Boeken Commercieel Directeur

Er is slechts een beperkt aantal functies van Commercieel Directeur beschikbaar, waarvoor animo en concurrentie groot zijn. Met de nodige relevante ervaring en een degelijk netwerk zou het echter mogelijk moeten zijn om als Commercieel Directeur ergens aan de slag te gaan. Vanuit de functie van Commercieel Directeur, op zich al een van de hogere functie in de bedrijfshiërarchie, kan men doorgroeien naar de positie van algemeen directeur of  naar een groter bedrijf met grotere afdeling en/of verantwoordelijkheden overstappen.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Commercieel Directeur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Commercieel Directeur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Commercieel Directeur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Commercieel Directeur:

Social Media Management

Social Media Management

Social Media Management - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789001880040 | 348 pagina's

Social Media Management 1e druk is een boek van Marjolein Visser uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001880040 De opkomst van social media veranderde de manier waarop mensen producten zoeken, kiezen en kopen en evalueren. Ook kunnen uitingen op social media grote impact hebben op de reputatie en daarmee het succes van bedrijven. Het is …

Basisboek Vastgoedrekenen

Basisboek Vastgoedrekenen

Basisboek Vastgoedrekenen - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789492453068 | 300 pagina's

Basisboek vastgoedrekenen Dankzij de groeiende financiële belangen in de vastgoedmarkt is een gedegen analyse van vastgoedprojecten een absolute must. Om te bepalen of een vastgoedproject haalbaar en financierbaar is, moeten we gericht gaan rekenen. Die rekensom, beter bekend als vastgoedrekenen, staat in dit boek centraal. Financiële grip op elke vastgoedfase Daarbij volgen we de levenscyclus …

Commercieel en creatief schrijven

Commercieel en creatief schrijven

Commercieel en creatief schrijven - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789058714350 | 128 pagina's

Commercieel en creatief schrijven 4e druk is een boek van Ellis Buis uitgegeven bij Uitgeverij Thema. ISBN 9789058714350 Veel commerciële schrijvers kunnen heel goed een nette brief of andere zakelijke tekst schrijven. Maar wanneer ze hun (interne) klanten moeten overtuigen en in actie laten komen, verstijven hun vingers op het toetsenbord! ¿Ik ben niet creatief …

Vastgoedrekenen met Spreadsheets

Vastgoedrekenen met Spreadsheets

Vastgoedrekenen met Spreadsheets - Nederlands | Druk: 7 | Paperback | 9789492453075 | 158 pagina's

Vastgoedrekenen met spreadsheets Dit boek biedt u praktische adviezen voor het uitvoeren van rendementsberekeningen op vastgoed. Daarbij wordt Microsoft Excel ingezet als hulpmiddel om deze berekeningen te maken. U krijgt daarmee een moderne en transparante werkwijze aangereikt, die inzicht geeft in zowel waardecreatie als risico's in vastgoedprojecten. Zelf rekenmodellen bouwen In dit boek wordt stap-voor-stap …

Commercieel en creatief schrijven

Commercieel en creatief schrijven

Commercieel en creatief schrijven - Nederlands | Druk: 1 | Onbekende bindwijze | 9789058710567 | 112 pagina's

Veel commerciële schrijvers kunnen heel goed een nette brief of andere zakelijke tekst schrijven. Maar wanneer ze hun (interne) klanten moeten overtuigen en in actie laten komen, verstijven hun vingers op het toetsenbord! ¿Ik ben niet creatief genoeg¿ is vaak het excuus ¿ Maar het schrijven van een e-zine, advertentie of persbericht hoeft niet moeilijker …

Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal!

Zet je klant centraal! - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789463011006 | 120 pagina's

Zet je klant centraal! 1e druk is een boek van Roy Klaassen uitgegeven bij Eburon Business. ISBN 9789463011006 Hoe zet je als organisatie jouw zakelijke klant centraal? Commercie in het B2B-veld is aan het veranderen. We zien nieuwe verdienmodellen, samenwerkingsverbanden, transparantie in klantbehoeften en oneindig veel technologische ontwikkelingen. Organisaties zijn zoekende en stellen zich de …

Commercieel luisteren

Commercieel luisteren

Commercieel luisteren - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789082073409 | 144 pagina's

Commercieel luisteren 1e druk is een boek van Marc van Katwijk uitgegeven bij Remarcable. ISBN 9789082073409 'Commercieel luisteren' is een boek voor professionals en experts van wie verwacht wordt dat zij ook advies- en salesgesprekken voeren. Dit deel van de functie vraagt om andere inzichten en vaardigheden dan meestal in het eigen vakgebied ontwikkeld zijn. …

Commercieel vastgoed

Commercieel vastgoed

Commercieel vastgoed - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789058950062 | 300 pagina's

'Commercieel Vastgoed' geeft een overzicht van de belangrijkste aspecten bij het ontwikkelen en beheren van commercieel vastgoed. Het boek biedt een handreiking om snel en eenvoudig een overzicht te krijgen van het hele werkveld. Inhoud Alle auteurs van het boek zijn specialisten op hun vakgebied en werkzaam bij AT Osborne B.V. Op deze wijze is …

Commercieel management

Commercieel management

Commercieel management - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789037208207

Commercieel management 1e druk is een boek van J. van Baardwijk uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789037208207 In het boek Commercieel management leert de cursist hoe hij de markt kan onderzoeken en hoe hij plannen moet maken. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere de interne en externe analyse, het productbeleid, de productmix, de prijs …

Offertes winnen

Offertes winnen

Offertes winnen - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789082410808 | 160 pagina's

Offertes winnen 1e druk is een boek van Peter de Weerd. ISBN 9789082410808 Wat voor werk je ook doet, je bent tegenwoordig steeds vaker betrokken bij offertetrajecten. Dit boek laat zien hoe je dergelijke trajecten wint. Met behulp van de 3V-filosofie zet je jouw expertise in om oplossingen te ontwikkelen die beter zijn dan waar …

per pagina