Boeken CRM Marketeer

Een CRM Marketeer kan in veel verschillende sectoren aan de slag en vormt ondertussen een vast gegeven binnen een bedrijf. Er worden veel eisen gesteld aan de CRM Marketeer, maar er zijn ook veel vacatures waardoor er het arbeidsmarktperspectief gemiddeld genoemd kan worden.

Verder worden er meestal opleidingsmogelijkheden aangeboden, wat doorgroeimogelijkheden (naar bijvoorbeeld leidinggevende functies) vergroot.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep CRM Marketeer. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep CRM Marketeer. Er zijn boeken voor de beginner of voor de CRM Marketeer die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 99 beste boeken voor een CRM Marketeer:

Altijd prijs

Altijd prijs

Altijd prijs - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789047008828 | 160 pagina's

Altijd prijs 1e druk is een boek van Frans Visser uitgegeven bij Business Contact. ISBN 9789047008828 Hoe bepaal je de prijs van je product of dienst? Wat doe je als de concurrent de prijzen verlaagt? Wanneer rond je prijzen af en wanneer juist niet? Wat is de psychologie achter een prijskaartje? Altijd prijs brengt talloze …

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer)

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer)

Relatiebeheer als groeistrategie (praktijk marketeer) - Nederlands | Druk: 99 | Paperback | 9789026725098 | 120 pagina's

Uw huidige klanten zijn het belangrijkste kapitaalgoed van uw onderneming. Zowel industriële ondernemingen en handelsbedrijven alsook dienstverlenende organisaties onderkennen steeds vaker de noodzaak om klanten om te vormen tot relaties en deze verder te ontwikkelen. De vraag is alleen hoe en waar te beginnen. 'Relatiebeheer als Groeistrategie' biedt de lezer een systematische en stapsgewijze aanpak …

CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

CRM in de praktijk - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789462200982 | 312 pagina's

CRM in de praktijk 3e druk is een boek van Sjors van Leeuwen uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789462200982 CRM in de praktijk laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's and don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. CRM …

Medisch teamwork

Medisch teamwork

Medisch teamwork - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789031398973 | 162 pagina's

Medisch teamwork 1e druk is een boek uitgegeven bij Bohn Stafleu van Loghum. ISBN 9789031398973 Welke zorgverlener maakt het nooit eens in een werksituatie mee: zo geconcentreerd bezig zijn dat je een alarmsignaal over het hoofd ziet of een boodschap verkeerd begrijpt? Tekortschietende oplettendheid loopt meestal goed af, maar kan in het ongunstigste geval leiden …

Psychologie voor de gezondheidszorg

Psychologie voor de gezondheidszorg

Psychologie voor de gezondheidszorg - Nederlands | Druk: 6 | Paperback | 9789001606275 | 304 pagina's

Psychologie voor de gezondheidszorg 6e druk is een boek van Jan Verhulst uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001606275 PSYCHOLOGIE VOOR DE GEZONDHEIDSZORG is herzien. Meer nog dan in de voorafgaande drukken, ligt in deze druk het accent op de praktische toepasbaarheid van de psychologische kennis. Daarom zijn in het gehele boek praktijkvragen, casuïstiek en …

CRM in de praktijk

CRM in de praktijk

CRM in de praktijk - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052617671 | 272 pagina's

CRM in de praktijk laat zien hoe u uw klanten serieus neemt en CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's and don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. CRM in de praktijk is de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie, tussen denken en doen. …

CRM For Dummies

CRM For Dummies

CRM For Dummies - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781119368977 | 368 pagina's

Save time, save money, and grow your business with more effective CRM CRM For Dummies is the small business leader's guide to managing customer interactions. Customer relationship management is a critical part of any business, and it encompasses everything from business strategy and HR to sales, marketing, events, and more. Solutions exist for businesses of …

Crm In De Praktijk

Crm In De Praktijk

Crm In De Praktijk - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052614410 | 259 pagina's

Steeds meer organisaties kiezen voor een klantgerichte bedrijfsstrategie om de aanstormende concurrentie voor te blijven. De invoering van Customer Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing. De vraag voor velen is echter 'Hoe pak je dat aan?' CRM in de praktijk is een praktische handleiding voor het succesvol implementeren van CRM als bedrijfsstrategie. Het verschilt …

Campus handboek - Content marketing

Campus handboek - Content marketing

Campus handboek - Content marketing - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789401438186 | 184 pagina's

Het inspirerende handboek voor de 21e-eeuwse marketeer Consumenten zijn mondiger en kritischer geworden. Ze geloven niet meer in mooie praatjes, maar willen graag geïnformeerd worden. Sterke marketing durft die evolutie te omarmen. De 21e-eeuwse marketeer overtuigt klanten niet op een opdringerige manier, maar gaat zoals een uitgever na aan welke informatie zijn consumenten nood hebben. …

Mijn Grote Sprookjesboek

Mijn Grote Sprookjesboek

Mijn Grote Sprookjesboek - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789073011687 | Geen personage | 85 pagina's

Mijn grote sprookjesboek deel 2 is net zoals deel 1 een echte topper onder de sprookjesboeken. Sprookjes zijn spannend, intrigerend en voor alle kinderen geschikt. Dit sprookjesboek bundeld wederom de mooiste sprookjes. Ideaal om uit voor te lezen of om oudere kinderen zelf te laten lezen. * Het sprookjeboek telt 86 pagina's * harde kaft …

per pagina