Werken bij TOPdesk Werken bij TOPdesk

Werken bij TOPdesk

Werkgever
TOPdesk
Sector
Zakelijke Dienstverlening
Aantal medewerkers
201 tot 500
Locatie
Zuid Holland
Gemiddelde beoordeling
0,0
Aantal reviews
0
Aantal huidige vacatures
0

Over TOPdesk

TOPdesk is een jong, internationaal en zeer ondernemend software- en consultancybedrijf, gespecialiseerd in servicemanagement-oplossingen. Jong, omdat we gemiddeld 27 jaar zijn. Internationaal, omdat we in 36 verschillende landen klanten bedienen en we in januari 2009 onze vierde buitenlandse vestiging hebben geopend. En zeer ondernemend, omdat we gedreven zijn nieuwe projecten op te pakken in het belang van het vakgebied, onze klantenkring Ì©n het werkplezier. Ondernemen is durven, doen en doorzetten. Wij zijn niet bang om te durven Ì©n we zijn leergierig.

Dresscultuur:
Beroepsgroepen:

Ervaringen van anderen die werken bij TOPdesk

Gemiddelde beoordeling: 0,0
Salaris & Voorwaarden:
Carrière & Groeimogelijkheden:
Sfeer & Collega's:
Flexibele Tijdsindeling:
Werkinhoud & Doelstelling:
Persoonlijke Ontwikkeling:
Aantal reviews: 0
Werkplek & Locatie:
Initiatief & Zelfstandigheid:
Cultuur & Leiding:
Balans Werk/Privé:
Lunch(mogelijkheid) & Koffie:

Laatste reviews

Er zijn nog geen werkgevers beoordeeld.


Vacatures bij TOPdesk

Junior Applicatiebeheerder | TOPdesk | Analytisch

Junior Applicatiebeheerder | TOPdesk | Analytisch - Rotterdam iSense ICT Professionals - Rotterdam

Wil jij dagelijks bijdragen aan de veiligheid van de Nederlandse samenleving? Zijn taken zoals bewaken, analyseren van de technische werking van applicatiediensten en klantdatabases jouw op het lijf geschreven? Lees dan snel verder!Verantwoordelijk voor het dagelijks beheer; Implementeren en/of accepteren van wijzigingen;Monitoren, bewaken en analyseren van de werking van systemen;Analyseren en oplossen van 3e lijns incidenten; Coördineren …

Skilled Helpdesk medewerker | TopDesk | Azure

Skilled Helpdesk medewerker | TopDesk | Azure - Nederasselt iSense ICT Professionals - Nederasselt

Ben jij een skilled helpdesk medewerker en haal jij graag alles uit de kast om de eindgebruiker tevreden te stellen? Lijkt het jou gaaf om met de modernste technologieën te werken als Azure en Office 365 én maatschappelijk verantwoord bezig te zijn?  Lees dan nu verder!  Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:het melden en/of oplossen …

Senior Applicatie Beheerder (TopDesk / ServiceNow)

Senior Applicatie Beheerder (TopDesk / ServiceNow) - 32 - 40 uren - Rotterdam Page Personnel - Rotterdam

Als Functioneel Beheerder ServiceNow ben jij verantwoordelijk voor het uitrollen van de applicatie, hierbij ben je in contact met de eindgebruikers, verbeter je de applicatie en doe je testen.OmschrijvingTe woord staan en ondersteunen van gebruiker voor de verschillende applicaties (voornamelijk ServiceNow)Contact persoon voor de verschillende incidenten die binnen komenAnalyseren en verbeteren van de …

Helpdesk Topdesk Office MS Office IT

Helpdesk Topdesk Office MS Office IT - 32 - 40 uren - Amsterdam WR.nl Solliciteren - Amsterdam

Voor de vacature als Medewerker Helpdesk Amsterdam MBO ga je het volgende doen: Je beantwoordt vragen van alle gebruikers en helpt je collega’s waar nodig; Je registreert meldingen en de voortgang daarvan; Je beoordeelt de urgentie van meldingen en of het zelf opgelost kan worden; Je bent medeverantwoordelijk voor het werkplekbeheer en de installatie van …