Docent volksmuziekgeschiedenis Worden Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Wat doet een Docent volksmuziekgeschiedenis? Lees de functieomschrijving.

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep docent volksmuziekgeschiedenis. De functieomschrijving, over het loon, de baankans en hoe je docent volksmuziekgeschiedenis wordt.



Wat is een Docent volksmuziekgeschiedenis?

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in het vak volksmuziekgeschiedenis.

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een MBO of HBO opleiding muziek of een andere soortgelijke (muziek)opleiding. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les in alle facetten van het vak volksmuziekgeschiedenis. Zijn voornaamste taak is zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis overbrengen op zijn leerlingen/studenten. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft onder andere les over de hedendaagse volksmuziek, de oorsprong van de volksmuziek, de ontwikkeling van de volksmuziek door de jaren heen en leert zijn leerlingen/studenten kennismaken met verschillende bekende volksmuzikanten en volksmuziek.

Na aanleiding van zijn klassikale lessen geeft de docent volksmuziekgeschiedenis zijn leerlingen/studenten opdrachten, huiswerk, toetsen en tentamens die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/studenten bespreekt en waar nodig becijfert. Na aanleiding van al deze resultaten kan de docent volksmuziekgeschiedenis de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten nauwgezet bijhouden en waar nodig met ze om de tafel gaan om te kijken naar wat er beter kan en hoe hij ze daarbij het beste kan helpen. Ook biedt de docent volksmuziekgeschiedenis waar nodig extra tips, adviezen en/of individuele begeleiding.

De docent volksmuziekgeschiedenis heeft verstand van het vak volksmuziekgeschiedenis en weet zijn kennis en visie op een interessante, leuke en educatieve manier op zijn leerlingen/studenten over te brengen. Daarnaast durft hij streng op te treden wanneer een leerling/student zich vervelend gedraagt om ten alle tijde de orde in de klas te bewaren en/of herstellen. De docent volksmuziekgeschiedenis geeft klassikaal les en kan tijdens zijn lessen gebruik maken van muziekfragmenten, muziek en een powerpointpresentatie.

Naast zijn werkzaamheden in de klas is de docent volksmuziekgeschiedenis ook aanwezig bij vergaderingen met collega's (waar hij de leerlingen/studenten bespreekt en kijkt naar verbeterpunten binnen de opleidingen en de school) en bij ouderavonden (waar hij de studieontwikkeling en studievoortgang van zijn leerlingen/studenten met hun ouders bespreekt en kijkt naar eventuele verbeterpunten).

Past het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Wil je omscholen maar weet je nog niet wat? Met baansuggestie krijg je actuele vacatures te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je kunt Kansrijke banen en omschoolvacatures de voorrang geven. Na 3 stappen zie je gelijk jouw unieke baansuggesties op basis van jouw baanprofiel!

Bekijk jouw persoonlijke baansuggesties

Andere namen het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis

Andere namen die voor dit beroep gebruikt worden zijn: Leraar volksmuziekgeschiedenis


Vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis

Er zijn geen vacatures Docent volksmuziekgeschiedenis aanwezig. Je kan wel meer informatie vinden over de branche waar een Docent volksmuziekgeschiedenis in werkt.

Meer weten over de sector waar een Docent volksmuziekgeschiedenis in werkt

Bekijk werken in Onderwijs

Salaris en Arbeidsvoorwaarden Docent volksmuziekgeschiedenis

Wat verdient een Docent volksmuziekgeschiedenis?

Het salaris van de docent volksmuziekgeschiedenis ligt tussen de €1500,- en €2000,- bruto per maand, afhankelijk van de school waar hij werkzaam is en het aantal jaren werkervaring.

Salarisschaal Docent volksmuziekgeschiedenis

  • Maximaal
  • Gemiddeld
  • Minimaal
Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Meer weten over het salaris Docent volksmuziekgeschiedenis

Bekijk dan de verdere salaris informatie zoals gemiddeld jaarsalaris en uurloon Docent volksmuziekgeschiedenis


Docent volksmuziekgeschiedenis worden: Opleidingen tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Wil je Docent volksmuziekgeschiedenis worden? Hieronder vind je de eisen, het ontwikkelingspad en de opleidingen voor de Docent volksmuziekgeschiedenis.

Hoe word je een Docent volksmuziekgeschiedenis? 

De docent volksmuziekgeschiedenis heeft een opleiding ''Docent Muziek'' (HBO, vierjarig) of een opleiding aan het conservatorium gevolgd.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Er zijn geen opleidingen Docent volksmuziekgeschiedenis aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent volksmuziekgeschiedenis in werkt

Bekijk alle opleidingen Onderwijs


Docent volksmuziekgeschiedenis worden: Omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Als je je wilt omscholen tot Docent volksmuziekgeschiedenis is het mogelijk dat er meerdere wegen zijn. Het komt namelijk steeds vaker voor dat er specifieke vacatures met omscholing zijn. Op dat moment wordt het leertraject hiervoor door de werkgever georganiseerd. Als er op dit moment omschoolvacatures voor Docent volksmuziekgeschiedenis zijn vind je die hieronder.

Bepaal jouw omschoolkeuze met Baansuggestie

Met baansuggestie krijg je kansrijke banen te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je vindt ook direct omschoolvacatures als deze er zijn. Je kunt nu inspiratie op doen en jouw omschoolkeuze bepalen op basis van wat bij jou past! Bekijk jouw baansuggesties!

Vacatures met (Om)scholing

Omscholen met salaris is natuurlijk wel zo prettig, je verdient gelijk vanaf het begin van je nieuwe baan. Ook worden vaak de opleidingskosten door de werkgever betaald. Wij kennen totaal 4 verschillende typen (om)scholingsvacatures. Directe omscholing, Opleidingsvacatures (BBL, Beroepsbegeleidende Leerweg), Leerling vacatures en Traineeships. Als er voor Docent volksmuziekgeschiedenis dit type vacatures zijn vind je ze hieronder.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent volksmuziekgeschiedenis

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent volksmuziekgeschiedenis

Als je Docent volksmuziekgeschiedenis wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent volksmuziekgeschiedenis zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Docent volksmuziekgeschiedenis

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen. De inhoudelijke beschrijving van het beroep vind je bij Wat doet een Docent volksmuziekgeschiedenis?


Competenties en Vaardigheden Docent volksmuziekgeschiedenis:

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Docent volksmuziekgeschiedenis.

Welke competenties heeft een Docent volksmuziekgeschiedenis nodig?

Een Docent volksmuziekgeschiedenis heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Coachen
Coachen

Wat betekent de competentie coachen? De competentie coachen heeft de steekwoorden: motiveren, leiderschap, assertiviteit, luisteren

Omschrijving

In teamverband kunnen deze mensen ervoor zorgen dat taken voltooid worden. De coach motiveert anderen, op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. De coach is betrokken en wil het beste voor zichzelf en voor de ander. Deze mensen luisteren goed en proberen de juiste vragen te stellen. Op die manier proberen ze anderen een bepaalde ontwikkeling door te laten maken.

Sterke punten
De coaches kunnen anderen vaak goed inspireren en motiveren. Bij tegenslagen zijn dit de mensen die het team en de werkzaamheden weer op gang krijgen. Ze motiveren niet alleen, maar zijn over het algemeen ook goede leiders. Ze kunnen mensen aansturen en begeleiden. Daarnaast zijn deze coaches over het algemeen betrouwbaar en willen ze iedereen graag helpen. Deze mensen zijn vaak zelfverzekerd en willen het beste voor zichzelf en voor de ander.

Zwakke punten
Het is mogelijk dat de betrokkenheid van de coach zo groot wordt, dat de prioriteiten op verkeerde aspecten komen te liggen. Deze grote betrokkenheid kan ervoor zorgen dat anderen zich gecontroleerd voelen.

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Omgaan met details
Omgaan met details

Steekwoorden: structureel, plannen en organiseren, resultaat, perfectionistisch

Omschrijving

Deze mensen hebben details en procedures goed in hun hoofd zitten. Deze personen letten bij opdrachten op de details, zij controleren bijvoorbeeld de spelling en houden zich bezig met de vormgeving. Daarnaast houden deze mensen zich vaak bezig met de planning en organisatie van werkzaamheden.

Sterke punten
Deze mensen zijn precies en werken structureel. Zij kijken met een kritisch oog naar opdrachten. Daarnaast beschikken deze mensen ook vaak over de competentie ‘plannen en organiseren’. Zij hebben een goed beeld in het hoofd van het resultaat en de taken die uitgevoerd moeten worden.

Zwakke punten
De kritische houding kan ervoor zorgen dat de omgeving hen ziet als ‘pietluttig’. Verder kan het zijn dat ze zo opgaan in details dat de creativiteit van deze mensen eronder lijdt. Ook kunnen ze doorslaan en hoofdzaken uit het oog verliezen.

Presenteren
Presenteren

Steekwoorden: boodschap, structureel, publiek, resultaatgericht

Omschrijving

Deze mensen kunnen op een duidelijke en heldere manier hun boodschap overbrengen. Zij stemmen hun presentatie af op het publiek. Deze presentatoren maken hierbij vaak gebruik van middelen als PowerPoint, hand-outs of digitale beelden. Deze middelen sluiten goed aan bij het verhaal en op deze manier wordt de boodschap overgebracht op het publiek.

Sterke punten
Goede presentatoren kunnen gestructureerd een verhaal vertellen, maar ook spontaan reageren op onverwachte situaties. Daarnaast zijn ze resultaatgericht: ze willen de boodschap overbrengen. Ook hebben deze mensen vaak weinig last van zenuwen.

Zwakke punten
Mensen die teveel willen presenteren kunnen gemaakt overkomen. Zij hebben soms een onnatuurlijke houding en reageren op een verkeerde manier op onverwachte situaties. 

Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid

Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus

Omschrijving

Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.

Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.

Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden Docent volksmuziekgeschiedenis

  • Aandacht voor details
  • Effectief communiceren
  • Analytisch vermogen
  • Beoordelen
  • Methodisch werken
  • Controleren
  • Enthousiasme
  • Improvisatie
  • Aanpassingsvermogen
  • Taalkennis
  • Luisteren
  • Feedback geven
  • Stimuleren
  • Doelgericht
  • Vasthoudendheid
  • Ambitie
Bekijk meer Bekijk minder

Persoonlijkheid en Eigenschappen Docent volksmuziekgeschiedenis

De meeste beroepen passen alleen bij bepaalde persoonlijkheden. Bekijk welke persoonstypen volgens het enneagram er bij Docent volksmuziekgeschiedenis passen.

Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent volksmuziekgeschiedenis nodig? 

De docent volksmuziekgeschiedenis is een gever. Hij geeft zijn kennis en visie op het gebied van het vak volksmuziekgeschiedenis over op zijn leerlingen/studenten en biedt ze waar nodig individuele begeleiding of extra tips en adviezen. Ook is de docent volksmuziekgeschiedenis een waarnemer. Hij let goed op zijn leerlingen/studenten tijdens de les en houdt na aanleiding van al het gemaakte werk en hun inzet in de klas nauwkeurig hun studieontwikkeling en studievoortgang bij.

Bekijk de persoonstypen voor Docent volksmuziekgeschiedenis


Eigenschappen Docent volksmuziekgeschiedenis

  • Empatisch
  • Behulpzaam
  • Vriendelijk
  • Waarnemend
  • Gedetailleerd
  • Leergierig



Arbeidsmarktperspectief Docent volksmuziekgeschiedenis

Wat zijn de baankansen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent volksmuziekgeschiedenis is vrij laag. Er is alleen werkgelegenheid op specifieke en exacte opleidingen en daardoor is er vrij weinig werkgelegenheid. Wel kan de docent volksmuziekgeschiedenis zich ook in andere (muziek)vakken specialiseren en hierin les gaan geven of freelance cursussen/lessen/workshops volksmuziekgeschiedenis gaan geven.

Naast zijn werkzaamheden als docent kan de docent volksmuziekgeschiedenis ook een andere rol binnen het onderwijs op zich nemen (waaronder bijvoorbeeld een mentorrol).

De actuele kans op werk voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

De kans op werk voor het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis is op dit moment onbekend.

Huidige aantal vacatures

0

Baankans Docent volksmuziekgeschiedenis

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Doorgroei mogelijkheden Docent volksmuziekgeschiedenis

Je kunt als Docent volksmuziekgeschiedenis een beter salaris verdienen wanneer je doorgroeit binnen jouw beroepsgroep. Je kunt stapsgewijs doorgroeien naar beroepen die dichtbij jou beroep liggen door steeds kleine stappen bij te leren.

Het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. Hieronder vind je verschillende dichtbij liggende doorgroeimogelijkheden voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

Mogelijke specialisaties voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

vakleerkracht euritmie docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads) vakleerkracht muziek docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming docent muziektheorie (2e graads) docent muziekleer algemeen (2e graads) docent muziekgeschiedenis (2e graads) docent algemene muzikale vorming (2e graads) docent kunsteducatie docent kunstgeschiedenis
docent kunstzinnige vorming docent kunstvakken Docent creatief schrijven Docent jazzgeschiedenis Docent popgeschiedenis Docent hiphopgeschiedenis Docent bluesgeschiedenis Docent klassieke muziekgeschiedenis docent handtekenen (1e graads) docent etsen (1e graads) vakleerkracht tekenen docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b docent etsen (2e graads) docent confectienaaien (2e graads) docent leerbewerking (2e graads) docent kleermaken, akte no docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd docent dameskleermaken, akte nq docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11 vakleerkracht textiele werkvormen docent onder- en bovenkleding, akte na leraar textiele werkvormen (2e graads) docent kostuumnaaien (2e graads) vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads) docent kleermaken (2e graads) docent naaldvakken (2e graads) docent beeldhouwen docent boetseren docent beeldende vakken docent beeldende vorming en muziek docent toegepast teha en av docent boetseren, akte nt docent keramiekbewerken docent audiovisuele vakken Docent film en media Docent filmgeschiedenis Docent filmtheorie Docent 3D max Docent After Effects docent muziektheorie (1e graads) docent muziekonderwijs b schoolmuziek docent musiconomie (1e graads) docent muziekgeschiedenis (1e graads) muziekdocent (1e graads) docent kerkmuziek (1e graads) docent muzikale expressie (1e graads) docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads) docent muzisch agogisch werken (1e graads) docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads) docent zang (1e graads) docent muziekleer algemeen (1e graads) Docent songwriting Docent klanksynthese docent kunstnaaldwerk (1e graads) docent textiel en vormgeving (1e graads) docent modekritiek (1e graads) docent mode-ontwerpen (1e graads) docent mode (1e graads) docent jazzballet vakleerkracht dans docent folklore-dans docent dansgeschiedenis docent danstechnieken docent showmusicaldans docent moderne dans docent klassieke dans docent choreografie docent ballet docent bewegingsexpressie docent creatieve expressie docent dramatische expressie docent beeldende expressie docent vrije expressie docent handenarbeid (1e graads) docent filmkunde docent mime docent stemvorming en taalbeheersing vakleerkracht drama docent dramaturgie docent grimeren docent toneelspel docent handenarbeid (2e graads) vakleerkracht handvaardigheid
Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Doorgroei beroepen voor een Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent Perzisch (1e graads) Docent Frans (2e graads) Docent Portugees (1e graads) Docent Nederlands (1e graads) Docent Spaans (1e graads) Docent Scandinavische talen (1e graads) docent zweeds (1e graads) docent deens (1e graads) docent noors (1e graads) Docent Fins
Docent Duits (1e graads) Docent Engels (1e graads) Docent Esperanto (2e graads) Docent Fries (2e graads) vakleerkracht fries Docent Hongaars (1e graads) Docent Indonesisch (1e graads) Docent Aziatische talen (1e graads) docent thais (1e graads) docent japans (1e graads) docent chinees (1e graads) Docent Russisch (1e graads) Docent Arabisch (1e graads) Docent Italiaans (2e graads) Docent klassieke talen (1e graads) Docent Arabisch (2e graads) Docent Turks (1e graads) Docent Duits (2e graads) Docent Engels (2e graads) vakleerkracht engels Docent Frans (1e graads) Docent Fries (1e graads) Docent Hebreeuws (1e graads) Docent Italiaans (1e graads) Docent Russisch (2e graads) Docent Spaans (2e graads) Docent Turks (2e graads) Docent Nederlands (2e graads) Docent natuur- / scheikunde (2e graads) docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek) Docent biologie (1e graads) leraar menskunde (avo-vak) (1e graads) Docent techniek (2e graads) docent pie (produceren, installeren & energie) docent m&t (mobiliteit & transport) docent bwi (bouwen, wonen, interieur) docent human technology Docent wiskunde (1e graads) Docent wiskunde (2e graads) Docent natuurkunde (1e graads) docent sterrenkunde (1e graads) Docent biologie (2e graads) leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads) leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads) leraar menskunde (avo-vak) (2e graads) Docent natuurkunde (2e graads) docent natuurkunde en mechanica, akte n 1 Docent scheikunde (1e graads) Docent scheikunde (2e graads) Docent management en organisatie docent organisatiekunde docent overheid en non-profit management Docent algemene economie (1e graads) docent macro-economie docent micro-economie (1e graads) docent monetaire economie (1e graads) docent overheidsfinanciën (1e graads) docent openbare financiën (1e graads) docent economie 1 (1e graads) Docent algemene economie (2e graads) docent economie 1 (2e graads) Docent maatschappijleer (1e graads) Docent filosofie (2e graads) Docent filosofie (1e graads) Docent godsdienst (2e graads) docent bijbelkennis (2e graads) docent kerkgeschiedenis (2e graads) docent islam godsdienst (2e graads) docent cathegese (2e graads) docent levensbeschouwing (2e graads) Docent aardrijkskunde (1e graads) docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads) docent demografie (1e graads) docent hydrografie (1e graads) docent meteorologie (1e graads) docent geografie (1e graads) docent sociale geografie (1e graads) docent economische aardrijkskunde (1e graads) docent fysische geografie (1e graads) Docent geschiedenis (2e graads) docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads) Docent geschiedenis (1e graads) docent cultuurgeschiedenis (1e graads) docent oudheidkunde (1e graads) docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads) docent histografie (1e graads) docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads) docent economische geschiedenis (1e graads) docent sociale geschiedenis (1e graads) Docent cultuurgeschiedenis Docent aardrijkskunde (2e graads) docent demografie (2e graads) docent sociale geografie (2e graads) docent geografie (2e graads) Docent godsdienst (1e graads) docent christelijke geloofsleer (1e graads) docent cathegese (1e graads) docent kerkgeschiedenis (1e graads) docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads) docent godsdienstpedagogiek (1e graads) docent godsdienstsociologie (1e graads) docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads) docent bijbelkennis (1e graads) docent levensbeschouwing (1e graads) Docent maatschappijleer (2e graads) Docent leren, loopbaan, burgerschap Docent lichamelijke oefening (1e graads) docent gymnastiek, akte n gy vakleerkracht gymnastiek docent sport en bewegingsleer (1e graads) docent sport en recreatie (1e graads) docent ritmische gymnastiek (1e graads)
Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Organisaties waar een Docent volksmuziekgeschiedenis werkzaam is

Veel beroepen vind je vaak terug bij gelijksoortige bedrijven. Bekijk hieronder bij wat voor type organisatie een Docent volksmuziekgeschiedenis meestal werkt.

Waar werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis?

De docent volksmuziekgeschiedenis geeft les op een HBO of MBO opleiding op een school.

Meer weten over werken in de Onderwijs & Training?

Bekijk werken in Onderwijs & Training

Netwerk Docent volksmuziekgeschiedenis

Met wie werkt een Docent volksmuziekgeschiedenis samen? 

Het netwerk van de docent volksmuziekgeschiedenis bestaat uit zijn leerlingen/studenten, zijn collega's, de directeur van de school, mensen uit het vak die op school komen spreken en de ouders van leerlingen/studenten tijdens ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak
Docent volksmuziekgeschiedenis

Interview met een Docent volksmuziekgeschiedenis

Er zijn nog geen interviews geplaatst. Wil je worden geïnterviewd en jezelf of je bedrijf onder de aandacht brengen? Laat het ons weten en stuur een mail.


Verwante beroepen Docent volksmuziekgeschiedenis:

Er zijn best wel wat beroepen die op elkaar lijken of tot dezelfde "beroepsfamilie" of beroepsgroep horen. Bekijk hieronder aam wat voor beroepen een Docent volksmuziekgeschiedenis verwant is.

Wat zijn soortgelijke beroepen als Docent volksmuziekgeschiedenis?

De beroepen die verwant zijn aan Docent volksmuziekgeschiedenis zijn:
Docent muziekgeschiedenis
Salaris: €1500 tot €2000
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep docent muziekgeschiedenis. De functieomschrijving, over het loon, de baankans en hoe je docent muziekgeschiedenis wordt.
Docent popgeschiedenis
Salaris: €1500 tot €2000
Opleiding: HBO
Baankans: Onbekend

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep docent popgeschiedenis. De functieomschrijving, over het loon, de baankans en hoe je docent popgeschiedenis wordt.

Alles over het beroep Docent volksmuziekgeschiedenis in één oogopslag

Sector:

Beroepsgroep:

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Collega's
  • Directeur van de school
  • Mensen uit het vak

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €1500 tot €2000

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Ga direct naar