Opleidingen Callcenter Medewerker

Zou je graag Callcenter Medewerker willen worden? Of ben je al Callcenter Medewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Callcenter Medewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Wil je Callcenter Agent worden? Dan hoef je geen vooropleiding afgerond te hebben. Tenminste, dat geldt in de meeste gevallen. Meestal worden studenten gevraagd voor dit soort werk. Dat is Callcenterwerk op laag niveau. Toch zijn er ook bedrijven die het vak van de Callcenter Medewerker iets serieuzer nemen en waarbij Callcenter Agents meer taken en verantwoordelijkheden krijgen. In dat geval worden er ook meer opleidingseisen gesteld, zoals een MBO of HBO opleiding Marketing.

De 6 beste opleidingen voor een Callcenter Medewerker:

Online opleiding Callcentre/Klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet

Jeugdwet|Wet Werk en Bijstand (WWB) / Participatiewet|WMO (Wet Maatschappelijke Ondersteuning)|Klantenservice / Customer Service | E-Learning |€ 1697.00 |Niveau: MBO 4

Online opleiding frontoffice/klantenservice Wmo, Jeugdwet en Participatiewet Er is een grote vraag naar frontoffice medewerkers Wmo, Jeugdwet en Participatiewet! Zoek je een om- of bijscholing naar het beroep van medewerker callcenter of klantenservice bij een gemeente of een zorginstelling? Of als frontoffice medewerker Wmo of sociaal domein bij een gemeente? Of wil je als KCC medewerker of …

Callcenter Medewerker E-Learning

Telefonische verkoop | E-Learning |€ 474.00 | Max. deelnemers: 99 | Totale lesduur: 6

Klantcontact via telefoon en sociale media? Word Callcenter MedewerkerBel je de hele dag mensen als je in een callcenter werkt? Of chat je ook met klanten? En reageer je op Facebookberichten? Als medewerker callcenter doe je meer dan alleen maar bellen. Wat precies? Dat leer je in de cursus Callcenter Medewerker.Als medewerker van een customer …

Callcenter Medewerker Thuisstudie

Telefonische verkoop | Thuisstudie |€ 474.00 | Max. deelnemers: 99 | Totale lesduur: 6

Klantcontact via telefoon en sociale media? Word Callcenter MedewerkerBel je de hele dag mensen als je in een callcenter werkt? Of chat je ook met klanten? En reageer je op Facebookberichten? Als medewerker callcenter doe je meer dan alleen maar bellen. Wat precies? Dat leer je in de cursus Callcenter Medewerker.Als medewerker van een customer …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | E-Learning |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Open inschrijving |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Thuisstudie |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …