Boeken Manager Marketing

 

Het arbeidsperspectief voor de manager Marketing   is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Marketing  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Marketing   eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Marketing   meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Marketing  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Marketing   leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Marketing  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Marketing   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Marketing   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 96 beste boeken voor een Manager Marketing:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789055133369 | 173 pagina's

CUSTOMER MARKETING...... ......de methode die commercieel talent tot bloei brengt, en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. Managers bereiken met Customer Marketing deze doelen. MEER WINST Uw winst en uw omzet kunnen stijgen omdat Customer Marketing helpt uw marketing- en verkoopinspanningen te richten op klanten …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E

The Product Manager's Handbook 4/E - Engels | Druk: 4 | E-book | 9780071773416 | 432 pagina's

The essential guide to seamless product management for today's fluid, unpredictable business world Long considered the most useful and insightful guide of its kind, The Product Manager's Handbook has been fully revised and updated to give you the edge in today's challenging business landscape. It features expanded coverage of product development processes, intelligence-gathering techniques (including …

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers

Agile Excellence for Product Managers - Engels | E-book | 9781607730750 | 152 pagina's

"Agile Excellence for Product Managers" is a plain-speaking guide on how to work with Agile development teams to achieve phenomenal product success. It covers the why and how of agile development (including Scrum, XP, and Lean, ) the role of product management, release planning, and more.

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789014089720 | 301 pagina's

Klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw, klantenwaarde. De klant wordt steeds meer erkend als één van de belangrijkste succesfactoren van de onderneming. Zeer tevreden klanten zijn immers terugkomende klanten! Nu is de theorie rondom klanttevredenheid eenvoudiger dan de praktijk. De klant centraal willen stellen klinkt voortreffelijk, maar is een moeizaam proces. De gehele organisatie moet immers tot in …

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619194

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! 1e druk is een boek van John Koster uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052619194 Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel …

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781292212494

''Marketers know that they must use metrics. The key--which this book addresses superbly--is which metrics to use and how to use them.'' Erv Shames, Chairman, Western Connecticut Health Network; former President and CEO of Borden, Inc. and Stride Rite Corporation "50+ metrics crackles like new money…this is the best marketing book of the year." Updated …

Systems Thinking

Systems Thinking

Systems Thinking - Engels | Druk: New title | Hardcover | 9780470845226 | 378 pagina's

Too often, today's managers are sold simple solutions to complex problems. But as many soon discover, simplicity is rarely effective in the face of complexity, change and diversity. Despite apparent promise, quick-fix panaceas fail because they are not holistic or creative enough. They focus on parts of the organization rather than the whole, take little …

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789057843310 | 700 pagina's

Ondernemend leren - Kerntaken(retail)marketing 1e druk is een boek van A. van Santen uitgegeven bij Edu'Actief. ISBN 9789057843310 Bronnenboek Retailmarketing is een van de drie bronnenboeken die ontwikkeld is voor de opleiding Ondernemer detailhandel. Er is bewust gekozen voor een traditionele indeling marketing, management en bedrijfseconomie. Dit bronnenboek hoort bij de methode Ondernemendleren. Ondernemendleren is …

per pagina