Boeken Medewerker Kennistransfer

Hoewel de werkgelegenheid bij Universiteiten de laatste jaren ongeveer gelijk blijft neemt verhoudingsgewijs het aantal wetenschappelijke posities toe ten opzichte van ondersteunende functies. Het aantal plaatsen voor Medewerkers Kennistransfer is beperkt. De Medewerker Kennistransfer kan binnen de afdeling groeien naar posities met meer coördinerende taken en bevoegdheden.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Medewerker Kennistransfer. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Medewerker Kennistransfer. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Medewerker Kennistransfer die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een Medewerker Kennistransfer:

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap

Ontwikkel je leiderschap - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462762336 | 236 pagina's

Ontwikkel je leiderschap 1e druk is een boek van Joel Aerts uitgegeven bij Vakmedianet Management B.V.. ISBN 9789462762336 * Hoe kun je je leiderschap het beste ontwikkelen? * Welke aanpak werkt echt en waar moet je op letten? * Hoe help je anderen bij het ontwikkelen van hun leiderschap? Leiderschap is geen doel op zich. …

Storylistening

Storylistening

Storylistening - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789047013686 | 280 pagina's

In ‘Storylistening’ geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties …

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager

Business bibliotheek - Situationeel leiderschap II en de one minute manager - Nederlands | Druk: 24 | Paperback | 9789047007722 | 112 pagina's

Een ondernemer komt bij de One Minute Manager met een probleem: ze heeft het gevoel dat ze alles zelf moet doen en niets aan haar medewerkers over kan laten. De One Minute Manager helpt haar inzien dat je met Situationeel Leiderschap II je leiderschapsstijl aan kunt passen aan wat een werknemer op dat moment nodig …

Traject Welzijn - Profiel Gespecialiseerd pedagogisch medewerker niveau 4

Traject Welzijn - Profiel Gespecialiseerd pedagogisch medewerker niveau 4

Traject Welzijn - Profiel Gespecialiseerd pedagogisch medewerker niveau 4 - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789006622270 | 132 pagina's

Uitgave nu met licentie leverbaar: 9789006859096 Traject Welzijn Theorieboek Gespecialiseerd pedagogisch medewerker + student 1 jaar voucher

Gung Ho!

Gung Ho!

Gung Ho! - Nederlands | Druk: 12 | Paperback | 9789047000242 | 143 pagina's

Dankzij 'Gung Ho' weten medewerkers weer waarvoor zij werken, voelen zij zich verantwoordelijk en ondersteunen zij elkaar. In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Want hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? Het …

Storylistening

Storylistening

Storylistening - Nederlands | Druk: 1 | E-book | 9789047014409 | 242 pagina's

In "Storylistening' geven Annet Scheringa en Simone Beemster antwoord op vragen waar veel organisaties mee worstelen. Vragen als: hoe krijgen we de beweging erin? Hoe krijgen we mensen mee? Verleiden, verontrustende cijfers presenteren, visies en veranderplannen rondmailen: het werkt niet. Luisteren naar onderstroomverhalen, storylistening, werkt wél. Maar die griezelige wereld vol ervaringen, belevingen en emoties …

Gung Ho!

Gung Ho!

Gung Ho! - Nederlands | Druk: 11 | Hardcover | 9789025497613 | 144 pagina's

Persoonlijke betrokkenheid van medewerkers is in elk bedrijf onbetaalbaar. Dankzij de drie eenvoudige principes van Gung Ho! weten medewerkers waarvoor zijn werken, voelen zij zich verantwoordelijk en ondersteunen zij elkaar.

Traject Dienstverlening - Medewerker sport en recreatie niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker sport en recreatie niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker sport en recreatie niveau 2 Theorieboek - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789006071061 | 200 pagina's

In de dienstverlening heb je heel veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie. Het theorieboek Sport en Recreatie laat je kennismaken met het werken in de sport en recreatie. Je vindt onder andere meer informatie over doelgroepen, activiteiten, het gebruik van materialen en middelen, communicatie en het …

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789006071047 | 200 pagina's

Traject Dienstverlening - Medewerker facilitaire dienstverlening niveau 2 Theorieboek 1e druk is een boek van I.P. Berg uitgegeven bij ThiemeMeulenhoff bv. ISBN 9789006071047 In de dienstverlening heb je heel veel mogelijkheden. Bijvoorbeeld medewerker facilitaire dienstverlening, helpende zorg en welzijn of medewerker sport en recreatie. Het theorieboek Medewerker facilitaire dienstverlening laat je kennismaken met werkzaamheden binnen …

Excelleren in Service

Excelleren in Service

Excelleren in Service - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789462763425 | 250 pagina's

Hoe maak je de omslag naar een uitzonderlijke serviceorganisatie die klanten en medewerkers blijvend weet te boeien en binden? 'Excelleren in Service' beschrijft de tien belangrijkste veranderingen die organisaties maken om duurzaam succesvol te zijn door te excelleren in service. Dit organisatorische omdenken gaat over het design van de dienstverlening, de strategie, bedrijfscultuur, innovatie en …

per pagina