Cursus en training klantgerichtheid

Wil jij jouw klantgerichtheid vergroten? Dit kan op verschillende manieren, zoals bijvoorbeeld via de trainingen en cursussen klantgerichtheid die je hieronder vindt.

Wat kenmerkt mensen die heel klantgerichtheid zijn?

Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.


De 191 best beoordeelde cursussen en trainingen klantgerichtheid:

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Klantgericht verkopen in de detailhandel

Tijdens de training Klantgericht verkopen in de detailhandel leer je wat echte aandacht voor je klant inhoudt en oplevert. Van begroeting tot aankoop. Van open staan voor klachten tot relatiebehoud. Kun jij je goed inleven in de wensen van je …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 474,75
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Klantgericht en helder schrijven - in B1 taalniveau

Klantgericht en helder schrijven - in B1 taalniveau

Natuurlijk wil je graag heldere en begrijpelijke taal in jouw teksten. Misschien zelfs wel in B1-taalniveau. Maar een begrijpelijke tekst gaat verder dan taal alleen. Je wil ook aandacht voor je lezer, motiveren en aanzetten tot actie. Super effectieve en …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Klantgerichtheid

Klantgerichtheid

Leer om klantgerichtheid in te zetten voor het winnen en behouden van klanten. Je bent je bewust van de relatie met de klant en de processen die daarbij een rol spelen. Je leert proactief klanten voor je te winnen en …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 990,00
  • Duur 2 dagen
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren

Luister veel, spreek op het juiste moment. Dat is de kunst. Hoe je dat doet, leer je in de training Klantgericht telefoneren.     Doel Na de training ben je in staat om bellers warm en klantvriendelijk te verwelkomen en ook …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Training Klantgericht Telefoneren Master

Training Klantgericht Telefoneren Master

De Master Klantgericht Telefoneren in het kort: Hoe maak je de stap van klantvriendelijk naar klantgedreven contact met klanten? Hoe vergroot je jouw overtuigingskracht in klantcontact? In deze telefoontraining ontwikkel je alle communicatieve vaardigheden voor professioneler en effectiever contact met …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 890,00
  • Duur 2 dagen
Beoordeling
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren

Je spreekt dagelijks meerdere mensen aan de telefoon. Klanten, prospects, leveranciers… Allemaal willen ze graag vriendelijk en goed geholpen worden. Hoe pak je dat aan? En lukt dat altijd? Ook als de telefoontjes binnenstromen en je nog zoveel andere dingen …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Training klantgericht e-mailen

Training klantgericht e-mailen

Je wilt wel eens anders beginnen dan met ‘In reactie op..’. En ook anders afsluiten dan met ‘Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben’. Maar je wilt wel dat jouw e-mail of brief zakelijk blijft. Hoe zorg je er trouwens …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte e-mails en brieven schrijven

Vlot en makkelijk, duidelijke en correcte e-mails en brieven schrijven. In moderne 'gewonemensentaal'. Dat leer je in één dag in onze cursus Zakelijke Correspondentie / Klantgerichte brieven en e-mails schrijven. Met persoonlijke feedback en gerichte tips ter verbetering van jouw

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 475,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Klantgericht Telefoneren

Klantgericht Telefoneren

Het telefonische contact is vaak het eerste contact dat iemand met uw bedrijf heeft en daarmee een belangrijk visitekaartje. Wilt u weten hoe u gestructureerd kunt telefoneren? Hoe u omgaat met klachten en hoe u een positief gesprek voert? Dan …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 395,00
  • Duur 1 dag
Professioneel en klantgericht telefoneren

Professioneel en klantgericht telefoneren

Een prettig gesprek Als u veel aan de telefoon zit met (zakelijke) relaties weet u ook hoe belangrijk deze gesprekken zijn en welke bijdrage deze gesprekken kunnen leveren aan uw acquisitie, omzet en klantbehoud. Het is een uitdaging om deze …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 895,00
  • Duur 2 dagen
per pagina

Online Cursussen & Trainingen Klantgerichtheid

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Klantgerichtheid

Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.

Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.

Je weet heel goed wat jouw onderneming in huis heeft. Je weet prima aan wat voor klanten je je producten of diensten wilt verkopen. Je hebt ook al wel eens wat gehoord over het maken van een offerte. Maar hoe …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 30 dagen
Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 10 dagen
Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Terecht natuurlijk: want het is de bedoeling dat die klant met plezier in jouw winkel terugkomt om zijn of haar inkopen …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 27 dagen
Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.

Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.

Werken op de sterkedrankafdeling bij de supermarkt of in een slijterij is interessant; je doet vaak verrassende ervaringen op met klanten. Maar wat weet je eigenlijk van de producten die je verkoopt? Of is er misschien nog iets te verbeteren …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 45 dagen
Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies wil. Als je die ervaring nog mist, dan is het goed om snel vertrouwd te raken …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 8 dagen


Filter