
Opleidingen voor Klantenservice Maastricht
Met de beroepsgroep Klantenservice worden de beroepen bedoelt die te maken hebben met de omgang met klanten. De meeste beroepen in deze groep zijn dan ook uitsluitend gericht op het beantwoorden van vragen van klanten en het oplossen van problemen. Goede communicatieve vaardigheden en veel geduld zijn daarmee de belangrijkste vaardigheden voor deze beroepsgroep.
Wat wordt er verdiend in de beroepsgroep Klantenservice?
Het gemiddeld inkomen voor iemand met een beroep in de Klantenservice ligt rond de 2250 euro per maand. Nauwelijks zijn er functies waarbij men boven deze salarisgrens zit. Maar het feit dat je voor de functies binnen deze beroepsgroep geen specifieke opleiding nodig hebt, zorgt ook voor lage salarissen. Deze beroepsgroep wordt ook wel op de volgende wijze benoemd: afdeling klantenservice, servicebalie, callcenter afdeling, of servicegerichte beroepen
32 opleidingen voor beroepsgroep Klantenservice Maastricht
Competenties: Analytisch
Beroepsgroep: Accountancy & Finance
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Aanpassingsvermogen
Beroepsgroep: Klantenservice
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Flexibiliteit
Beroepsgroep: Klantenservice
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Doorzettingsvermogen
Beroepsgroep: Klantenservice
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Energie
Beroepsgroep: IT & Software Development
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Accuratesse
Beroepsgroep: Administratief & Secretarieel
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Conflicten beheersen
Beroepsgroep: Administratief & Secretarieel
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Aanpassingsvermogen
Beroepsgroep: Installatie, Onderhoud & Reparatie
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Initiatief ontplooien
Beroepsgroep: Administratief & Secretarieel
Huidig aantal opleidingen
Competenties: Ambitie
Beroepsgroep: Klantenservice