Boeken Manager Marketing

 

Het arbeidsperspectief voor de manager Marketing   is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Marketing  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Marketing   eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Marketing   meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Marketing  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Marketing   leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Marketing  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Marketing   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Marketing   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Manager Marketing:

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode

De Customer Marketing-methode - Nederlands | Paperback | 9789055133369 | 08 november 2003 | 173 pagina's

Een gestructureerde methode die zijn waarde in de praktijk heeft bewezen. Het is een methode die commercieel talent tot bloei brengt en die marketeers, verkopers en alle andere medewerkers helpt samen te werken in dienst van de klant. 173 blz.

Sales Blueprints 6 -  The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers

Sales Blueprints 6 - The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: How to Grow Customers - Engels | E-book | 9781386146742 | 16 maart 2018 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

Customer Success Managers and Account Managers are the newest addition to the sales team, whether they and their organizations know it or not. Building on the ideas in The SaaS Sales Method, which discusses how fundamental sales skills must be applied by every customer-facing employee, The SaaS Sales Method for Customer Success & Account Managers: …

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten

Waardering Door Klanten - Nederlands | Paperback | 9789014089720 | 30 augustus 2003 | 301 pagina's

De klant is één van de belangrijkste succesfactoren van uw onderneming. Maar wat doet u aan klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantentrouw en klantenwaarde?

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt

Als De Leuning Beweegt - Nederlands | Paperback | 9789058712165 | 13 juni 2006 | 219 pagina's

2006. paperback, 218 pag, gesigneerd door Goos, in zeer goede staat

Digital Marketing

Digital Marketing

Digital Marketing - Engels | Paperback | 9780415716758 | 20 oktober 2014 | 353 pagina's

Digital Marketing is an easy-to-understand guidebook that helps the reader to adopt a digital mindset, incorporate digital trends strategically, and integrate the most effective digital tools with core values to attain a competitive advantage.

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing

Handbook on the Psychology of Pricing - Engels | Paperback | 9783947897001 | 05 oktober 2018 | 194 pagina's

How to Make Your Prices (Almost) Irresistible? Discover the Power of Psychological Pricing. Customers pay prices. Customers are the same human beings who process their world with predictable psychological mechanisms and mental shortcuts. Many companies still focus only on numbers: internal costs (markup pricing), external competitors (competition-based pricing), or assume that people can objectively assess …

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections

The Dynamic Manager Handbooks - Overcoming Objections: The Dynamic Manager’s Handbook On How To Handle Sales Objections - Engels | E-book | 9781458172099 | 24 mei 2011 | Epub zonder kopieerbeveiliging (DRM)

To overcome objections, be an ally to your customers, not their adversary. Don’t try to prove them wrong for refusing to buy your product, create a way for them to buy it. Don’t demonstrate their ignorance, educate them so they can make better-informed decisions. In other words, don’t overcome their objections, answer their questions instead. …

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders

Alles anders dan anders - Nederlands | Hardcover | 9789055946075 | 23 oktober 2008 | 288 pagina's

Elke dag een beetje beter worden levert in de internationale concurrentie van tegenwoordig alleen nog maar een staanplaats op. We moeten uniek zijn. We moeten in alles wat we doen allesbehalve gewoon zijn! Want als je je voortdurend met anderen vergelijkt, dan kun je in elk geval op één ding rekenen: je gaat steeds meer …

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers?

Wat willen we nou van managers? - Nederlands | Paperback | 9789089652270 | 17 september 2014 | 160 pagina's

Er is ontzettend veel kritiek op managers. Onterecht! Want als we weten wat we van managers willen, dan is het een van de belangrijkste beroepen in onze samenleving. Om een goed beeld te krijgen van wat we van managers willen, moeten we niet nog dieper in functionele deelgebieden duiken, maar juist weer naar het vakgebied …

The Conversation Manager

The Conversation Manager

The Conversation Manager - Engels | Paperback | 9789020991277 | 01 augustus 2010 | 200 pagina's

In recent years, the internet has changed from a static platform into a social platform. This development has had a major impact on the manner in which consumers seek information, communicate and indicate their purchasing intentions. Sadly, however, most advertisers have failed to keep pace with these developments. Traditional advertisement is no longer effective. Advertising …

per pagina