Boeken Beleidsmedeweker Marketing

Er is een redelijk arbeidsmarktperspectief voor de Beleidsmedewerker Marketing. Er zijn voldoende vacatures, al zal heeft de economische crisis wel invloed gehad op het aanbod. Verder zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Zo is het mogelijk om door te stromen naar een managementfunctie.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Beleidsmedeweker Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 98 beste boeken voor een Beleidsmedeweker Marketing:

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789059054745 | 184 pagina's

Doelgerichte SEO 1e druk is een boek van Tonny Loorbach uitgegeven bij Visual Steps B.V.. ISBN 9789059054745 Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar …

Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk!

Thuis ben ik niet zo leuk! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789089654564 | 176 pagina's

Veel mensen weten humor te waarderen. En omdat klanten eigenlijk nét mensen zijn, is humor een krachtig wapen bij het vinden en binden van klanten. Als je het tenminste op de juiste manier inzet. Want er kleven ook risico's aan het gebruik van humor. Je kunt de plank behoorlijk misslaan. In zijn nieuwste boek Thuis …

Challenger Sale

Challenger Sale

Challenger Sale - Engels | Losbladig | 9780670922857 | 240 pagina's

THE INTERNATIONAL BESTSELLER: OVER HALF A MILLION COPIES SOLD In The Challenger Sale, Matthew Dixon and Brent Adamson share the secret to sales success: don't just build relationships with customers. Challenge them What's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships - and you'd be wrong. …

Value Proposition Design

Value Proposition Design

Value Proposition Design - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781118968055 | 290 pagina's

The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can't resist Value Proposition Design helps you tackle the core challenge of every business -- creating compelling products and services customers want to buy. This highly practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and …

Blue Ocean Strategy (Expanded Edn)

Blue Ocean Strategy (Expanded Edn)

Blue Ocean Strategy (Expanded Edn) - Engels | Druk: expanded edition | Paperback | 9781625274496 | 320 pagina's

OVER 4 MILLION COPIES SOLD WALL STREET JOURNAL AND BUSINESSWEEK BESTSELLER RECOGNIZED AS ONE OF THE MOST ICONIC AND IMPACTFUL STRATEGY BOOKS EVER WRITTEN The global phenomenon that has sold over 4 million copies, is published in a record-breaking 46 languages and is a bestseller across five continents--now updated and expanded with new content. Named …

This is marketing

This is marketing

This is marketing - Engels | Druk: Paperback | Paperback | 9780241370148 | 288 pagina's

What is the best way to identify your smallest visible audience? How do you build trust and permission with your target market? From the author of 18 bestselling books including THE DIP and TRIBES comes THIS IS MARKETING, the one indispensable volume that teaches you all you need to know about connection, empathy and making …

Maak ze gek!

Maak ze gek!

Maak ze gek! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089653345 | 200 pagina's

Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProducties Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van …

How Brands Grow

How Brands Grow

How Brands Grow - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780195573565 | 246 pagina's

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow …

Basisboek Customer Journey

Basisboek Customer Journey

Basisboek Customer Journey - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789001820589 | 196 pagina's

Basisboek Customer Journey 1e druk is een boek van Stephan van Slooten e.a. en is uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001820589 .. - Het eerste studieboek over customer journey voor het hoger onderwijs; - leert studenten vanuit de klantbeleving te kijken, denken en doen; - gebaseerd op de praktijkervaring van honderden customer journey-projecten. Voor …

The Little Book of Common Sense Investing

The Little Book of Common Sense Investing

The Little Book of Common Sense Investing - Engels | Druk: Updated and Revised | Hardcover | 9781119404507 | 304 pagina's

The best-selling index investing bible offers new information and is updated to reflect the latest market data The Little Book of Common Sense Investing is the classic guide to getting smart about the market. Legendary mutual fund veteran John C. Bogle reveals his key to getting more out of investing: low-cost index funds. Bogle describes …

per pagina