Opleidingen Service Level Specialist

Zou je graag Service Level Specialist willen worden? Of ben je al Service Level Specialist en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Service Level Specialist, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Een Service Level Specialist heeft een academische achtergrond, vaak een Master, in de richting van Organisatie, IT, of Bedrijfsrecht. Goede beheersing van de Engelse taal is vaak gewenst.

De 4 beste opleidingen voor een Service Level Specialist:

CCSP® Preparation Course

| Open inschrijving |€ 3450.00 |Niveau: HBO | Max. deelnemers: 13 | Totale lesduur: 5

Inleiding De zesdaagse cursus Business Continuity Practitioner behandelt alle aspecten die u als aankomend BCM-specialist nodig heeft om business continuity in uw organisatie op de kaart te zetten en te borgen. De cursus kent een perfecte balans tussen theorie en praktijk. Praktijkvoorbeelden worden in casuïstiek uitgewerkt. Er wordt volop ruimte geboden om met de andere …

Business Continuity Practitioner

Business Continuity | Open inschrijving |€ 3900.00 |Niveau: HBO | Max. deelnemers: 13 | Totale lesduur: 5

Inleiding De zesdaagse cursus Business Continuity Practitioner behandelt alle aspecten die u als aankomend BCM-specialist nodig heeft om business continuity in uw organisatie op de kaart te zetten en te borgen. De cursus kent een perfecte balans tussen theorie en praktijk. Praktijkvoorbeelden worden in casuïstiek uitgewerkt. Er wordt volop ruimte geboden om met de andere …

ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

ITIL v4|ITIL Overzicht | Open inschrijving |€ 1499.00 | Totale lesduur: 21

Deze cursus is ideaal voor iedereen die een goed inzicht wil krijgen in de verschillende soorten interacties tussen een dienstverlener en zijn klanten, gebruikers, leveranciers en partners. Deze training is beschikbaar vanaf H1 2020. Het kernbegrip achter Drive Stakeholder Value (DSV) is om inzicht te geven in de manier waarop de vraag kan worden omgezet …

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver & Support

ITIL v4|ITIL Overzicht | Open inschrijving |€ 1499.00 | Totale lesduur: 21

De driedaagse Create, Deliver & Support cursus is bedoeld voor IT-medewerkers die verantwoordelijk zijn voor IT-servicemanagement, digitale diensten en de end-to-end ondersteuning en levering. CDS kijkt verder dan de huidige processen van ITIL v3 om meer te weten te komen over het creëren, leveren en ondersteunen van diensten in het nieuwe Service Value System. Deze …