Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Docent textiele werkvormen (1e graads): Salaris, Opleiding, Taken & Vaardigheden

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads). Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een Docent textiele werkvormen (1e graads) nodig heeft.



Wat doet een Docent textiele werkvormen (1e graads)? Lees de functieomschrijving.

Wat is een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent textiele werkvormen geeft les op een VMBO, HAVO of VWO school of op MBO of HBO opleidingen in de richting mode design, kunst, ontwerp of een andere soortgelijke richting. De docent textiele werkvormen geeft les in het vak textiele werkvormen. De docent leert zijn leerlingen of studenten ontwerpen, tekenen, en het maken van datgene wat zij ontworpen/uitgetekend hebben in textiel. Daarnaast leert de docent textiele werkvormen zijn leerlingen/studenten werken met verschillende gereedschappen en met textiel zodat zij zich ontwikkelen binnen hun vakgebied.

De docent textiele werkvormen let op de veiligheid van de leerlingen en houdt hun ontwikkelen nauwgezet in de gaten. Hij geeft ze waar nodig individuele begeleiding maar geeft ook groepsgericht les.

De docent textiele werkvormen ontwikkelt zijn eigen lesmateriaal en geeft zijn leerlingen praktijkopdrachten die hij vervolgens nakijkt, met de leerlingen/student bespreekt en het vervolgens becijfert. Ook begeleidt de docent textiele werkvormen de leerlingen naar het maken van een uiteindelijk eindproject of eindpresentatie.

De docent textiele werkvormen weet zijn leerlingen te motiveren en begeleidt ze terwijl ze zelfstandig aan het werk zijn. Daarnaast houdt hij de orde in de klas en treedt hij waar nodig streng op. Ook vergadert hij eens in de zoveel tijd met collega docenten om de gang van zaken te bespreken, de ontwikkelingen van de leerlingen te bespreken en te kijken naar eventuele verbeteringen binnen de school.

Past het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) bij jou?

Wil je een baan vinden die echt bij jou past? Wil je omscholen maar weet je nog niet wat? Met baansuggestie krijg je actuele vacatures te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je kunt Kansrijke banen en omschoolvacatures de voorrang geven. Na 3 stappen zie je gelijk jouw unieke baansuggesties op basis van jouw baanprofiel!

Bekijk jouw persoonlijke baansuggesties

Andere namen het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads)

Andere namen die voor dit beroep gebruikt worden zijn: Leraar textiele werkvormen, Docent textiele werkvormen (1e graads)


Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads)

Op zoek naar een nieuwe baan als Docent textiele werkvormen (1e graads)? Samen met onze vacature partners bieden wij je een groot aanbod aan actuele vacatures voor Docent textiele werkvormen (1e graads). Wanneer je hieronder een voor jou geschikte vacature vindt zal je doorklikken naar onze vacaturepartner.

Nationale Beroepengids

Vacatures laden...

Vacatures Docent textiele werkvormen (1e graads) per ervaringsniveau

junior Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures startend Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures senior Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures beginnend Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures trainee Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures leidinggevend Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures medior Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures aankomend Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures ervaren Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures leerling Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures vacatures omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads) vacatures opleiding tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Salaris en Arbeidsvoorwaarden Docent textiele werkvormen (1e graads)

Wat verdient een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

Het gemiddeld salaris van Eerstegraads Docenten ligt tussen de €2882,- en €5784,- bruto per maand. 

Salarisschaal Docent textiele werkvormen (1e graads)

  • Maximaal
  • Gemiddeld
  • Minimaal
Bovenstaande bedragen zijn bruto maandsalarissen.

Meer weten over het salaris Docent textiele werkvormen (1e graads)

Bekijk dan de verdere salaris informatie zoals gemiddeld jaarsalaris en uurloon Docent textiele werkvormen (1e graads)


Bekijk het salaris Docent textiele werkvormen (1e graads) per ervaringsniveau

Salaris junior Docent textiele werkvormen (1e graads) Wat verdient een startend Docent textiele werkvormen (1e graads)? Wat is het loon senior Docent textiele werkvormen (1e graads)? beginnend Docent textiele werkvormen (1e graads) salaris Maximaal salaris trainee Docent textiele werkvormen (1e graads) Hoeveel verdient een leidinggevend Docent textiele werkvormen (1e graads)? Wat is het salaris van een medior Docent textiele werkvormen (1e graads)? Salaris aankomend Docent textiele werkvormen (1e graads) Wat verdient een ervaren Docent textiele werkvormen (1e graads)? Welk salaris krijgt een leerling Docent textiele werkvormen (1e graads)?


Docent textiele werkvormen (1e graads) worden: Opleidingen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Wil je Docent textiele werkvormen (1e graads) worden? Hieronder vind je de eisen, het ontwikkelingspad en de opleidingen voor de Docent textiele werkvormen (1e graads).

Hoe word je een Docent textiele werkvormen (1e graads)? 

De docent textiele werkvormen heeft een opleiding leraar basisonderwijs gevolgd (met als specialiteit textiele werkvormen) of heeft een opleiding docent beeldende kunst en vormgeving (1e of 2e graads) gevolgd. Deze opleidingen zijn HBO en vierjarig.

Opleidingen, cursussen en trainingen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Er zijn geen opleidingen Docent textiele werkvormen (1e graads) aanwezig. Je kan wel verder kijken naar de opleidingen van de sector waar een Docent textiele werkvormen (1e graads) in werkt

Bekijk alle opleidingen Kunst & Cultuur & Entertainment


Docent textiele werkvormen (1e graads) worden: Omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Als je je wilt omscholen tot Docent textiele werkvormen (1e graads) is het mogelijk dat er meerdere wegen zijn. Het komt namelijk steeds vaker voor dat er specifieke vacatures met omscholing zijn. Op dat moment wordt het leertraject hiervoor door de werkgever georganiseerd. Als er op dit moment omschoolvacatures voor Docent textiele werkvormen (1e graads) zijn vind je die hieronder.

Bepaal jouw omschoolkeuze met Baansuggestie

Met baansuggestie krijg je kansrijke banen te zien die passen bij jouw interesse, competenties en persoonlijkheid. Je vindt ook direct omschoolvacatures als deze er zijn. Je kunt nu inspiratie op doen en jouw omschoolkeuze bepalen op basis van wat bij jou past! Bekijk jouw baansuggesties!

Vacatures met (Om)scholing

Omscholen met salaris is natuurlijk wel zo prettig, je verdient gelijk vanaf het begin van je nieuwe baan. Ook worden vaak de opleidingskosten door de werkgever betaald. Wij kennen totaal 4 verschillende typen (om)scholingsvacatures. Directe omscholing, Opleidingsvacatures (BBL, Beroepsbegeleidende Leerweg), Leerling vacatures en Traineeships. Als er voor Docent textiele werkvormen (1e graads) dit type vacatures zijn vind je ze hieronder.

Op dit moment zijn er geen omschoolvacatures voor Docent textiele werkvormen (1e graads)

Zelfstandig omscholen of doorgroeien tot Docent textiele werkvormen (1e graads)

Als je Docent textiele werkvormen (1e graads) wilt worden vanuit een bestaande baan, dus je wilt omscholen of doorgroeien naar Docent textiele werkvormen (1e graads) zijn de volgende zaken belangrijk:

Interesse en Motivatie Docent textiele werkvormen (1e graads)

Om je werk goed te kunnen doen moet je het leuk vinden. Je moet jouw beroep inhoudelijk interessant vinden en het moet bij jouw motivatie passen. De inhoudelijke beschrijving van het beroep vind je bij Wat doet een Docent textiele werkvormen (1e graads)?


Competenties en Vaardigheden Docent textiele werkvormen (1e graads):

Voor ieder beroep heb je specifieke vaardigheden en kennis nodig, dat geldt ook voor een Docent textiele werkvormen (1e graads).

Welke competenties heeft een Docent textiele werkvormen (1e graads) nodig?

Een Docent textiele werkvormen (1e graads) heeft de volgende competenties nodig om zijn of haar beroep goed te kunnen uitoefenen.

Accuratesse
Accuratesse

Steekwoorden Competentie Accuratesse:

precies, netjes, oog voor detail, kritisch, perfectionisme

Omschrijving

Deze mensen leveren werk waarin geen fouten naar voren komen. Deze mensen werken gestructureerd en corrigeren meerdere malen het werk. In het werk van anderen, zien deze personen ook vaak de fouten. Deze personen hebben vaak oog voor detail en zien snel verbanden tussen zaken. Ook onder werkdruk blijven deze mensen accuraat werken.

Sterke punten
Hun oog voor detail zorgt voor foutloze documenten en goed voorbereide taken en gebeurtenissen.

Zwakke punten
Accuraat werken zorgt voor foutloos werk, maar kan ook veel tijd kosten. Dit kan voor de omgeving frustrerend zijn. Daarnaast wordt deze competentie weleens gekoppeld aan de term ‘muggenziften’.

 

Creativiteit
Creativiteit

Steekwoorden: durf, lateraal denken, initiatief, verfrissend

Omschrijving

Bij een project of opdracht is het handig om er een creatieveling bij te hebben. Deze mensen komen vaak met verfrissende ideeën input. Wanneer werkzaamheden vastlopen, kan deze creatieveling met goede oplossingen komen. Creatievelingen kunnen omspringen met veranderende omstandigheden op de werkvloer.

Sterke punten
Deze mensen zijn goed in out-of-the-box denken, zij kunnen vaste patronen of ideeën loslaten en komen met een compleet nieuw perspectief. Deze mensen hebben vaak lef en zijn initiatiefrijk. Zij komen vaak zelf met andere oplossingen.

Zwakke punten
Creatieve mensen hebben vaak veel verschillende ideeën, maar dit kunnen er ook teveel zijn. Deze mensen kunnen dan ook vaker nogal chaotisch overkomen. Hun ideeën bestaan voor het overgrote deel uit losse flodders en duidelijkheid ontbreekt dan. Deze mensen hebben vaak wel een goede sfeer of inspiratie nodig. Ontbreekt het hieraan, dan kan de creatieveling nog weleens vastlopen. Bepaalde creatievelingen kunnen erg eigenwijs zijn, zij hebben dan het idee dat hun plan het beste is.

Energie
Energie

Steekwoorden: vitaliteit, uithoudingsvermogen, actief, levenlust.

Omschrijving

Energiekelingen zitten vol levenslust. Ze willen graag werken en dit kunnen ze dan ook uren achter elkaar. Deze mensen zetten hun energie gericht in en plannen efficiënt hun taken in, waardoor ze geen onnodige energie verspillen. Ook al krijgt deze persoon extra werk en draait hij veel overuren, deze mensen hoor je niet. Ze laten zich niet zomaar uit het veld slaan.

Sterke punten
Mensen met een hoog energielevel zijn vaak doorzetters. Als zich problemen voordoen, blijven ze optimistisch en pakken ze het probleem met beide handen aan. Ook zijn energiekelingen vaak behoorlijk stressbestendig. Omdat ze hun energie effeciënt inzetten, ervaren ze vaak minder stress dan anderen. Deze mensen kunnen als actief worden omschreven. Naast het werk hebben ze nog veel andere bezigheden. Een ander sterk punt van deze mensen is de resultaatgerichtheid. Ze willen graag presteren en door hun energie effectief te verdelen, boeken ze vele resultaten.

Zwakke punten
De uitdrukking ‘teveel hooi op je vork nemen’ komt bij deze mensen vaker voor. Ze willen graag anderen helpen en nemen hen werk uit handen. Er zijn energiekelingen die weleens willen doorslaan. Aan het eind van een lange werkdag willen ze graag nog een vergadering om bepaalde punten te bespreken of gaan eenmaal thuis meteen weer andere energiekostende dingen doen.

Inzicht in omgeving
Inzicht in omgeving

Steekwoorden: luisteren, doelstellingen, motiveren, zelfontwikkeling, resultaatgericht

Omschrijving

Deze personen zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen binnen de organisatie en proberen hun kennis in te zetten waar dat mogelijk is.

Sterke punten
Mensen die inzicht hebben in de omgeving kunnen weloverwogen beslissingen nemen. Ze zijn resultaatgericht en maken beslissingen die helpen het doel te bereiken. Ze ontwikkelen zichtzelf en kunnen anderen motiveren zich ook te ontwikkelen. 

Zwakke punten
Soms hebben mensen zoveel informatie over hun omgeving, dat ze moeite hebben hoofd- en bijzaken te scheiden. Ze kunnen zich dan verliezen in details en geen heldere beslissingen nemen.  

Kritisch
Kritisch

Steekwoorden: analytisch vermogen, overtuigen, vragen stellen, accuratesse 

Omschrijving

Deze mensen beoordelen en analyseren opdrachten op hun eigen manier. Ze leggen een lijst met criteria langs de opdracht en bekijken zo bijvoorbeeld de haalbaarheid van de opdracht. Bij iedere taak stellen zij zichzelf verschillende vragen en plaatsen vervolgens kanttekeningen. Over het algemeen beschikken deze mensen over een brede kennis en zijn ze goed op de hoogte van hun omgeving.

Sterke punten
Deze mensen kunnen vaak ook goed analyseren. Omdat ze erg precies zijn, bekijken ze taken vanuit verschillende perspectieven. Daarnaast werken kritische mensen accuraat en netjes. Ook overtuigen is een eigenschap die past bij kritisch zijn. Kritische mensen bekijken opdrachten vanuit verschillende perspectieven en stellen vervolgens argumenten op. Deze argumenten gebruiken ze vervolgens om anderen op een goede manier te overtuigen.

Zwakke punten
Mensen die te kritisch zijn, kunnen overkomen als de zogenaamde ‘pietlutten’. Verder kunnen deze mensen weleens star overkomen. Zij zijn te kritisch en willen hun mening niet bijstellen. Hierdoor kan een discussie weleens lastig zijn.

Motiveren
Motiveren

Steekwoorden: optimistisch, ambitieus, luisteren, overtuigen

Omschrijving

Deze mensen kunnen anderen aanzetten tot actie. Dit kan gebeuren op verschillende manieren, bijvoorbeeld door macht of verbondenheid met een team. Ze willen het werkplezier van anderen vergroten. Ze stellen vaak een gezamenlijk doel centraal en de motivator probeert met het hele team dit doel te behalen.

Sterke punten
In zware tijden blijven deze mensen optimistisch en kijken met een positieve blik naar de toekomst. Ze kunnen zichzelf goed motiveren, maar ook anderen nieuwe zin geven. De meeste motivators zijn goede luisteraars en hebben een goed inlevingsvermogen. Daarnaast past de competentie overtuigen ook goed bij deze competentie. Om mensen te motiveren is overtuiging op bepaalde momenten hard nodig. 

Zwakke punten
Een motivator kan doorslaan. Hij kan zo optimistisch zijn, dat hij de realiteit verliest. Dit kan samenhangen met de competentie ambitie, motivators stellen bepaalde doelen en willen deze behalen en ook bij tegenslagen doorgaan. De geloofwaardigheid van de motivator wordt dan aangetast.

Resultaatgerichtheid
Resultaatgerichtheid

Steekwoorden: doorzetters, zorgvuldig, eigenwijs, ambitieus

Omschrijving

Bij deze mensen staat het resultaat centraal. Zij spannen zich in om dit resultaat te behalen. Zij laten zich niet van de wijs brengen door extra werk, tegenvallers of tijdsdruk. Onderweg weten ze problemen op te lossen en daarbij het resultaat voor ogen te houden.

Sterke punten
Deze mensen gaan net zo lang door totdat ze hun doel behaald hebben. Ze werken accuraat en zorgvuldig. Deze mensen hebben vaak ook veel discipline en doorzettingsvermogen, ze voelen zich goed wanneer het beoogde doel behaald is. Deze personen hebben een bepaalde mate van prestatiedrang, hierdoor kunnen ze zowel zichzelf als anderen goed motiveren.

Zwakke punten
De manier waarop deze mensen tot het resultaat komen is niet zo belangrijk. Hierdoor kunnen er wel fouten gemaakt worden. Andere mensen kunnen door deze persoon ook benadeeld worden. Deze resultaatgerichte mensen zijn teveel met het resultaat bezig, zodat ze hun omgeving vergeten. Maar ook bij henzelf kan de prestatiedrang leiden tot problemen. Zij willen zo graag presteren dat ze een verhoogd risico lopen op bijvoorbeeld een burn-out. 

Uitdrukkingsvaardigheid
Uitdrukkingsvaardigheid

Steekwoorden: to-the-point, structureel, verstaanbaar, helder, ordelijk

Omschrijving

Deze mensen kunnen hun gedachten goed onder woorden brengen. Dit kan zowel op papier als mondeling. Ze kunnen helder en duidelijk communiceren naar de lezer/luisteraar. Ze kunnen hun boodschap vertellen zonder teveel uit te weiden naar irrelevante informatie.

Sterke punten
Helderheid en duidelijkheid zijn twee sterke punten. Zowel mondeling als schriftelijk kunnen deze mensen een boodschap goed verwoorden. Ze passen hun tekst aan op de doelgroep en ze spreken dan ook vaak de taal van het publiek. Tevens kunnen ze op een goede manier vragen beantwoorden, ze maken dan vaak gebruik van heldere voorbeelden.

Zwakke punten
Bij mondelinge uitdrukkingsvaardigheid kan het voorkomen dat de spreker en andere non-verbale houding heeft. Hierdoor kan zijn boodschap verkeerd overkomen op de ontvanger. Sommige van deze mensen gebruiken veel vaktermen, hierdoor kan de boodschap verkeerd worden geïnterpreteerd.

Vaardigheden Docent textiele werkvormen (1e graads)

  • Aandacht voor details
  • Analytisch vermogen
  • Positiviteit
  • Kracht
  • Overtuigingskracht
  • Stimuleren
  • Beoordelen
  • Verbanden leggen
  • Luisteren
  • Vitaliteit
  • Punctueel
  • Methodisch werken
  • Durf
  • Out of the box denken
  • Nieuwe oplossingen bedenken
  • Doelgericht
  • Vasthoudendheid
  • Ambitie
  • Effectief communiceren
  • Aanpassingsvermogen
  • Taalkennis
Bekijk meer Bekijk minder

Persoonlijkheid en Eigenschappen Docent textiele werkvormen (1e graads)

De meeste beroepen passen alleen bij bepaalde persoonlijkheden. Bekijk welke persoonstypen volgens het enneagram er bij Docent textiele werkvormen (1e graads) passen.

Wat voor persoonlijkheid heeft een Docent textiele werkvormen (1e graads) nodig? 

De docent textiele werkvormen is een waarnemer. Hij let goed op de ontwikkelingen van iedere leerling/studenten terwijl zij zelfstandig werkzaam zijn en begeleidt ze indien nodig. Ook let hij op de veiligheid als de leerlingen met gereedschappen en materialen werken.

Daarnaast is de docent textiele werkvormen een gever. Hij geeft zijn kennis op het gebied van het vak textiele werkvormen over op zijn leerlingen/studenten en vindt het leuk om leerlingen/studenten binnen dit vak te motiveren.

Bekijk de persoonstypen voor Docent textiele werkvormen (1e graads)


Eigenschappen Docent textiele werkvormen (1e graads)

  • Empatisch
  • Behulpzaam
  • Vriendelijk
  • Waarnemend
  • Gedetailleerd
  • Leergierig



Arbeidsmarktperspectief Docent textiele werkvormen (1e graads)

Wat zijn de baankansen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

Het arbeidsmarktperspectief voor de docent textiele werkvormen is gemiddeld. Er is voldoende werkgelegenheid. Daarnaast kan de docent textiele werkvormen met een opleiding basisonderwijs ook andere creatieve lessen op zich nemen of doorgroeien in de rol van mentor voor mentorklassen.

De actuele kans op werk voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. De kans op werk voor de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo is in de huidige periode gemiddeld

Huidige aantal vacatures

0

Baankans Docent textiele werkvormen (1e graads)

logo uwv

Deze indicatie is gebaseerd op de spanningsindicator van het UWV. De kans op werk voor de afzonderlijke beroepen binnen deze beroepsfamilie kan verschillen


Wil je weten wat jouw arbeidsmarktwaarde is?

Ben je benieuwd hoe (andere) werkgevers jou waarderen? Zet heel eenvoudig jouw CV op Monsterboard en wordt benaderd voor nieuwe banen!

Plaats je CV nu direct op Monsterboard

Doorgroei mogelijkheden Docent textiele werkvormen (1e graads)

Je kunt als Docent textiele werkvormen (1e graads) een beter salaris verdienen wanneer je doorgroeit binnen jouw beroepsgroep. Je kunt stapsgewijs doorgroeien naar beroepen die dichtbij jou beroep liggen door steeds kleine stappen bij te leren.

Het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) is onderdeel van de beroepsfamilie Docenten culturele en kunstzinnige vorming vo/mbo. Hieronder vind je verschillende dichtbij liggende doorgroeimogelijkheden voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Mogelijke specialisaties voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

vakleerkracht euritmie

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (2e graads)

vakleerkracht muziek

docent muziekonderwijs a algemene muzikale vorming

docent muziektheorie (2e graads)

docent muziekleer algemeen (2e graads)

docent muziekgeschiedenis (2e graads)

docent algemene muzikale vorming (2e graads)

docent kunsteducatie

docent kunstgeschiedenis

docent kunstzinnige vorming

docent kunstvakken

Docent creatief schrijven

Docent jazzgeschiedenis

Docent popgeschiedenis

Docent volksmuziekgeschiedenis

Docent hiphopgeschiedenis

Docent bluesgeschiedenis

Docent klassieke muziekgeschiedenis

docent handtekenen (1e graads)

docent etsen (1e graads)

vakleerkracht tekenen

docent lijntekenen, handtekenen en technisch schetsen, akte n2a

docent lijntekenen, handtekenen en decoratief tekenen, akte n2b

docent etsen (2e graads)

docent confectienaaien (2e graads)

docent leerbewerking (2e graads)

docent kleermaken, akte no

docent handwerktechnieken, stofversieren en tekenen, akte nd

docent dameskleermaken, akte nq

docent fijn huishoudgoed en lijfgoed, akte nr

docent handwerktechnieken en kunstnaaldwerk, akte ns

docent hand-, lijn- en kostuumtekenen, akte n 11

vakleerkracht textiele werkvormen

docent onder- en bovenkleding, akte na

leraar textiele werkvormen (2e graads)

docent kostuumnaaien (2e graads)

vakdocent handwerken en handenarbeid (2e graads)

docent kleermaken (2e graads)

docent naaldvakken (2e graads)

docent beeldhouwen

docent boetseren

docent beeldende vakken

docent beeldende vorming en muziek

docent toegepast teha en av

docent boetseren, akte nt

docent keramiekbewerken

docent audiovisuele vakken

Docent film en media

Docent filmgeschiedenis

Docent filmtheorie

Docent 3D max

Docent After Effects

docent muziektheorie (1e graads)

docent muziekonderwijs b schoolmuziek

docent musiconomie (1e graads)

docent muziekgeschiedenis (1e graads)

muziekdocent (1e graads)

docent kerkmuziek (1e graads)

docent muzikale expressie (1e graads)

docent muziekmethodiek en pedagogiek (1e graads)

docent muzisch agogisch werken (1e graads)

docent muziekgeschiedenis/muziekleer (1e graads)

docent zang (1e graads)

docent muziekleer algemeen (1e graads)

Docent songwriting

Docent klanksynthese

docent kunstnaaldwerk (1e graads)

docent textiel en vormgeving (1e graads)

docent modekritiek (1e graads)

docent mode-ontwerpen (1e graads)

docent mode (1e graads)

docent jazzballet

vakleerkracht dans

docent folklore-dans

docent dansgeschiedenis

docent danstechnieken

docent showmusicaldans

docent moderne dans

docent klassieke dans

docent choreografie

docent ballet

docent bewegingsexpressie

docent creatieve expressie

docent dramatische expressie

docent beeldende expressie

docent vrije expressie

docent handenarbeid (1e graads)

docent filmkunde

docent mime

docent stemvorming en taalbeheersing

vakleerkracht drama

docent dramaturgie

docent grimeren

docent toneelspel

docent handenarbeid (2e graads)

vakleerkracht handvaardigheid

Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Doorgroei beroepen voor een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Docent Perzisch (1e graads)

Docent Frans (2e graads)

Docent Portugees (1e graads)

Docent Nederlands (1e graads)

Docent Spaans (1e graads)

Docent Scandinavische talen (1e graads)

docent zweeds (1e graads)

docent deens (1e graads)

docent noors (1e graads)

Docent Fins

Docent Duits (1e graads)

Docent Engels (1e graads)

Docent Esperanto (2e graads)

Docent Fries (2e graads)

vakleerkracht fries

Docent Hongaars (1e graads)

Docent Indonesisch (1e graads)

Docent Aziatische talen (1e graads)

docent thais (1e graads)

docent japans (1e graads)

docent chinees (1e graads)

Docent Russisch (1e graads)

Docent Arabisch (1e graads)

Docent Italiaans (2e graads)

Docent klassieke talen (1e graads)

Docent Arabisch (2e graads)

Docent Turks (1e graads)

Docent Duits (2e graads)

Docent Engels (2e graads)

vakleerkracht engels

Docent Frans (1e graads)

Docent Fries (1e graads)

Docent Hebreeuws (1e graads)

Docent Italiaans (1e graads)

Docent Russisch (2e graads)

Docent Spaans (2e graads)

Docent Turks (2e graads)

Docent Nederlands (2e graads)

Docent natuur- / scheikunde (2e graads)

docent onderzoeken en ontwerpen (beta-techniek)

Docent biologie (1e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (1e graads)

Docent techniek (2e graads)

docent pie (produceren, installeren & energie)

docent m&t (mobiliteit & transport)

docent bwi (bouwen, wonen, interieur)

docent human technology

Docent wiskunde (1e graads)

Docent wiskunde (2e graads)

Docent natuurkunde (1e graads)

docent sterrenkunde (1e graads)

Docent biologie (2e graads)

leraar dierkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar plantkunde (avo-vak) (2e graads)

leraar menskunde (avo-vak) (2e graads)

Docent natuurkunde (2e graads)

docent natuurkunde en mechanica, akte n 1

Docent scheikunde (1e graads)

Docent scheikunde (2e graads)

Docent management en organisatie

docent organisatiekunde

docent overheid en non-profit management

Docent algemene economie (1e graads)

docent macro-economie

docent micro-economie (1e graads)

docent monetaire economie (1e graads)

docent overheidsfinanciën (1e graads)

docent openbare financiën (1e graads)

docent economie 1 (1e graads)

Docent algemene economie (2e graads)

docent economie 1 (2e graads)

Docent maatschappijleer (1e graads)

Docent filosofie (2e graads)

Docent filosofie (1e graads)

Docent godsdienst (2e graads)

docent bijbelkennis (2e graads)

docent kerkgeschiedenis (2e graads)

docent islam godsdienst (2e graads)

docent cathegese (2e graads)

docent levensbeschouwing (2e graads)

Docent aardrijkskunde (1e graads)

docent sociale aardrijkskunde en landbeschrijving (1e graads)

docent demografie (1e graads)

docent hydrografie (1e graads)

docent meteorologie (1e graads)

docent geografie (1e graads)

docent sociale geografie (1e graads)

docent economische aardrijkskunde (1e graads)

docent fysische geografie (1e graads)

Docent geschiedenis (2e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (2e graads)

Docent geschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis (1e graads)

docent oudheidkunde (1e graads)

docent geschiedenis oude beschavingen (1e graads)

docent histografie (1e graads)

docent geschiedenis en staatsinrichting (1e graads)

docent economische geschiedenis (1e graads)

docent sociale geschiedenis (1e graads)

Docent cultuurgeschiedenis

Docent aardrijkskunde (2e graads)

docent demografie (2e graads)

docent sociale geografie (2e graads)

docent geografie (2e graads)

Docent godsdienst (1e graads)

docent christelijke geloofsleer (1e graads)

docent cathegese (1e graads)

docent kerkgeschiedenis (1e graads)

docent cultuurgeschiedenis van het christendom (1e graads)

docent godsdienstpedagogiek (1e graads)

docent godsdienstsociologie (1e graads)

docent pastorale agogische vaardigheden (1e graads)

docent bijbelkennis (1e graads)

docent levensbeschouwing (1e graads)

Docent maatschappijleer (2e graads)

Docent leren, loopbaan, burgerschap

Docent lichamelijke oefening (1e graads)

docent gymnastiek, akte n gy

vakleerkracht gymnastiek

docent sport en bewegingsleer (1e graads)

docent sport en recreatie (1e graads)

docent ritmische gymnastiek (1e graads)

Bekijk meer beroepen Bekijk minder beroepen

Organisaties waar een Docent textiele werkvormen (1e graads) werkzaam is

Veel beroepen vind je vaak terug bij gelijksoortige bedrijven. Bekijk hieronder bij wat voor type organisatie een Docent textiele werkvormen (1e graads) meestal werkt.

Waar werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads)?

De docent textiele werkvormen werkt op een VMBO, HAVO of VWO opleiding of op een MBO of HBO opleiding binnen een school.

Meer weten over werken in de Creatief & Design?

Bekijk werken in Creatief & Design

Netwerk Docent textiele werkvormen (1e graads)

Met wie werkt een Docent textiele werkvormen (1e graads) samen? 

Het netwerk van de docent textiele werkvormen bestaat uit zijn leerlingen/studenten, de directeur van de school waar hij werkzaam is, zijn collega's en eventueel de ouders van leerlingen op ouderavonden.


  • Leerlingen/studenten
  • Directeur van de school
  • Collega's
  • Ouders van leerlingen
Docent textiele werkvormen (1e graads)

Interview met een Docent textiele werkvormen (1e graads)

Er zijn nog geen interviews geplaatst. Wil je worden geïnterviewd en jezelf of je bedrijf onder de aandacht brengen? Laat het ons weten en stuur een mail.


Verwante beroepen Docent textiele werkvormen (1e graads):

Er zijn best wel wat beroepen die op elkaar lijken of tot dezelfde "beroepsfamilie" of beroepsgroep horen. Bekijk hieronder aam wat voor beroepen een Docent textiele werkvormen (1e graads) verwant is.

Wat zijn soortgelijke beroepen als Docent textiele werkvormen (1e graads)?

De beroepen die verwant zijn aan Docent textiele werkvormen (1e graads) zijn:
Leraar tekenen
Salaris: €2822 tot €5699
Opleiding: HBO
Baankans: Gemiddeld

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.
Docent beeldende kunst en vormgeving
Salaris: €1600 tot €2000
Opleiding: HBO
Baankans: Gemiddeld

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.
Leraar handvaardigheid
Salaris: €2822 tot €5699
Opleiding: HBO
Baankans: Gemiddeld

Baankans

Vind het antwoord op al jouw vragen over het beroep %1$s. Je vindt ook de vaardigheden, competenties en eigenschappen die een %1$s nodig heeft.

Alles over het beroep Docent textiele werkvormen (1e graads) in één oogopslag

Persoonstype:

Netwerk:

  • Leerlingen/studenten
  • Directeur van de school
  • Collega's
  • Ouders van leerlingen

Opleidingsniveau:

Salarisindicatie:

  • Van €2882 tot €5784

Baankans:

Aantal vacatures:

0

Aantal opleidingen:

Baankans

Huidige aantal vacatures

0



Ga direct naar