U bevindt zich hier: Home » Opleidingen » Media en Reclame

Opleidingen Media en Reclame

Opleidingen en cursussen

Vind een cursus of training. In samenwerking met Springest

Boeken

Advertenties

Wil jij de reclamewereld in? Dan is een opleiding Media en Reclame vast geschikt voor je.

In een opleiding Media en Reclame leer je het publiek te bereiken. Met als doel meer producten of diensten te verkopen. Je leert welke middelen je hiervoor in kunt zetten en natuurlijk hoe je die moet inzetten. Ook leer je reclameplannen te schrijven en te onderzoeken of ze het gewenste effect hebben gehad.

  • Reclame, Beïnvloeden, Effectief beïnvloeden | Open inschrijving | € 375.0 | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 10 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Training Framing: beïnvloeden met taal Zeg je liever ontwikkelingssamenwerking of ontwikkelingshulp? Is stemmen een recht of een plicht? Welke woorden je kiest heeft een flinke impact op hoe mensen jouw boodschap zullen interpreteren. Waarom laten we ons door de ene boodschap wel overtuigen en door een andere boodschap niet? Welke woorden werken voor jouw doelstelling? Dat leer je bij de train...
  • Reclame | Open inschrijving | € 895.0 | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 25 | Totale lesduur: dagen
    Ontdek de overtuigingskracht van framing en reframing tijdens een unieke en 1-daagse Masterclass Framing van Erasmus Academie. De Masterclass Framing (gegeven door Prof. mr. dr. Hans de Bruijn, hoogleraar Bestuurskunde aan de TU Delft) is bedoeld voor iedereen die het interessant vindt te leren hoe je in één dag je beeldvorming kunt bepalen door de juiste woorden, de juiste terminologie te gebru...
  • Reclame | Thuisstudie | € 989.0 | Niveau: | Max. deelnemers: | Totale lesduur: 12.0 dagen
    Bedrijven willen hun producten graag verkopen. En om dat mogelijk te maken, moeten potentiële klanten het product veel en goed kunnen zien. Reclame is hierbij een veel gebruikt middel om klanten te informeren over nieuwe producten en om ze over te halen de producten van een bepaald bedrijf of merk te kopen. De Art Director speelt een belangrijke rol in het tot stand komen van reclamecampagnes. Hi...
  • Reclame | Open inschrijving | € 795.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 16 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    HET IS NIET WAT U ZEGT MAAR WAT MEN HOORT Waarom overtuigen sommige verhalen moeiteloos, terwijl andere zorgvuldig beargumenteerde boodschappen niet eens gehoord lijken te worden? Waarom lijken mensen vaak iets totaal anders te horen dan dat er bedoeld wordt? Hoe raakt u de juiste snaar om uw medewerker, manager of klant te overtuigen. FRAME UW BOODSCHAP Het antwoord op deze vragen is: framing. Do...
  • Reclame | Open inschrijving | € 10415.0 | Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 8.0 dagen
    De magische R van RECLAME en RELATIES staat tijdens deze communicatieve studie centraal. Aangezien een goede reclamekeuze bij de juiste media van onbetaalbaar belang is voor een bedrijf/instelling zullen zij willen werken met reclame Art & Copy managers. Het verbeteren, onderhouden en innoveren van reclame uitingen komt ten goede aan de hele organisatie. De koppeling van mediakeuze, trends en ...
  • Reclame | Open inschrijving | € 10415.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 8.0 dagen
    De magische R van RECLAME en RELATIES staat tijdens deze communicatieve studie centraal. Aangezien een goede reclamekeuze bij de juiste media van onbetaalbaar belang is voor een bedrijf/instelling zullen zij willen werken met reclame Art & Copy managers. Het verbeteren, onderhouden en innoveren van reclame uitingen komt ten goede aan de hele organisatie. De koppeling van mediakeuze, trends en ...
  • Reclame | Open inschrijving | € 1360.0 | Niveau: MBO 4 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 6.0 dagen
    De helft van je reclamegeld is weggegooid. Maar je weet helaas nooit welke helft! Meten is ook hier weten, effectief reclame maken en een hoog rendement halen is één van de moeilijkste processen die je moet doormaken. Marktverkenning, mediakeuze, presentatietechnieken en positionering in combinatie met het kiezen van het goede tijdstip, baart menigeen zorgen. Zorgen die terecht zijn, want het aa...
  • Reclame | Open inschrijving | € 669.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 12 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Waarom krijg jij als managementondersteuner de ene keer je manager of collega’s moeiteloos mee met je verhaal en lijkt het een ander moment bij niemand binnen te komen? Eén van de antwoorden hierop is het wel of niet toepassen van framing. Door je in te leven in de ander en diens perspectief, je voorbereiding en de formulering van je boodschap hierop af te stemmen, wordt die ook veel beter...
  • Reclame | Open inschrijving | € 950.0 | Niveau: HBO | Max. deelnemers: 18 | Totale lesduur: 8.0 dagen
    Hoe komt het dat een reclameboodschap van een ongezond product de halve wereld overtuigt en succesvol is en je bij een ander briljant gezond product merkt dat het na een half jaar al uit de schappen wordt gehaald omdat het bij niemand op tafel komt? Waarom heb je mateloos vertrouwen in die ene politicus en overweeg je bij diens opvolger serieus voor een andere partij te kiezen? Waarom krijg jij al...
  • Reclame, Gezondheidsrecht | Open inschrijving | € 315.0 | Niveau: | Max. deelnemers: 25 | Totale lesduur: 1.0 dagen
    Tijdens deze cursus krijgt u van dé specialisten op dit gebied, Ebba Hoogenraad en Sarah Arayess van Hoogenraad & Haak Advocaten; - een inleiding en een overzicht van recente ontwikkelingen en jurisprudentie op het gebied van Reclamerecht, én; - een inleiding en een overzicht van recente ontwikkelingen en jurisprudentie op het gebied van Levensmiddelenrecht Zowel het levensmiddelenrecht als ...