Opleidingen Luisteren

Wil jij meer wederzijds begrip en respect creëren op de werkvloer? Een cursus Luisteren kan helpen.
 
Tijdens een training Luisteren leer je hoe je non-verbale weerstand opmerkt en welke technieken je kunt inzetten om dit te doorbreken en door te vragen. Je leert wat écht luisteren inhoudt en hoe je iemand vriendelijk kunt onderbreken.
 
 

De 30 beste opleidingen voor Luisteren:

Empathisch Luisteren

Empathisch Luisteren

Luisteren op een manier dat de ander zich gehoord voelt is niet zozeer een kwestie van vaardigheden als wel van houding, 'manier van zijn', waarmee u in het gesprek zit. In hoeverre bent u in staat om te luisteren naar uw …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 1.195,00
  • Duur 2 dagen
Beoordeling
Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Praten met en luisteren naar kinderen en pubers vanuit gedachtengoed geweldloze communicatie

Na het success van de eerste workshops in april organiseren we deze nogmaals in Bergen.             Geweldloos communiceren gaat over openheid, wederkerigheid, verbinding, liefdevol luisteren en samen zijn en doen. Door  contact te maken met gevoelens en behoeften van jezelf en …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 50,00
  • Duur 1 dag
Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je bij een klagende klant met de mond vol tanden staat? …

  • Onderwerp opleiding Spreekvaardigheid
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 15 dagen
Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies wil. Als je die ervaring nog mist, dan is het goed om snel vertrouwd te raken …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 8 dagen
Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Commercieel luisteren Doe je heel erg je best om de ander te overtuigen of wil je voorkomen dat je de opdracht niet scoort? Dan ben je hard aan het werk, in plaats van ontspannen te luisteren wat de ander werkelijk …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 595,00
  • Duur 1 dag
Empathisch Luisteren

Empathisch Luisteren

Korte beschrijving: Deze training reikt de basis gesprekstechniek aan voor situaties waarin goede communicatie met een ander (collega, partner, manager, klant) van belang is. Doelgroep: Deze opleiding is bedoeld voor elke professional die zijn gespreksvaardigheden wil professionaliseren of bestendigen.De training …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 275,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Luisteren op niveau

Luisteren op niveau

Wat levert de training je op? Luisteren op niveau is een bijzonder programma wat je veel kan opleveren. Je leert luisteren als vaardigheid inzetten om je doelen te bereiken. De manier waarop je dat doet is door de ander te …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 495,00
  • Duur 1 dag
Beoordeling
Cursus Omgangskunde

Cursus Omgangskunde

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat je op voorkomende, correcte en …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 275,00
Aandachtig luisteren

Aandachtig luisteren

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij de ander gelegenheid om uit te praten? Stimuleer jij de ander door het …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 123,14
  • Duur 1 jaar
Masterclass Luisteren & Beïnvloeden

Masterclass Luisteren & Beïnvloeden

Leer in onze training in luisteren en beïnvloeden welke wetenschappelijke inzichten jou direct helpen om beter te luisteren en effectiever te beïnvloeden! Wanneer we anderen willen overtuigen, gebruiken we vaak de argumenten die onszelf hebben overtuigd. En dat werkt vaak

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode Klassikaal
  • Prijs € 1.345,00
  • Duur 2 dagen
per pagina

Online Cursussen & Trainingen Luisteren

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig. Deze cursussen en traininingen zijn voor Luisteren

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Klachten behandelen - Door goed te luisteren, een goede spreekvaardigheid, klantvriendelijk en assertief handelen.

Ben je diep in je hart bang voor klanten met klachten? Of vind je het gewoon lastig om met klachten om te gaan? Hoe groot is de kans dat je bij een klagende klant met de mond vol tanden staat? …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 15 dagen
Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Onderzoeken van de koopwens - Dit is de ultieme klantgerichtheid, met goed luisteren en overtuigen de klant de juiste keuze laten maken.

Zoveel klanten? Zoveel koopwensen! Met een beetje ervaring in huis kun je er vrij snel achter komen wat een klant precies of minder precies wil. Als je die ervaring nog mist, dan is het goed om snel vertrouwd te raken …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 23,97
  • Duur 8 dagen
Cursus Omgangskunde

Cursus Omgangskunde

CURSUS OMGANGSKUNDE Wil je een cursus Omgangskunde volgen? Bij De Kantooropleider kun je direct starten! Als medisch secretaresse kom je dagelijks in contact met patiënten, collega’s, artsen en bezoekers. Van jou wordt verwacht dat je op voorkomende, correcte en …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 275,00
Aandachtig luisteren

Aandachtig luisteren

Ik wil beter leren luisteren. Bij goed luisteren gaat het niet alleen om het horen wat de ander zegt, maar ook om hoe jij reageert. Geef jij de ander gelegenheid om uit te praten? Stimuleer jij de ander door het …

  • Onderwerp opleiding Luisteren & Luistervaardigheden
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 123,14
  • Duur 1 jaar
Relatie met de klant: actief luisteren

Relatie met de klant: actief luisteren

Elke klant is verschillend.Als je weet hoe je vragen moet stellen en hoe je moet luisteren, dan vertellen ze je niet alleen hun wensen, maar ook wie ze zijn, wat hun waarden zijn, wat hun geloof is en wat hun …

  • Onderwerp opleiding Relatiemanagement
  • Lesmethode E-Learning
  • Prijs € 185,00
  • Duur 15


Filter