Boeken Beleidsmedeweker Marketing

Er is een redelijk arbeidsmarktperspectief voor de Beleidsmedewerker Marketing. Er zijn voldoende vacatures, al zal heeft de economische crisis wel invloed gehad op het aanbod. Verder zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Zo is het mogelijk om door te stromen naar een managementfunctie.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Beleidsmedeweker Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 99 beste boeken voor een Beleidsmedeweker Marketing:

Geld verdienen via bol.com

Geld verdienen via bol.com

Geld verdienen via bol.com - Nederlands | Druk: 2 | Paperback | 9789082882599 | 144 pagina's

Het boek "Geld verdienen via bol.com' leert je stap voor stap hoe je zakelijk verkopen via bol.com strategisch & succesvol inzet als (extra) verkoopkanaal. Bol.com ondergaat de transformatie van webwinkel naar online retailplatform. Deze transformatie zorgt voor kansen voor (toekomstige) ondernemers in de retailwereld. Steeds meer ondernemers/merken benutten de kansen van een online platform, maar …

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789059054745 | 184 pagina's

Doelgerichte SEO 1e druk is een boek van Tonny Loorbach uitgegeven bij Visual Steps B.V.. ISBN 9789059054745 Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar …

Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789089654564 | 176 pagina's

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico's aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan. In zijn nieuwste boek Thuis …

The Challenger Sale

The Challenger Sale

The Challenger Sale - Engels | Paperback | 9780670922857 | 240 pagina's

THE INTERNATIONAL BESTSELLER: OVER HALF A MILLION COPIES SOLD In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them What's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. …

Hooked

Hooked

Hooked - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089652706 | 156 pagina's

We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. En kunnen we ergens niet op komen? Dan googelen we het gewoon. Het zijn relatief nieuwe technologieën, maar ze zijn nu al niet meer uit ons leven weg te denken. We zijn er in …

Dit is nu marketing

Dit is nu marketing

Dit is nu marketing - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462763005 | 216 pagina's

The New York Times- en Wall Street Journal-bestseller "Dit is de gelegenheid waar je naar zocht, de mogelijkheid om het werk waar jij achter staat te delen met de mensen die daarnaar verlangen, ervoor willen betalen en erover willen praten. Ik geloof dat je alleen een verandering in gang kunt zetten als je de mensen …

Value Proposition Design

Value Proposition Design

Value Proposition Design - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781118968055 | 290 pagina's

The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resist Value Proposition Design helps you tackle a core challenge of every business — creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools …

Basisboek online marketing

Basisboek online marketing

Basisboek online marketing - Nederlands | Druk: 3 | Hardcover | 9789001887148

Basisboek online marketing 3e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001887148 - Doorloopt het hele marketingproces; - geschreven door meer dan 30 vakspecialisten; - standaardwerk voor het vakgebied Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de …

Blue Ocean Strategy

Blue Ocean Strategy

Blue Ocean Strategy - Engels | Druk: expanded edition | Paperback | 9781625274496 | 320 pagina's

The global phenomenon that has sold 3.5 million copies, is published in a record-breaking 43 languages and is a bestseller across five continents--now updated and expanded with new content. This global bestseller, embraced by organizations and industries worldwide, challenges everything you thought you knew about the requirements for strategic success. Now updated with fresh content …

Je doet het toch wel gratis?

Je doet het toch wel gratis?

Je doet het toch wel gratis? - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789461562555 | 192 pagina's

Met het boek Influencer Marketing (IM) geven Mascha en Max inzicht in welke keuzes er kunnen worden gemaakt en wanneer je IM zou moeten toepassen. Het doel is om de marketeer en Influencer van de juiste informatie te voorzien, zodat er weloverwogen keuzes kunnen worden gemaakt voor het beste resultaat. Ze laten je zien welke …

per pagina