docent muziekgeschiedenis (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

docent muziekgeschiedenis (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads). Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een docent muziekgeschiedenis (1e graads) nodig heeft.



Wat doet een docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Lees de functieomschrijving.

Wat is een docent muziekgeschiedenis (1e graads)?

De docent muziekgeschiedenis geeft les in het vak muziekgeschiedenis.

De docent muziekgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent muziekgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak muziekgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak muziekgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent muziekgeschiedenis geeft onder andere les over twintigste eeuw en hedendaagse muziek, de oorsprong van de verschillende soorten muziek, de ontwikkeling van de muziek en de geschiedenis van de muzieknotatie.

Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent muziekgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent muziekgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent muziekgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.

De docent muziekgeschiedenis heeft verstand van het vak muziekgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent muziekgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpoint.

Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent muziekgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).

Past het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads) bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Wil je omscholen maar weet je nog niet wat? Met baansuggestie krijg je actuele vacatures te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je kunt Kansrijke banen en omschoolvacatures de voorrang geven. Na 3 stappen zie je gelijk jouw unieke baansuggesties op basis van jouw baanprofiel!

Bekijk jouw persoonlijke baansuggesties

Andere namen het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Andere namen die voor dit beroep gebruikt worden zijn: Leraar muziekgeschiedenis, docent muziekgeschiedenis (1e graads)


Vacatures docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Op zoek naar een nieuwe baan als docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Samen met onze vacature partners bieden wij je een groot aanbod aan actuele vacatures voor docent muziekgeschiedenis (1e graads). Wanneer je hieronder een voor jou geschikte vacature vindt zal je doorklikken naar onze vacaturepartner.

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...

Vacatures docent muziekgeschiedenis (1e graads) per ervaringsniveau

junior docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures startend docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures senior docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures beginnend docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures trainee docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures leidinggevend docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures medior docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures aankomend docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures ervaren docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures leerling docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures vacatures omscholen tot docent muziekgeschiedenis (1e graads) vacatures opleiding tot docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Salaris en Arbeidsvoorwaarden docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Wat verdient een docent muziekgeschiedenis (1e graads)?

Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand. 

Salarisschaal docent muziekgeschiedenis (1e graads)

  • Maximaal
  • Gemiddeld
  • Minimaal
Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Meer weten over het salaris docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Bekijk dan de verdere salaris informatie zoals gemiddeld jaarsalaris en uurloon docent muziekgeschiedenis (1e graads)


Bekijk het salaris docent muziekgeschiedenis (1e graads) per ervaringsniveau

Salaris junior docent muziekgeschiedenis (1e graads) Wat verdient een startend docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Wat is het loon senior docent muziekgeschiedenis (1e graads)? beginnend docent muziekgeschiedenis (1e graads) salaris Maximaal salaris trainee docent muziekgeschiedenis (1e graads) Hoeveel verdient een leidinggevend docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Wat is het salaris van een medior docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Salaris aankomend docent muziekgeschiedenis (1e graads) Wat verdient een ervaren docent muziekgeschiedenis (1e graads)? Welk salaris krijgt een leerling docent muziekgeschiedenis (1e graads)?


docent muziekgeschiedenis (1e graads) worden: Opleidingen tot docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Wil je docent muziekgeschiedenis (1e graads) worden? Hieronder vind je de eisen, het ontwikkelingspad en de opleidingen voor de docent muziekgeschiedenis (1e graads).

Hoe word je een docent muziekgeschiedenis (1e graads)? 

De docent muziekgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Er zijn geen opleidingen docent muziekgeschiedenis (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een docent muziekgeschiedenis (1e graads) in werkt

Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & Entertainment


docent muziekgeschiedenis (1e graads) worden: Omscholen tot docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Als je je wilt omscholen tot docent muziekgeschiedenis (1e graads) is het mogelijk dat er meerdere wegen zijn. Het komt namelijk steeds vaker voor dat er specifieke vacatures met omscholing zijn. Op dat moment wordt het leertraject hiervoor door de werkgever georganiseerd. Als er op dit moment omschoolvacatures voor docent muziekgeschiedenis (1e graads) zijn vind je die hieronder.

Bepaal jouw omschoolkeuze met Baansuggestie

Met baansuggestie krijg je kansrijke banen te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je vindt ook direct omschoolvacatures als deze er zijn. Je kunt nu inspiratie op doen en jouw omschoolkeuze bepalen op basis van wat bij jou past! Bekijk jouw baansuggesties!

Vacatures met (Om)scholing

Omscholen met salaris is natuurlijk wel zo prettig, je verdient gelijk vanaf het begin van je nieuwe baan. Ook worden vaak de opleidingskosten door de werkgever betaald. Wij kennen totaal 4 verschillende typen (om)scholingsvacatures. Directe omscholing, Opleidingsvacatures (BBL, Beroepsbegeleidende Leerweg), Leerling vacatures en Traineeships. Als er voor docent muziekgeschiedenis (1e graads) dit type vacatures zijn vind je ze hieronder.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Als je docent muziekgeschiedenis (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar docent muziekgeschiedenis (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen. De inhoudelijke beschrijving van het beroep vind je bij Wat doet een docent muziekgeschiedenis (1e graads)?


Competenties en Vaardigheden docent muziekgeschiedenis (1e graads):

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads).

Welke competenties heeft een docent muziekgeschiedenis (1e graads) nodig?

Een docent muziekgeschiedenis (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Coachen
Coachen

Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren

Omschrijving

In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.

Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.

Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.

Initiatief ontplooien
Initiatief ontplooien

Steekwoorden: proactief, ondernemend, toekomst, ambitieus

Omschrijving

Deze personen komen zelf met oplossingen of nieuwe ideeën. Ze zien bepaalde kansen en proberen hierop in te spelen. Met het oplossen van problemen of het maken van taken reageren deze personen proactief. Ze staan vooraan om iets te ondernemen.

Sterke punten
Proactiviteit is een eigenschap die direct wordt gekoppeld aan initiatiefnemende personen. Ze zijn ook ambitieus. Ze willen dingen verbeteren, problemen oplossen, doelen stellen en die ook bereiken. Daarnaast komen ze vaak met creatieve ideeën en kijken daarbij optimistisch naar de toekomst.

Zwakke punten
Deze personen kunnen overijverig overkomen. Ze hebben altijd ideeën en oplossingen. Deze competentie wordt dan ook weleens gekoppeld aan de term bemoeial. Een idee opperen wanneer dit niet gewenst is, kan voor veel mensen frustrerend zijn. Daarnaast kunnen iniatiefnemers betweterig overkomen, omdat zij altijd vooraan staan. Anderen krijgen dan minder kans hun ideeën op tafel te leggen.

 

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Luisteren
Luisteren

Steekwoorden: inzicht in omgeving, overtuigen, motiveren, onderhandelen

Omschrijving

Deze mensen luisteren goed naar andere mensen. Ze zijn oprecht geïnteresseerd en willen anderen graag helpen. Ze zijn overal van op de hoogte en hebben dus overzicht. Ook luisteren deze mensen goed naar de taken die zij krijgen toegewezen en voeren deze daarom meestal goed uit. 

Sterke punten
Goede luisteraars stellen vaak goede vragen of geven feedback op de verkregen informatie. Daarnaast kunnen zij met de verkregen informatie anderen overtuigen en eventueel onderhandelen over verschillende zaken. Een goede luisteraar houdt ook rekening met de dingen die juist niet worden gezegd, de zogenaamde non-verbale communicatie. Ook hier kan hij informatie uithalen.

Zwakke punten
Goed luisteren betekent niet dat je niets mag zeggen. Mensen die alleen maar luisteren kunnen verlegen of teruggetrokken overkomen. Sommige mensen luisteren enkel om dingen voor elkaar te krijgen, zij proberen hun voordeel te doen met de informatie die ze krijgen. Het ontbreekt hen dan aan oprechte interesse.

Motiveren
Motiveren

Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen

Omschrijving

Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.

Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig. 

Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Overtuigen
Overtuigen

Steekwoorden: aanzetten tot actie, luisteren, sensitiviteit, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen weten op een bepaalde manier anderen te overtuigen van hun opvattingen. Zij gebruiken hiervoor argumenten, maar kunnen ook emoties gebruiken om hun verhaal kracht bij te zetten. Zij proberen hiermee anderen bijvoorbeeld aan te zetten tot actie. Overtuigers houden rekening met hun eigen belangen en dat van een ander.

Sterke punten
Overtuigers kunnen over het algemeen duidelijk en helder communiceren. Zij hebben van te voren bedacht wat ze willen vertellen en hoe ze de anderen willen overtuigen. Ze hebben een bepaalde structuur in het verhaal. Om mensen te overtuigen, luisteren deze personen ook goed. Zij proberen achterliggende opvattingen te achterhalen en baseren hierop hun argumenten. Deze mensen hebben vaak een goede balans tussen argumenten met feiten en argumenten met emotie.

Zwakke punten
Sommige overtuigers willen zo graag anderen overtuigen van hun gelijk, dat ze zich opdringen. Hierdoor wordt er een bepaalde weerstand opgebouwd, waardoor de boodschap niet meer overkomt op het publiek. Daarnaast zijn er overtuigers die teveel gebruik maken van zogenaamde drogredenen, zij voeren argumenten aan die niet feitelijk juist zijn. Dit verpakken zij in een mooi verhaal en proberen op die manier anderen te overtuigen.

Plannen en organiseren
Plannen en organiseren

Steekwoorden: structureel, kritisch, resultaat- en taakgericht, prioriteiten

Omschrijving

Voordat deze mensen beginnen aan de uitvoer van een bepaalde taak, hebben zij een goede werkplanning gemaakt. De complete opdracht staat structureel uitgewerkt in een plan van aanpak. Hierbij gebruiken deze mensen het doel van de opdracht als uitgangspunt, vervolgens hangen zij hier de verschillende taken aan op plus de daarbij behorende prioriteiten.

Sterke punten
Deze mensen werken structureel en kunnen hoofd- en bijzaken goed van elkaar scheiden. Deze mensen zijn zowel resultaat- als taakgericht. Prioriteiten worden hierbij scherp in de gaten gehouden. Deze mensen zijn dan ook vaak kritisch en kijken afzonderlijk naar de verschillende deeltaken.

Zwakke punten
Mensen die teveel plannen en organiseren verliezen soms hun spontaniteit, hierdoor kan ook de creativiteit achteruit gaan. Het kan voor deze mensen moeilijk zijn om hun eigen ideeën los te laten en ook anderen input te laten geven. Daarnaast kunnen sommige mensen die van plannen en organiseren houden niet goed tegen verandering. Zij laten zich dan nog weleens van de wijs brengen. 

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden docent muziekgeschiedenis (1e graads)

  • Luisteren
  • Aandacht voor details
  • Methodisch werken
  • Effectief communiceren
  • Stimuleren
  • Controleren
  • Aanpassingsvermogen
  • Improvisatie
  • Enthousiasme
  • Prioriteiten stellen
  • Voorbereiden
  • Argumenteren
  • Resultaatgerichtheid
  • Vragen stellen
  • Positiviteit
  • Overtuigingskracht
  • Geduld
  • Beoordelen
  • Analytisch vermogen
  • Feedback geven
  • Taalkennis
  • Oplossingsgericht
  • Ondernemend
  • Proactief
Bekijk meer Bekijk minder

Persoonlijkheid en Eigenschappen docent muziekgeschiedenis (1e graads)

De meeste beroepen passen alleen bij bepaalde persoonlijkheden. Bekijk welke persoonstypen volgens het enneagram er bij docent muziekgeschiedenis (1e graads) passen.

Wat voor persoonlijkheid heeft een docent muziekgeschiedenis (1e graads) nodig? 

De docent muziekgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak muziekgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent muziekgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.

Bekijk de persoonstypen voor docent muziekgeschiedenis (1e graads)


Eigenschappen docent muziekgeschiedenis (1e graads)

  • Empatisch
  • Behulpzaam
  • Vriendelijk
  • Waarnemend
  • Gedetailleerd
  • Leergierig



Arbeidsmarktperspectief docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Wat zijn de baankansen voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads)?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent muziekgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent muziekgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops muziekgeschiedenis gaan geven.

Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent muziekgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).

De actuele kans op werk voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads)

De kans op werk voor het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads) is op dit moment onbekend.

Huidige aantal vacatures

0

Baankans docent muziekgeschiedenis (1e graads)

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Wil je weten wat jouw arbeidsmarktwaarde is?

Ben je benieuwd hoe (andere) werkgevers jou waarderen? Zet heel eenvoudig jouw CV op Monsterboard en wordt benaderd voor nieuwe banen!

Plaats je CV nu direct op Monsterboard

Doorgroei mogelijkheden docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Je kunt als docent muziekgeschiedenis (1e graads) een beter salaris verdienen wanneer je doorgroeit binnen jouw beroepsgroep. Je kunt stapsgewijs doorgroeien naar beroepen die dichtbij jou beroep liggen door steeds kleine stappen bij te leren.

Het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. Hieronder vind je verschillende dichtbij liggende doorgroeimogelijkheden voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Mogelijke specialisaties voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads)

vakleerkracht euritmie

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)

vakleerkracht muziek

docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming

docent muziektheorie (2e graads)

docent muziekleer algemeen (2e graads)

docent muziekgeschiedenis (2e graads)

docent algemene muzikale vorming (2e graads)

docent kunsteducatie

docent kunstgeschiedenis

docent kunstzinnige vorming

docent kunstvakken

Docent creatief schrijven

Docent jazzgeschiedenis

Docent popgeschiedenis

Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent hiphopgeschiedenis

Docent bluesgeschiedenis

Docent klassieke muziekgeschiedenis

docent handtekenen (1e graads)

docent etsen (1e graads)

vakleerkracht tekenen

docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a

docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b

docent etsen (2e graads)

docent confectienaaien (2e graads)

docent leerbewerking (2e graads)

docent kleermaken, akte no

docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd

docent dameskleermaken, akte nq

docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr

docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns

docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11

vakleerkracht textiele werkvormen

docent onder- en bovenkleding, akte na

leraar textiele werkvormen (2e graads)

docent kostuumnaaien (2e graads)

vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)

docent kleermaken (2e graads)

docent naaldvakken (2e graads)

docent beeldhouwen

docent boetseren

docent beeldende vakken

docent beeldende vorming en muziek

docent toegepast teha en av

docent boetseren, akte nt

docent keramiekbewerken

docent audiovisuele vakken

Docent film en media

Docent filmgeschiedenis

Docent filmtheorie

Docent 3D max

Docent After Effects

docent muziektheorie (1e graads)

docent muziekonderwijs b schoolmuziek

docent musiconomie (1e graads)

muziekdocent (1e graads)

docent kerkmuziek (1e graads)

docent muzikale expressie (1e graads)

docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)

docent muzisch agogisch werken (1e graads)

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)

docent zang (1e graads)

docent muziekleer algemeen (1e graads)

Docent songwriting

Docent klanksynthese

docent kunstnaaldwerk (1e graads)

docent textiel en vormgeving (1e graads)

docent modekritiek (1e graads)

docent mode-ontwerpen (1e graads)

docent mode (1e graads)

docent jazzballet

vakleerkracht dans

docent folklore-dans

docent dansgeschiedenis

docent danstechnieken

docent showmusicaldans

docent moderne dans

docent klassieke dans

docent choreografie

docent ballet

docent bewegingsexpressie

docent creatieve expressie

docent dramatische expressie

docent beeldende expressie

docent vrije expressie

docent handenarbeid (1e graads)

docent filmkunde

docent mime

docent stemvorming en taalbeheersing

vakleerkracht drama

docent dramaturgie

docent grimeren

docent toneelspel

docent handenarbeid (2e graads)

vakleerkracht handvaardigheid

Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Doorgroei beroepen voor een docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Docent Perzisch (1e graads)

Docent Frans (2e graads)

Docent Portugees (1e graads)

Docent Nederlands (1e graads)

Docent Spaans (1e graads)

Docent Scandinavische talen (1e graads)

docent zweeds (1e graads)

docent deens (1e graads)

docent noors (1e graads)

Docent Fins

Docent Duits (1e graads)

Docent Engels (1e graads)

Docent Esperanto (2e graads)

Docent Fries (2e graads)

vakleerkracht fries

Docent Hongaars (1e graads)

Docent Indonesisch (1e graads)

Docent Aziatische talen (1e graads)

docent thais (1e graads)

docent japans (1e graads)

docent chinees (1e graads)

Docent Russisch (1e graads)

Docent Arabisch (1e graads)

Docent Italiaans (2e graads)

Docent klassieke talen (1e graads)

Docent Arabisch (2e graads)

Docent Turks (1e graads)

Docent Duits (2e graads)

Docent Engels (2e graads)

vakleerkracht engels

Docent Frans (1e graads)

Docent Fries (1e graads)

Docent Hebreeuws (1e graads)

Docent Italiaans (1e graads)

Docent Russisch (2e graads)

Docent Spaans (2e graads)

Docent Turks (2e graads)

Docent Nederlands (2e graads)

Docent natuur- / scheikunde (2e graads)

docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)

Docent biologie (1e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)

Docent techniek (2e graads)

docent pie (produceren, installeren & energie)

docent m&t (mobiliteit & transport)

docent bwi (bouwen, wonen, interieur)

docent human technology

Docent wiskunde (1e graads)

Docent wiskunde (2e graads)

Docent natuurkunde (1e graads)

docent sterrenkunde (1e graads)

Docent biologie (2e graads)

leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)

Docent natuurkunde (2e graads)

docent natuurkunde en mechanica, akte n 1

Docent scheikunde (1e graads)

Docent scheikunde (2e graads)

Docent management en organisatie

docent organisatiekunde

docent overheid en non-profit management

Docent algemene economie (1e graads)

docent macro-economie

docent micro-economie (1e graads)

docent monetaire economie (1e graads)

docent overheidsfinanciën (1e graads)

docent openbare financiën (1e graads)

docent economie 1 (1e graads)

Docent algemene economie (2e graads)

docent economie 1 (2e graads)

Docent maatschappijleer (1e graads)

Docent filosofie (2e graads)

Docent filosofie (1e graads)

Docent godsdienst (2e graads)

docent bijbelkennis (2e graads)

docent kerkgeschiedenis (2e graads)

docent islam godsdienst (2e graads)

docent cathegese (2e graads)

docent levensbeschouwing (2e graads)

Docent aardrijkskunde (1e graads)

docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)

docent demografie (1e graads)

docent hydrografie (1e graads)

docent meteorologie (1e graads)

docent geografie (1e graads)

docent sociale geografie (1e graads)

docent economische aardrijkskunde (1e graads)

docent fysische geografie (1e graads)

Docent geschiedenis (2e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)

Docent geschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis (1e graads)

docent oudheidkunde (1e graads)

docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)

docent histografie (1e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)

docent economische geschiedenis (1e graads)

docent sociale geschiedenis (1e graads)

Docent cultuurgeschiedenis

Docent aardrijkskunde (2e graads)

docent demografie (2e graads)

docent sociale geografie (2e graads)

docent geografie (2e graads)

Docent godsdienst (1e graads)

docent christelijke geloofsleer (1e graads)

docent cathegese (1e graads)

docent kerkgeschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)

docent godsdienstpedagogiek (1e graads)

docent godsdienstsociologie (1e graads)

docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)

docent bijbelkennis (1e graads)

docent levensbeschouwing (1e graads)

Docent maatschappijleer (2e graads)

Docent leren, loopbaan, burgerschap

Docent lichamelijke oefening (1e graads)

docent gymnastiek, akte n gy

vakleerkracht gymnastiek

docent sport en bewegingsleer (1e graads)

docent sport en recreatie (1e graads)

docent ritmische gymnastiek (1e graads)

Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Organisaties waar een docent muziekgeschiedenis (1e graads) werkzaam is

Veel beroepen vind je vaak terug bij gelijksoortige bedrijven. Bekijk hieronder bij wat voor type organisatie een docent muziekgeschiedenis (1e graads) meestal werkt.

Waar werkt een docent muziekgeschiedenis (1e graads)?

De docent muziekgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.

Meer weten over werken in de Onderwijs & Training?

Bekijk werken in Onderwijs & Training

Netwerk docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Met wie werkt een docent muziekgeschiedenis (1e graads) samen? 

Het netwerk van de docent muziekgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
  • Ouders van leerlingen/studenten
docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Interview met een docent muziekgeschiedenis (1e graads)

Er zijn nog geen interviews geplaatst. Wil je worden geïnterviewd en jezelf of je bedrijf onder de aandacht brengen? Laat het ons weten en stuur een mail.


Verwante beroepen docent muziekgeschiedenis (1e graads):

Er zijn best wel wat beroepen die op elkaar lijken of tot dezelfde "beroepsfamilie" of beroepsgroep horen. Bekijk hieronder aam wat voor beroepen een docent muziekgeschiedenis (1e graads) verwant is.

Wat zijn soortgelijke beroepen als docent muziekgeschiedenis (1e graads)?

De beroepen die verwant zijn aan docent muziekgeschiedenis (1e graads) zijn:
docent kunstgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: HBO WO
Baankans: Goed

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.
docent dansgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.
Docent filmgeschiedenis
Salaris: €2865 tot €4366
Opleiding: MBO HBO
Baankans: Goed

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.

Alles over het beroep docent muziekgeschiedenis (1e graads) in één oogopslag

Beroepsgroep:

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
  • Ouders van leerlingen/studenten

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2882 tot €5784

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Ga direct naar