Boeken Beleidsmedeweker Marketing

Er is een redelijk arbeidsmarktperspectief voor de Beleidsmedewerker Marketing. Er zijn voldoende vacatures, al zal heeft de economische crisis wel invloed gehad op het aanbod. Verder zijn er voldoende doorgroeimogelijkheden. Zo is het mogelijk om door te stromen naar een managementfunctie.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Beleidsmedeweker Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Beleidsmedeweker Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Beleidsmedeweker Marketing:

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO

Doelgerichte SEO - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789059054745 | 184 pagina's

Doelgerichte SEO 1e druk is een boek van Tonny Loorbach uitgegeven bij Visual Steps B.V.. ISBN 9789059054745 Ze zeggen dat je een lange adem moet hebben om succes te behalen met zoekmachineoptimalisatie (SEO). Want als het zo gemakkelijk was om met je website bovenaan in de zoekresultaten van Google te komen, dan zou iedereen daar …

Basisboek online marketing

Basisboek online marketing

Basisboek online marketing - Nederlands | Druk: 3 | Hardcover | 9789001887148

Basisboek online marketing 3e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001887148 - Doorloopt het hele marketingproces; - geschreven door meer dan 30 vakspecialisten; - standaardwerk voor het vakgebied Basisboek online marketing behandelt het volledige marketingproces. Niet alleen de theorie achter online marketing komt aan bod, maar ook de …

This is marketing

This is marketing

This is marketing - Engels | Druk: Paperback | Paperback | 9780241370148 | 288 pagina's

What is the best way to identify your smallest visible audience? How do you build trust and permission with your target market? From the author of 18 bestselling books including THE DIP and TRIBES comes THIS IS MARKETING, the one indispensable volume that teaches you all you need to know about connection, empathy and making …

Principes van marketing

Principes van marketing

Principes van marketing - Nederlands | Druk: 7 | Paperback | 9789043034098 | 632 pagina's

Principes van marketing 7e druk is een boek van Philip Kotler uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043034098 Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze zevende editie van Principes van marketing bieden we jou - onze (nieuwe) klant - meerwaarde door je op een inno-vatieve, brede maar ook praktische …

How Brands Grow

How Brands Grow

How Brands Grow - Engels | Druk: 1 | Hardcover | 9780195573565 | 246 pagina's

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, How Brands Grow presents decades of research in a style that is written for marketing professionals to grow …

Maak ze gek!

Maak ze gek!

Maak ze gek! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789089653345 | 200 pagina's

Aartjan van Erkel kent elk psychologisch inzicht dat relevant is voor online marketing. En hij weet precies hoe u ze toepast om een killer-website te maken. Meer wijsheid in één boek is eigenlijk onverantwoord. Koop het. Lees het. Doe het. - Hans Janssen, Directeur DenkProducties Wie online succesvol wil zijn, kan niet om Aartjan van …

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone - Nederlands | Druk: 7 | Hardcover | 9789001834128 | 608 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie 7e druk is een boek van J.M.G. Floor uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001834128 Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek. Waarom kiezen …

Inleiding tot de marketing

Inleiding tot de marketing

Inleiding tot de marketing - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789001797096 | 350 pagina's

Inleiding tot de marketing 4e druk is een boek van Bronis Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001797096 Inleiding tot de marketing is een allround inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Door een uitgekiende onderwerpskeuze is dit boek compleet en toch …

Value Proposition Design

Value Proposition Design

Value Proposition Design - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781118968055 | 290 pagina's

The authors of the international bestseller Business Model Generation explain how to create value propositions customers can’t resist Value Proposition Design helps you tackle a core challenge of every business — creating compelling products and services customers want to buy. This practical book, paired with its online companion, will teach you the processes and tools …

Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing

Grondslagen van de marketing - Nederlands | Druk: 9 | Hardcover | 9789001853174 | 740 pagina's

Grondslagen van de marketing 9e druk is een boek van Bronis Verhage uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001853174 - De meest gebruikte inleiding in het vakgebied marketing; - toegankelijk en volledig; - veel aandacht voor actuele online marketing onderwerpen. Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in …

per pagina