Universitair Docent: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Universitair Docent: Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Universitair Docent? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Universitair Docent wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Universitair Docent, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Universitair Docent


Vacatures Universitair Docent

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Universitair Docent?

Een Universitair Docent is in dienst van een Universiteit en verricht werkzaamheden op het gebied van onderwijs en onderzoek. Naast onderwijsontwikkeling (bijvoorbeeld lesmateriaal) en onderwijs geven behoren ook het beoordelen van werk van studenten en de evaluatie van onderwijsonderdelen tot zijn taken. Op het gebied van onderzoek is hij actief in het verwerven van onderzoeksopdrachten, het verrichten en coördineren van wetenschappelijk onderzoek en het publiceren van bevindingen in wetenschappelijke tijdschriften. Hij begeleidt studenten en, in de rol van co-promotor, promovendi.

Afhankelijk van de faculteit (geneeskunde, gezondheidswetenschappen) waaraan hij is verbonden kan de Universitair Docent ook taken in patiëntenzorg of het beheer van laboratoria hebben. Verder wordt van hem verwacht dat hij zich mengt in maatschappelijke discussies omtrent zijn vakgebied en dat hij zitting neemt in en/of leiding geeft aan commissies of werkgroepen die inhoudelijk met zijn vakgebied te maken hebben. Een Universitair Docent heeft dus veel verschillende taken, van het samenstellen van tentamens en scriptiebegeleiding tot het geven van lezingen en het verwerven van subsidies.

De functie bestaat op twee niveaus, waarbij voornamelijk de eigen inbreng van de Universitair Docent verschilt. De Universitair Docent 2 doet alleen reeds goedgekeurd onderzoek, werkt met reeds ontwikkeld onderwijsmateriaal en neemt enkel zitting in commissies, terwijl de Universitair Docent 1 leiding geeft aan dergelijke commissies, onderwijsmateriaal ontwikkelt, zelfstandig wetenschappelijk onderzoek uitvoert en bovendien leiding geeft aan onderzoeksuitvoerend wetenschappelijk personeel.

(UFO)


Past het beroep Universitair Docent bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Universitair Docent per stad

Vacatures Universitair Docent Alkmaar

Vacatures Universitair Docent Almelo

Vacatures Universitair Docent Almere

Vacatures Universitair Docent Alphen aan den Rijn

Vacatures Universitair Docent Amersfoort

Vacatures Universitair Docent Amstelveen

Vacatures Universitair Docent Amsterdam

Vacatures Universitair Docent Apeldoorn

Vacatures Universitair Docent Arnhem

Vacatures Universitair Docent Assen

Vacatures Universitair Docent Bergen op Zoom

Vacatures Universitair Docent Breda

Vacatures Universitair Docent Capelle aan den IJssel

Vacatures Universitair Docent Delft

Vacatures Universitair Docent Den Bosch

Vacatures Universitair Docent Den Haag

Vacatures Universitair Docent Den Helder

Vacatures Universitair Docent Deventer

Vacatures Universitair Docent Doetinchem

Vacatures Universitair Docent Dordrecht

Vacatures Universitair Docent Ede

Vacatures Universitair Docent Eindhoven

Vacatures Universitair Docent Emmen

Vacatures Universitair Docent Enschede

Vacatures Universitair Docent Gouda

Vacatures Universitair Docent Groningen

Vacatures Universitair Docent Haarlem

Vacatures Universitair Docent Haarlemmermeer

Vacatures Universitair Docent Heerlen

Vacatures Universitair Docent Helmond

Vacatures Universitair Docent Hengelo

Vacatures Universitair Docent Hilversum

Vacatures Universitair Docent Hoogeveen

Vacatures Universitair Docent Hoorn

Vacatures Universitair Docent Katwijk

Vacatures Universitair Docent Leeuwarden

Vacatures Universitair Docent Leiden

Vacatures Universitair Docent Lelystad

Vacatures Universitair Docent Maastricht

Vacatures Universitair Docent Middelburg

Vacatures Universitair Docent Nieuwegein

Vacatures Universitair Docent Nijmegen

Vacatures Universitair Docent Oss

Vacatures Universitair Docent Purmerend

Vacatures Universitair Docent Roermond

Vacatures Universitair Docent Roosendaal

Vacatures Universitair Docent Rotterdam

Vacatures Universitair Docent Schiedam

Vacatures Universitair Docent Spijkenisse

Vacatures Universitair Docent Terneuzen

Vacatures Universitair Docent Tilburg

Vacatures Universitair Docent Utrecht

Vacatures Universitair Docent Veenendaal

Vacatures Universitair Docent Venlo

Vacatures Universitair Docent Vlaardingen

Vacatures Universitair Docent Westland

Vacatures Universitair Docent Zaanstad

Vacatures Universitair Docent Zeist

Vacatures Universitair Docent Zoetermeer

Vacatures Universitair Docent Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Universitair Docent

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Universitair Docent?

De Universitair Docent wordt, afhankelijk van functieinhoud, ingedeeld in schaal 11 of 12 (CAO Universiteiten). Hij verdient hiermee bruto tussen de €3196 en €4395 of tussen de €3886 en €4998 per maand. Verder heeft hij recht op een eindejaarsuitkering  (8,3% jaarloon), vakantiegeld (8% jaarloon) en kennen Universiteiten gunstige regelingen rond parttime werken en ouderschapsverlof. Sommige Universiteiten bieden werknemers extra's als mobiele telefoons of auto's.


Meer weten over het salaris Universitair Docent

Salaris aankomend Universitair Docent Salaris junior Universitair Docent Wat is het salaris van een medior Universitair Docent? Welk salaris krijgt een senior Universitair Docent?


Hoe word je een Universitair Docent? 

Een Universitair Docent is gepromoveerd en heeft de Basiskwalificatie Onderwijs gehaald.

Dit betekent dat de Universitair Docent eerst een WO opleiding heeft gevolgd, daarna als promovendus werkzaam is geweest bij een Universiteit en na zijn proefschrift de Basiskwalificatie Onderwijs heeft gehaald. Promoveren en/of het halen van de Basiskwalificatie Onderwijs heeft hij ook als Junior Universitair Docent kunnen realiseren.

Opleidingen Universitair Docent

Training Didactische vaardigheden
Je bent gevraagd om een training te geven aan nieuwe medewerkers of een van je klanten wil graag een uitgebreide presentatie van jullie nieuwste dienst of product. Je hebt de …
Training Didactische vaardigheden
Leergang Activerend opleiden (BDB, Didactische Vaardigheden / Train de trainer)
Inhoud: Didactische vaardigheden / train-de-trainer De Leergang Activerend Opleiden is een praktijkgerichte vakopleiding voor docenten en trainers in het beroepsonderwijs en bedrijfsopleidingen. Deze post-hbo opleiding is geregistreerd bij de Stichting Hoger Onderwijs …
Leergang Activerend opleiden (BDB, Didactische Vaardigheden / Train de trainer)
Didactische vaardigheden (in-company)
Leren hoe je op een boeiende en effectieve manier een training, workshop of cursus geeft? En je daar zelfverzekerd over voelen? Kies dan voor de training Didactische vaardigheden. Na deze …
Didactische vaardigheden (in-company)
Workshop Variatie in werkvormen (Didactische vaardigheden / train-de-trainer)
De theorie van de “Meervoudige Intelligenties”, kortweg MI, van Howard Gardner komt tegemoet aan de verschillen tussen mensen. Elk mens is op een andere manier getalenteerd of intelligent, en dat …
Workshop Variatie in werkvormen (Didactische vaardigheden / train-de-trainer)
Training Kwaliteit van toetsen (BKE, didactische vaardigheden)
De training Kwaliteit van toetsen is een praktijkgerichte opleiding voor docenten en trainers. De training richt zich op het (verder) ontwikkelen van de competentie ‘Toetsen’.  Competentie toetsen: De docent neemt …
Training Kwaliteit van toetsen (BKE, didactische vaardigheden)



Omscholen tot Universitair Docent

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Universitair Docent. Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Universitair Docent

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Universitair Docent

Als je Universitair Docent wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Universitair Docent zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Universitair Docent

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Universitair Docent?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Universitair Docent

Een Universitair Docent heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Ambitie
Ambitie

Steekwoorden: investeren, toekomst, doelen, durf

Omschrijving

Deze mensen investeren in zichzelf en in de toekomst. Ze willen steeds hogerop komen en stellen hierbij doelen en prioriteiten. Vaak weten deze mensen precies wat ze willen bereiken. Ze gaan hier dan ook voor de volle 100% voor. Ambitieuze mensen zijn vaak op zoek naar de grenzen en nemen hierbij dan ook vaak verschillende risico’s.

Sterke punten
Deze mensen hebben vaak lef en nemen verschillende risico’s. Omdat ze helder voor ogen hebben waar ze naar toe willen, zijn ze vaak ook initiatiefrijk en creatief. Ze bewandelen verschillende paden om hun doelen te bereiken. Ze zijn resultaatgericht en hun doelen staan dan ook altijd centraal. Ambitieuze mensen zijn doorzetters en hebben daarbij vaak ook een hoog energieniveau.

Zwakke punten
Teveel ambitie hebben kan ook verschillende valkuilen met zich meebrengen. Sommige mensen kunnen dan als een ‘kip zonder kop’ te werk gaan en verliezen bijvoorbeeld oog voor detail. Bepaalde doelstellingen kunnen onrealistisch worden en wanneer dan wordt vastgehouden aan de doelen kan stress een gevaar vormen. Ambitieuze mensen zijn niet altijd prettig voor de omgeving. Ze begrijpen het bijvoorbeeld soms niet als iemand andere prioriteiten heeft.

Analytisch
Analytisch

Steekwoorden Competentie Analytisch:

analyseren, systematisch denken, problemen bekijken vanuit verschillende oogpunten, kritisch 

Omschrijving

Hoofd- en bijzaken van elkaar scheiden, dat ligt deze mensen wel. Zij pakken de kern van het probleem aan en bekijken dit vanuit verschillende oogpunten. Daarnaast leggen zij verbanden tussen deze verschillende perspectieven. Deze analytische mensen beginnen bij de hoofdzaak en pakken vervolgens de bijzaken aan. Hierbij worden gevolgen op korte en op lange termijn in de gaten gehouden. Uiteindelijk komen zij met een duidelijke conclusie.

Sterke punten
Deze mensen zijn vaak pro-actief. Als zij een probleem constateren, pakken zij dit aan en proberen dit op een goede manier op te lossen. Verder zijn deze mensen vaak gestructureerd. Ze bekijken eerst de hoofdlijnen, de details komen later aan bod. Daarnaast zijn deze mensen in staat om zaken duidelijk te beoordelen. Ze bekijken problemen vanuit verschillende perspectieven en trekken daaruit een heldere conclusie.  

Zwakke punten
Een valkuil kan de hoeveelheid aan hoofd- en bijzaken zijn. Soms kunnen deze personen dan door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast kan de hoeveelheid aan analyses teveel zijn, deze analist verliest dan het resultaat uit het oog. Als laatste kan deze persoon behoorlijk theoretisch zijn, dit kan soms leiden tot een langdradig verhaal met lange stukken tekst.

Conceptueel denken
Conceptueel denken

Steekwoorden: creativiteit, analytisch vermogen, legt verbanden, concepten

Omschrijving

Deze mensen hebben het vermogen om in concepten te denken. Bij een probleem zien zij vrijwel meteen verschillende oplossingen en vormen ze hierbij een duidelijk beeld. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende oogpunten en komen met die informatie tot de beste oplossing. Naderhand evalueren zij deze oplossing grondig en kijken ze wat er eventueel nog meer mogelijk is. Ze bedenken constant nieuwe concepten voor verschillende problemen.

Sterke punten
Een sterk punt van deze mensen is hun creativiteit. Daarnaast hebben ze over het algemeen een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Zij bekijken het probleem vanuit verschillende hoeken en komen dan met meerdere creatieve oplossingen.

Zwakke punten
De creatieve ideeën die deze mensen hebben, kunnen onpraktisch zijn. Zij hebben veel verschillende oplossingen en concepten in hun hoofd, maar deze zijn niet altijd uitvoerbaar. Deze creativiteit kan ook er ook voor zorgen dat deze mensen ‘zweverig’ overkomen.

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Leervermogen
Leervermogen

Steekwoorden: analytisch, zelfontwikkeling, zelfsturing, resultaatgericht, netwerken

Omschrijving

Deze personen weten op een effectieve manier nieuwe informatie tot zich te nemen. Hierbij maken ze gebruik van verschillende middelen, zoals eigen ervaring, informatie van hun netwerk en theoretische kennis. Verder leggen ze verbanden tussen de verschillende informatiestromen. Ze houden zich bezig met veranderingen en de oorzaken en de gevolgen daarvan.

Sterke punten
Deze mensen werken zelfstandig en zijn dan ook onafhankelijk. Ze hebben een duidelijk doel voor ogen en ze kunnen deze nieuwe informatie tot zich nemen en toepassen. Deze personen beschikken dan ook over voldoende zelfontwikkeling en zelfsturing. Deze personen weten wat ze kunnen en wat ze niet kunnen en werken aan verbetering.

Zwakke punten
Mensen die teveel leren kunnen zich verliezen in details en de belangrijke zaken en prioriteiten daardoor uit het oog verliezen.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Zelfkennis
Zelfkennis

Steekwoorden: bewust, reflecteren, motiveren, overtuigen, zelfsturing

Omschrijving

Deze mensen weten van zichzelf goed wat ze kunnen en wat niet. Ze kunnen hun sterktes en zwaktes goed onder woorden brengen en weten hoe ze het snelst een doel kunnen behalen. Ze zijn zich bewust van de keuzes en beslissingen die ze maken. Deze mensen reflecteren dan ook vaak, zij evalueren hun eigen gedrag en stellen nieuwe doelen op.

Sterke punten
Deze mensen zijn zelfbewust en kunnen hun gedachten en gevoelens goed onder woorden brengen. Daardoor kunnen deze mensen meestal duidelijk en helder communiceren. Ze weten welke boodschap ze willen overbrengen en zijn zich bewust van bijvoorbeeld hun lichaamstaal. Deze mensen kunnen daarbij meestal goed motiveren en overtuigen. Ze weten op een goede manier argumenten in te zetten en kunnen hierdoor anderen aanzetten tot actie.

Zwakke punten
Deze bewuste mensen kunnen ook doorslaan. Ze willen alles relativeren en kunnen hierdoor overgevoelig overkomen. Daarnaast kan de motivatie verminderd worden om doelen te stellen op het moment dat deze mensen meerdere malen worden teleurgesteld.

Vaardigheden Universitair Docent

  • Analyseren
  • Systematisch denken
  • Problemen vanuit verschillende oogpunten bekijken
  • Evalueren
  • Redeneren
  • Motivatie
  • Doelmatig werken
  • Doorzettingsvermogen
  • Verbanden leggen
  • Creatief denken
  • Nieuwe oplossingen bedenken
  • Zelfontwikkeling
  • Concentratievermogen
  • Resultaatgerichtheid
  • Gestructureerd werken
  • Accuratesse
  • Zorgvuldigheid
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Ontspannenheid
  • Improvisatievermogen
  • Helder communiceren
  • Inlevingsvermogen
  • Taalkennis
  • Zelfbewustzijn
  • Reflecterend vermogen
  • Grenzen aangeven
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Universitair Docent nodig? 

De Universitair Docent heeft een uitstekend analytisch vermogen, is leergierig en voelt zich prettig bij het verzamelen en interpreteren van gegevens. Hij verliest zich hierin niet, maar weet juist het overzicht te bewaren en is een goede langetermijndenker. Hij is onderzoeker in hard en nieren (Waarnemer). Kennis verspreiden doet hij ook graag. Naar studenten en promovendi heeft hij  een leidinggevende houding. Hij weet zijn publiek goed te overtuigen en zijn kennis te verspreiden. Hij is onafhankelijk en objectief, kan voor zichzelf werken en in groepsverband. Hij is verantwoordelijk en oplossingsgericht (Baas).


Eigenschappen Universitair Docent

  • Overwicht
  • Gedrevenheid
  • Zelfverzekerdheid
  • Idealistisch
  • Gedisciplineerdheid
  • Punctueel
  • Waarnemendheid
  • Gedetailleerdheid
  • Leergierigheid



Wat zijn de baankansen voor een Universitair Docent?

Het aantal vacatures voor wetenschappelijke posities bij Universiteiten neemt verhoudingsgewijs toe. Een Universitair Docent kan binnen zijn functie doorgroeien en meer taken krijgen. Doorgroeien is mogelijk naar Universitair Hoofddocent en eventueel Hoogleraar.

De actuele kans op werk voor een Universitair Docent

Het beroep Universitair Docent is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten hoger onderwijs algemene project- en onderzoekstechnieken. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten hoger onderwijs algemene project- en onderzoekstechnieken is in de huidige periode zeer goed

Huidige aantal vacatures

0

Baankans Universitair Docent

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Waar werkt een Universitair Docent?

De Universitair docent is, zoals zijn functienaam al zegt, werkzaam bij een instelling voor wetenschappelijk onderwijs.


Met wie werkt een Universitair Docent samen? 

De Universitair Docent is verbonden aan een faculteit en krijgt te maken met iedereen die het onderwijs faciliteert. Dit is onderwijs- en onderzoeksondersteunend personeel (analisten, receptionisten) en studentenondersteunend als de studieadviseur. Verder zijn er alle docenten, onderzoekers, Universitair Docenten, Universitair Hoofddocenten en Hoogleraren waarmee hij samenwerkt. Hij begeleidt studenten en promovendi.


  • Universitair Docent
  • Universitair Hoofddocent
  • Promovendus
  • Student
  • Hoogleraar
Universitair Docent

Verwante beroepen Universitair Docent:

Onderzoeker
Salaris: €2495 tot €4295
Opleiding: WO Postdoc
Baankans: Onbekend

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Junior Universitair Docent
Salaris: €2379 tot €3755
Opleiding: WO Postdoc
Baankans: Zeer goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Universitair Hoofddocent
Salaris: €4450 tot €5953
Opleiding: WO Postdoc
Baankans: Zeer goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Universitair Docent in één oogopslag

Persoonstype:

Netwerk:

  • Universitair Docent
  • Universitair Hoofddocent
  • Promovendus
  • Student
  • Hoogleraar

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €3196 tot €4998

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar