Opleidingen of training Klantgerichtheid Maastricht

Zoek je een opleiding Klantgerichtheid in Maastricht? Wij hebben op dit moment 63 opleidingen, trainingen en cursussen Klantgerichtheid die in de regio Maastricht gegeven worden. Misschien is een online opleiding volgen iets voor je? Er zijn tegenwoordig ook veel klassikale online opleidingen en trainingen te volgen. Jij volgt je opleiding dan vanuit Maastricht en je klasgenoten in een andere stad of regio.

Cursus en training klantgerichtheid Maastricht

Wil jij jouw klantgerichtheid vergroten? Dit kan op verschillende manieren, zoals bijvoorbeeld via de trainingen en cursussen klantgerichtheid die je hieronder vindt.

Wat kenmerkt mensen die heel klantgerichtheid zijn?

Mensen die beschikken over deze competentie kunnen goed inspelen op de verwachtingen en behoeften van klanten. Dit kunnen zowel uitgesproken als onuitgesproken behoeften zijn. Dit is dan ook aan deze persoon om dit uit te zoeken. Zij voelen zich betrokken bij de klant en zetten zich vaak voor 100% in voor deze klant. Tevens toont deze persoon respect naar de klant. Een bekend spreekwoord wat past bij deze competentie is ‘De klant is koning’. Verder weet deze persoon de verschillende groepen klanten en hun behoeften te onderscheiden.


De 63 best beoordeelde cursussen en trainingen klantgerichtheid in Maastricht:

Klantgericht Communiceren

Klantgericht Communiceren | regio Maastricht

KLANTGERICHT COMMUNICEREN; MEER RENDEMENT UIT KLANTCONTACTEN 1.   Inleiding Communicatie is een cruciale succesfactor waar het gaat om contacten met klanten. Hoe communiceert u met klanten en met welk effect? Hoe gaat u om met kritische/ontevreden klanten? Interessant om te weten …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
Klantgericht schrijven

Klantgericht schrijven | regio Maastricht

Cursus Klantgericht schrijven Leer hoe je jezelf verplaatst in de ontvanger van je brief, e-mail of notitie. Schrijf een prettig leesbaar bericht dat uitblinkt in klantgerichtheid, en waarin de kernboodschap duidelijk naar voren komt. Ook jij kunt klantgericht schrijven: schrijf …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 395,00
  • Duur 1 dag
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren | regio Maastricht

Veel klantencontact verloopt via de telefoon. De manier waarop je klanten te woord staat is van groot belang: jíj bent immers het visitekaartje van het bedrijf. De keuze van een klant om bij jouw organisatie terug te keren kan vallen …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 950,00
  • Duur 2 dagen
Beoordeling
Klantgericht werken en klanttevredenheid

Klantgericht werken en klanttevredenheid | regio Maastricht

Klanten hechten steeds meer belang aan organisaties die snappen wat hun behoeften zijn en daar op inspelen. Door een persoonlijke behandeling en de juiste service aan te bieden, kun je een positieve klantervaring realiseren. Dit houdt concreet in dat je …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 950,00
  • Duur 2 dagen
Beoordeling
klantgericht schrijven

klantgericht schrijven | regio Maastricht

Iedereen schrijft voor zijn werk. Of het nu een mailtje is om afspraken te bevestigen, of een rapportage of beleidsplan: je schrijft om gelezen en begrepen te worden. Dat gaat niet vanzelf. Vaak kost het meer tijd en aandacht dan …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 950,00
  • Duur 2 dagen
Klantgericht denken en doen

Klantgericht denken en doen | regio Maastricht

Doel van de training Voor jou als bedrijf staat de klant centraal. Ieder contactmoment dat je of jouw medewerker heeft met de klant bepaald de indruk die men van jouw bedrijf heeft. Klantgerichtheid is daarmee vanzelfsprekend van onmiskenbaar belang. Maar …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 534,50
  • Duur 1 dag
Training Klantgericht telefoneren

Training Klantgericht telefoneren | regio Maastricht

KLANTGERICHT TELEFONEREN Maatwerk training KLANTGERICHT TELEFONEREN. GEEN reistijd naar een trainingslocatie maar trainen op de werklocatie( mits er een spreekkamer/vergaderruimte beschikbaar is.)                    Er wordt specifiek ingaan op de leerdoelen van de

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 1.695,00
  • Duur 3 uren
Van klantvriendelijk naar klantgericht

Van klantvriendelijk naar klantgericht | regio Maastricht

Van klantvriendelijk naar klantgericht Om je klant goed te kunnen helpen, moet je weten wat hij werkelijk wil. Maar hoe zorg je ervoor dat de klant vertelt wat jij wilt weten? Dat doe je door luisteren, samenvatten, doorvragen. Maak kennis …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 500,00
  • Duur 3 uren
Klantgericht denken en handelen aan de balie

Klantgericht denken en handelen aan de balie | regio Maastricht

Klantgericht denken en handelen aan de balie Versterk je communicatie, vergroot je succes en plezier in je klantrelaties Wil je dat je klant graag gebruik blijft maken van je diensten? Veel hangt af van de manier waarop hij of zij …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 0,00
  • Duur 16 uren
Klantgericht telefoneren

Klantgericht telefoneren | regio Maastricht

Klantgerichtheid vormt het centrale thema van de training en loopt daarom als een rode draad door alle bijeenkomsten. Hoe verloopt het contact met de klanten? Hoe kan men zich communicatiever opstellen en betere service verlenen? Welke stappen kunnen genomen worden

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode In-company / Maatwerk
  • Prijs € 2.600,00
  • Duur 2 dagen
per pagina

Online Cursussen & Trainingen Klantgerichtheid

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor de competentie Klantgerichtheid

Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.

Offerte maken - Na prettig klantgericht contact een commerciële en effectieve offerte schrijven.

Je weet heel goed wat jouw onderneming in huis heeft. Je weet prima aan wat voor klanten je je producten of diensten wilt verkopen. Je hebt ook al wel eens wat gehoord over het maken van een offerte. Maar hoe …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 30 dagen
Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Service verlenen - Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid kun je leren!

Iedereen heeft wel zo ongeveer in beeld wat bedoeld wordt met 'service'. Maar wat er precies bij komt kijken, wat 'goede service' is, en onder welke voorwaarden er precies van jou verwacht wordt om concreet service te verlenen...? Genoeg open …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 10 dagen
Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Klantgericht denken en handelen - Hoe je als je klanten leert denken en zo voor je bedrijf meer omzet genereert

Managers en leidinggevenden in de retail stellen hoge eisen aan hun personeel als het gaat om klantgerichtheid en klantvriendelijkheid. Terecht natuurlijk: want het is de bedoeling dat die klant met plezier in jouw winkel terugkomt om zijn of haar inkopen …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 38,84
  • Duur 27 dagen
Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.

Sterke drank - Klantgericht alcohol verkopen voor winkelpersoneel.

Werken op de sterkedrankafdeling bij de supermarkt of in een slijterij is interessant; je doet vaak verrassende ervaringen op met klanten. Maar wat weet je eigenlijk van de producten die je verkoopt? Of is er misschien nog iets te verbeteren …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 45 dagen
Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies wil. Als je die ervaring nog mist, dan is het goed om snel vertrouwd te raken …

  • Onderwerp opleiding Klantgerichtheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 8 dagen


Filter