Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Dus je wilt misschien wel werken als Docent textiele werkvormen (1e graads)? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je Docent textiele werkvormen (1e graads) wilt worden.

Informatie over omscholing, wat je gaat doen als Docent textiele werkvormen (1e graads), wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het werken als Docent textiele werkvormen (1e graads)


Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads)

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...


Wat is een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent textiele werkvormen geeft les op een VMBO, HAVO of VWO school of op MBO of HBO opleidingen in de richting mode design, kunst, ontwerp of een andere soortgelijke richting. De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent leert zijn leerlingen of studenten ontwerpen, tekenen, en het maken van datgene wat zij ontworpen/uitgetekend hebben in textiel. Daarnaast leert de docent textiele werkvormen zijn leerlingen/studenten werken met verschillende gereedschappen en met textiel zodat zij zich ontwikkelen binnen hun vakgebied.

De docent textiele werkvormen let op de veiligheid van de leerlingen en houdt hun ontwikkelen nauwgezet in de gaten. Hij geeft ze waar nodig individuele begeleiding maar geeft ook groepsgericht les.

De docent textiele werkvormen ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal en geeft zijn leerlingen praktijkopdrachten die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/student bespreekt en het vervolgens becijfert. Ook begeleidt de docent textiele werkvormen de leerlingen naar het maken van een uiteindelijk eindproject of eindpresentatie.

De docent textiele werkvormen weet zijn leerlingen te motiveren en begeleidt ze terwijl ze zelfstandig aan het werk zijn. Daarnaast houdt hij de orde in de klas en treedt hij waar nodig streng op. Ook vergadert hij eens in de zoveel tijd met collega docenten om de gang van zaken te bespreken, de ontwikkelingen van de leerlingen te bespreken en te kijken naar eventuele verbeteringen binnen de school.


Past het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Bekijk actuele vacatures die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid.

Bekijk jouw baansuggesties

Heb je wel eens gedacht aan?

Omscholen naar een beroep met baankansen?
Nationale Beroepengids

Vacatures laden...



Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) per stad

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Alkmaar

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Almelo

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Almere

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Alphen aan den Rijn

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amersfoort

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amstelveen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Amsterdam

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Apeldoorn

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Arnhem

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Assen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Bergen op Zoom

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Breda

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Capelle aan den IJssel

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Delft

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Bosch

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Haag

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Den Helder

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Deventer

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Doetinchem

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Dordrecht

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Ede

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Eindhoven

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Emmen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Enschede

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Gouda

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Groningen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Haarlem

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Haarlemmermeer

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Heerlen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Helmond

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hengelo

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hilversum

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hoogeveen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Hoorn

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Katwijk

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Leeuwarden

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Leiden

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Lelystad

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Maastricht

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Middelburg

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Nieuwegein

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Nijmegen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Oss

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Purmerend

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Roermond

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Roosendaal

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Rotterdam

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Schiedam

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Spijkenisse

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Terneuzen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Tilburg

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Utrecht

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Veenendaal

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Venlo

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Vlaardingen

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Westland

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zaanstad

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zeist

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zoetermeer

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) Zwolle

Meer steden Minder steden

Salarisschaal Docent textiele werkvormen (1e graads)

Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Wat verdient een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand. 


Meer weten over het salaris Docent textiele werkvormen (1e graads)

Salaris aankomend Docent textiele werkvormen (1e graads) Salaris junior Docent textiele werkvormen (1e graads) Wat is het salaris van een medior Docent textiele werkvormen (1e graads)? Welk salaris krijgt een senior Docent textiele werkvormen (1e graads)?


Hoe word je een Docent textiele werkvormen (1e graads)? 

De docent textiele werkvormen heeft een opleiding leraar basisonderwijs gevolgd (met als specialiteit textiele werkvormen) of heeft een opleiding docent beeldende kunst en vormgeving (1e of 2e graads) gevolgd. Deze opleidingen zijn HBO en vierjarig.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Er zijn geen opleidingen Docent textiele werkvormen (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent textiele werkvormen (1e graads) in werkt

Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & Entertainment


Omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Je kan op verschillende manieren omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads). Zelfstandig of georganiseerd.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent textiele werkvormen (1e graads)

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Als je Docent textiele werkvormen (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent textiele werkvormen (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Docent textiele werkvormen (1e graads)

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen.

Wat doet een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

Ga naar de omschoolwijzer


Competenties Docent textiele werkvormen (1e graads)

Een Docent textiele werkvormen (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Accuratesse
Accuratesse

Steekwoorden Competentie Accuratesse:

precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme

Omschrijving

Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.

Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.

Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.

 

Creativiteit
Creativiteit

Steekwoorden: durf, lateraal denken, initiatief, verfrissend

Omschrijving

Bij een project of opdracht is het handig om er een creatieveling bij te hebben. Deze mensen komen vaak met verfrissende ideeën input. Wanneer werkzaamheden vastlopen, kan deze creatieveling met goede oplossingen komen. Creatievelingen kunnen omspringen met veranderende omstandigheden op de werkvloer.

Sterke punten
Deze mensen zijn goed in out-of-the-box denken, zij kunnen vaste patronen of ideeën loslaten en komen met een compleet nieuw perspectief. Deze mensen hebben vaak lef en zijn initiatiefrijk. Zij komen vaak zelf met andere oplossingen.

Zwakke punten
Creatieve mensen hebben vaak veel verschillende ideeën, maar dit kunnen er ook teveel zijn. Deze mensen kunnen dan ook vaker nogal chaotisch overkomen. Hun ideeën bestaan voor het overgrote deel uit losse flodders en duidelijkheid ontbreekt dan. Deze mensen hebben vaak wel een goede sfeer of inspiratie nodig. Ontbreekt het hieraan, dan kan de creatieveling nog weleens vastlopen. Bepaalde creatievelingen kunnen erg eigenwijs zijn, zij hebben dan het idee dat hun plan het beste is.

Energie
Energie

Steekwoorden: vitaliteit, uithoudingsvermogen, actief, levenlust.

Omschrijving

Energiekelingen zitten vol levenslust. Ze willen graag werken en dit kunnen ze dan ook uren achter elkaar. Deze mensen zetten hun energie gericht in en plannen efficiënt hun taken in, waardoor ze geen onnodige energie verspillen. Ook al krijgt deze persoon extra werk en draait hij veel overuren, deze mensen hoor je niet. Ze laten zich niet zomaar uit het veld slaan.

Sterke punten
Mensen met een hoog energielevel zijn vaak doorzetters. Als zich problemen voordoen, blijven ze optimistisch en pakken ze het probleem met beide handen aan. Ook zijn energiekelingen vaak behoorlijk stressbestendig. Omdat ze hun energie effeciënt inzetten, ervaren ze vaak minder stress dan anderen. Deze mensen kunnen als actief worden omschreven. Naast het werk hebben ze nog veel andere bezigheden. Een ander sterk punt van deze mensen is de resultaatgerichtheid. Ze willen graag presteren en door hun energie effectief te verdelen, boeken ze vele resultaten.

Zwakke punten
De uitdrukking ‘teveel hooi op je vork nemen’ komt bij deze mensen vaker voor. Ze willen graag anderen helpen en nemen hen werk uit handen. Er zijn energiekelingen die weleens willen doorslaan. Aan het eind van een lange werkdag willen ze graag nog een vergadering om bepaalde punten te bespreken of gaan eenmaal thuis meteen weer andere energiekostende dingen doen.

Inzicht in omgeving
Inzicht in omgeving

Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht

Omschrijving

Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.

Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen. 

Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.  

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Motiveren
Motiveren

Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen

Omschrijving

Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.

Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig. 

Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.

Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid

Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus

Omschrijving

Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.

Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.

Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden Docent textiele werkvormen (1e graads)

  • Positiviteit
  • Analyseren
  • Vitaliteit
  • Levenslust
  • Luisteren
  • Verbanden leggen
  • Evalueren
  • Redeneren
  • Stimuleren
  • Overtuigingskracht
  • Oog voor detail
  • Zorgvuldigheid
  • Nauwkeurigheid
  • Nieuwe oplossingen bedenken
  • Buiten kaders denken
  • Durf
  • Doelgericht werken
  • Doorzettingsvermogen
  • Ambitie
  • Helder communiceren
  • Inlevingsvermogen
  • Taalkennis
Bekijk meer Bekijk minder

Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent textiele werkvormen (1e graads) nodig? 

De docent textiele werkvormen is een waarnemer. Hij let goed op de ontwikkelingen van iedere leerling/studenten terwijl zij zelfstandig werkzaam zijn en begeleidt ze indien nodig. Ook let hij op de veiligheid als de leerlingen met gereedschappen en materialen werken.

Daarnaast is de docent textiele werkvormen een gever. Hij geeft zijn kennis op het gebied van het vak textiele werkvormen over op zijn leerlingen/studenten en vindt het leuk om leerlingen/studenten binnen dit vak te motiveren.


Eigenschappen Docent textiele werkvormen (1e graads)

  • Empathie
  • Behulpzaamheid
  • Vriendelijkheid
  • Waarnemendheid
  • Gedetailleerdheid
  • Leergierigheid



Wat zijn de baankansen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent textiele werkvormen is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid. Daarnaast kan de docent textiele werkvormen met een opleiding basisonderwijs ook andere creatieve lessen op zich nemen of doorgroeien in de rol van mentor voor mentorklassen.

De actuele kans op werk voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo is in de huidige periode goed

Huidige aantal vacatures

0

Baankans Docent textiele werkvormen (1e graads)

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Doorgroei mogelijkheden Docent textiele werkvormen (1e graads)

Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo.

Mogelijke specialisaties voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

vakleerkracht euritmie

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)

vakleerkracht muziek

docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming

docent muziektheorie (2e graads)

docent muziekleer algemeen (2e graads)

docent muziekgeschiedenis (2e graads)

docent algemene muzikale vorming (2e graads)

docent kunsteducatie

docent kunstgeschiedenis

docent kunstzinnige vorming

docent kunstvakken

Docent creatief schrijven

Docent jazzgeschiedenis

Docent popgeschiedenis

Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent hiphopgeschiedenis

Docent bluesgeschiedenis

Docent klassieke muziekgeschiedenis

docent handtekenen (1e graads)

docent etsen (1e graads)

vakleerkracht tekenen

docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a

docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b

docent etsen (2e graads)

docent confectienaaien (2e graads)

docent leerbewerking (2e graads)

docent kleermaken, akte no

docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd

docent dameskleermaken, akte nq

docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr

docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns

docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11

vakleerkracht textiele werkvormen

docent onder- en bovenkleding, akte na

leraar textiele werkvormen (2e graads)

docent kostuumnaaien (2e graads)

vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)

docent kleermaken (2e graads)

docent naaldvakken (2e graads)

docent beeldhouwen

docent boetseren

docent beeldende vakken

docent beeldende vorming en muziek

docent toegepast teha en av

docent boetseren, akte nt

docent keramiekbewerken

docent audiovisuele vakken

Docent film en media

Docent filmgeschiedenis

Docent filmtheorie

Docent 3D max

Docent After Effects

docent muziektheorie (1e graads)

docent muziekonderwijs b schoolmuziek

docent musiconomie (1e graads)

docent muziekgeschiedenis (1e graads)

muziekdocent (1e graads)

docent kerkmuziek (1e graads)

docent muzikale expressie (1e graads)

docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)

docent muzisch agogisch werken (1e graads)

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)

docent zang (1e graads)

docent muziekleer algemeen (1e graads)

Docent songwriting

Docent klanksynthese

docent kunstnaaldwerk (1e graads)

docent textiel en vormgeving (1e graads)

docent modekritiek (1e graads)

docent mode-ontwerpen (1e graads)

docent mode (1e graads)

docent jazzballet

vakleerkracht dans

docent folklore-dans

docent dansgeschiedenis

docent danstechnieken

docent showmusicaldans

docent moderne dans

docent klassieke dans

docent choreografie

docent ballet

docent bewegingsexpressie

docent creatieve expressie

docent dramatische expressie

docent beeldende expressie

docent vrije expressie

docent handenarbeid (1e graads)

docent filmkunde

docent mime

docent stemvorming en taalbeheersing

vakleerkracht drama

docent dramaturgie

docent grimeren

docent toneelspel

docent handenarbeid (2e graads)

vakleerkracht handvaardigheid

Doorgroei beroepen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Docent Perzisch (1e graads)

Docent Frans (2e graads)

Docent Portugees (1e graads)

Docent Nederlands (1e graads)

Docent Spaans (1e graads)

Docent Scandinavische talen (1e graads)

docent zweeds (1e graads)

docent deens (1e graads)

docent noors (1e graads)

Docent Fins

Docent Duits (1e graads)

Docent Engels (1e graads)

Docent Esperanto (2e graads)

Docent Fries (2e graads)

vakleerkracht fries

Docent Hongaars (1e graads)

Docent Indonesisch (1e graads)

Docent Aziatische talen (1e graads)

docent thais (1e graads)

docent japans (1e graads)

docent chinees (1e graads)

Docent Russisch (1e graads)

Docent Arabisch (1e graads)

Docent Italiaans (2e graads)

Docent klassieke talen (1e graads)

Docent Arabisch (2e graads)

Docent Turks (1e graads)

Docent Duits (2e graads)

Docent Engels (2e graads)

vakleerkracht engels

Docent Frans (1e graads)

Docent Fries (1e graads)

Docent Hebreeuws (1e graads)

Docent Italiaans (1e graads)

Docent Russisch (2e graads)

Docent Spaans (2e graads)

Docent Turks (2e graads)

Docent Nederlands (2e graads)

Docent natuur- / scheikunde (2e graads)

docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)

Docent biologie (1e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)

Docent techniek (2e graads)

docent pie (produceren, installeren & energie)

docent m&t (mobiliteit & transport)

docent bwi (bouwen, wonen, interieur)

docent human technology

Docent wiskunde (1e graads)

Docent wiskunde (2e graads)

Docent natuurkunde (1e graads)

docent sterrenkunde (1e graads)

Docent biologie (2e graads)

leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)

Docent natuurkunde (2e graads)

docent natuurkunde en mechanica, akte n 1

Docent scheikunde (1e graads)

Docent scheikunde (2e graads)

Docent management en organisatie

docent organisatiekunde

docent overheid en non-profit management

Docent algemene economie (1e graads)

docent macro-economie

docent micro-economie (1e graads)

docent monetaire economie (1e graads)

docent overheidsfinanciën (1e graads)

docent openbare financiën (1e graads)

docent economie 1 (1e graads)

Docent algemene economie (2e graads)

docent economie 1 (2e graads)

Docent maatschappijleer (1e graads)

Docent filosofie (2e graads)

Docent filosofie (1e graads)

Docent godsdienst (2e graads)

docent bijbelkennis (2e graads)

docent kerkgeschiedenis (2e graads)

docent islam godsdienst (2e graads)

docent cathegese (2e graads)

docent levensbeschouwing (2e graads)

Docent aardrijkskunde (1e graads)

docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)

docent demografie (1e graads)

docent hydrografie (1e graads)

docent meteorologie (1e graads)

docent geografie (1e graads)

docent sociale geografie (1e graads)

docent economische aardrijkskunde (1e graads)

docent fysische geografie (1e graads)

Docent geschiedenis (2e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)

Docent geschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis (1e graads)

docent oudheidkunde (1e graads)

docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)

docent histografie (1e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)

docent economische geschiedenis (1e graads)

docent sociale geschiedenis (1e graads)

Docent cultuurgeschiedenis

Docent aardrijkskunde (2e graads)

docent demografie (2e graads)

docent sociale geografie (2e graads)

docent geografie (2e graads)

Docent godsdienst (1e graads)

docent christelijke geloofsleer (1e graads)

docent cathegese (1e graads)

docent kerkgeschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)

docent godsdienstpedagogiek (1e graads)

docent godsdienstsociologie (1e graads)

docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)

docent bijbelkennis (1e graads)

docent levensbeschouwing (1e graads)

Docent maatschappijleer (2e graads)

Docent leren, loopbaan, burgerschap

Docent lichamelijke oefening (1e graads)

docent gymnastiek, akte n gy

vakleerkracht gymnastiek

docent sport en bewegingsleer (1e graads)

docent sport en recreatie (1e graads)

docent ritmische gymnastiek (1e graads)

Meer steden Minder steden

Waar werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

De docent textiele werkvormen werkt op een VMBO, HAVO of VWO opleiding of op een MBO of HBO opleiding binnen een school.


Met wie werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads) samen? 

Het netwerk van de docent textiele werkvormen bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school waar hij werkzaam is, zijn collega's en eventueel de ouders van leerlingen op ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Directeur van de school
  • Collega's
  • Ouders van leerlingen
Docent textiele werkvormen (1e graads)

Verwante beroepen Docent textiele werkvormen (1e graads):

Docent beeldende kunst en vormgeving
Salaris: €1600 tot €2000
Opleiding: HBO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Leraar tekenen
Salaris: €2822 tot €5699
Opleiding: HBO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.
Leraar handvaardigheid
Salaris: €2822 tot €5699
Opleiding: HBO
Baankans: Goed

Baankans

Dus je wilt misschien wel werken als %1$s? Je vindt hier alles wat je moet weten wanneer je %1$s wilt worden. Informatie over omscholing, wat je gaat doen als %1$s, wat je gaat verdienen, wat je moet kunnen, nieuwe banen en omschoolvacatures.

Alles over het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) in één oogopslag

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Directeur van de school
  • Collega's
  • Ouders van leerlingen

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2882 tot €5784

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Zoek een ander beroep

Bekijk ook

Ga direct naar