Boeken Medewerker Klantenservice & Leenservice

Er worden bezuiningen verwacht voor 2011. Dit zal de werkgelegenheid niet ten goede komen. Qua doorgroeimogelijkheden kan de Medewerker Klantenservice & Leenservice overstappen op de soortgelijke functie van medewerker ondersteuning frontoffice, al kent die een beperkter takenpakket. Verder zou bijscholing de stap naar medewerker informatie & advies mogelijk maken.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Medewerker Klantenservice & Leenservice. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Medewerker Klantenservice & Leenservice. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Medewerker Klantenservice & Leenservice die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 1 beste boeken voor een Medewerker Klantenservice & Leenservice:

In de wolken

In de wolken

In de wolken - Nederlands | E-book | 9789401467681 | 19 maart 2020 | 200 pagina's | Adobe ePub

WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW? HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR? HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN? Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, …