guide on how to work with Agile development teams to achieve phenomenal product success. It covers the why and how of agile development (including Scrum, XP, and Lean, ) the role of product management, release planning, and more.

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E - Engels | Druk: 4 | Hardcover | 9780071772983 | 400 pagina's

The essential guide to seamless product management for today's fluid, unpredictable business world Long considered the most useful and insightful guide of its kind, The Product Manager's Handbook has been fully revised and updated to give you the edge in today's challenging business landscape. It features expanded coverage of product development processes, intelligence-gathering techniques (including …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

So, Now You're a Sales Manager

So, Now You're a Sales Manager

So, Now You're a Sales Manager - Engels | E-book | 9781925516852

Have you just taken on the role of Sales Manager, or soon will? Are you ready for the team, customer and upwards reporting challenges you are going to face? Do you know the key areas you must focus on in your first few days, weeks and months to ensure you don't lose sales, or salespeople? …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

Managers the Day After Tomorrow

Managers the Day After Tomorrow

Managers the Day After Tomorrow - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9789401454230 | 224 pagina's

In today's economy, everything has changed. In order to survive, managers and organisational leaders will have to address the need to connect to the largest possible audience without losing touch with the individual. But how does this work? How can managers look ahead? How can they imagine how their company will be doing in thirty …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619194

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! 1e druk is een boek van John Koster uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052619194 Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel …

per pagina