Boeken Manager Marketing

 

Het arbeidsperspectief voor de manager Marketing   is redelijk goed. Er zijn veel bedrijven in deze sector en alle bedrijven hebben behoefte aan goede managers. Als de manager Marketing  al bekend is of werkzaam is in de sector en beschikt over de juiste kwaliteiten is het vrij makkelijk om door te stromen naar een management functie. Als de manager Marketing   eenmaal werkzaam is als manager, en het gaat allemaal goed dan zal de manager Marketing   meer verantwoordelijkheid krijgen. Dit vertaalt zich in het hogere budget waar de manager Marketing  over moet waken en in het aantal mensen dat de manager Marketing   leiding geeft. Ook vertaalt dit zich in het salaris wat zal stijgen. Als de manager Marketing  de hoogste functie heeft bekleed als manager en het bedrijf heeft behoefte aan een nieuwe directeur dan zal de manager Marketing   hiervoor in aanmerking kunnen komen. Echter, de manager Marketing   maakt alleen een kans als hij/zij voldoende ervaring heeft opgebouwd in de sector en zich voldoende heeft bewezen. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Manager Marketing. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Manager Marketing. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Manager Marketing die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Manager Marketing:

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom

Concise Beginner Guide to Financial Freedom - Engels | Paperback | 9781983195846 | 58 pagina's
Star Brands

Star Brands

Star Brands - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781621534631 | 256 pagina's

For anyone who wants to learn the fundamentals of branding in an approachable way without poring over dense text or hiring an expensive consultant, Star Brands presents a unique model that offers structured guidance and professional tips for building, managing, and marketing any brand. Created by savvy brand manager Carolina Rogoll, the star brand model …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | Paperback | 9789081516389 | 224 pagina's

De Conversation Manager 14e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516389 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren …

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E

The Product Manager's Desk Reference 2E - Engels | Druk: ed | Hardcover | 9780071824507 | 832 pagina's

Whatever your business sells, product management is one of the most important functions in the organization's pursuit of profits. With everexpanding globalization and increasingly fierce competition, the stakes are higher than ever--and the room for error narrower than ever. Introducing a brand-new Product Management Life Cycle (PMLC) model, The Product Manager's Desk Reference, Second Edition, …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 4 | Hardcover | 9789081516303 | 199 pagina's

De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. Er is nood aan verandering in de dagelijkse manier van werken …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 5 | Paperback | 9789081516327 | 222 pagina's

De Conversation Manager 5e druk is een boek van Steven van Belleghem uitgegeven bij van Duuren Management. ISBN 9789081516327 De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet ge volueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten …

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit®

The Product Manager's Toolkit® - Engels | Druk: 2 | E-book | 9783319499987

This book provides a consistentandholistic managerial approach to product management and presents a practical and comprehensive methodology (roles, processes, tasks, and deliverables) that covers all aspects of product management. It helps students of product management, product management practitioners, product management organizations, and corporations understand the value, theory, and implementation of product management. It outlines a …

De Conversation Manager

De Conversation Manager

De Conversation Manager - Nederlands | Druk: 14 | E-book | 9789401408332 | 210 pagina's

De bestseller van Steven Van Belleghem in een volledig vernieuwde editie De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop consumenten communiceren en aankoopbeslissingen nemen. Jammer genoeg zijn de meeste adverteerders blijven stilstaan. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer. …

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie!

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619194

Weg met het marketingplan, tijd voor actie! 1e druk is een boek van John Koster uitgegeven bij Boom Uitgevers Amsterdam. ISBN 9789052619194 Praktische marktbewerking voor iedere manager U wilt graag doelgericht aan marketing doen. Toch heeft u vaak te maken met wijdlopige marketingplannen en uitvoerige analyses die jaarlijks niet spectaculair van elkaar verschillen. Het nadeel …

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics

Key Marketing Metrics - Engels | Druk: 2 | E-book | 9781292212494

''Marketers know that they must use metrics. The key--which this book addresses superbly--is which metrics to use and how to use them.'' Erv Shames, Chairman, Western Connecticut Health Network; former President and CEO of Borden, Inc. and Stride Rite Corporation "50+ metrics crackles like new money…this is the best marketing book of the year." Updated …

per pagina