Opleidingen Outbound medewerker

Zou je graag Outbound medewerker willen worden? Of ben je al Outbound medewerker en wil je jezelf verder ontwikkelen in jouw vakgebied? Hieronder vind je een een selectie aan opleidingen of cursussen voor de Outbound medewerker, samengesteld door onze opleidingspartner Springest. Als je hieronder een interessante opleiding, training of cursus hebt gevonden zal je doorklikken naar springest.nl.

Als medewerker outbound heb je geen specifieke opleiding hoeven volgen. Vaak krijg je als medewerker outbound een inwerktraject bij de organisatie waar je gaat werken. Dit kunnen een aantal trainingen zijn of een aantal meeloopdagen met je toekomstige collega's.

De 3 beste opleidingen voor een Outbound medewerker:

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | E-Learning |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Open inschrijving |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3 | Max. deelnemers: 20 | Totale lesduur: 20

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …

Callcentermedewerker

Klantenservice / Servicedesk Management | Thuisstudie |€ 1080.00 |Niveau: MBO 3

Callcentermedewerker Een callcenter medewerker wordt ingezet voor het telefonisch benaderen van bedrijven of particulieren voor het aanbieden van producten of diensten. Je komt veelal te werken bij een contactcenter. Er zijn twee soorten callcenter werk “inbound” en “outbound”: Bij inbound gesprekken/contacten benadert de klant/afnemer het contactcenter (telefonisch of digitaal) voor informatie, advies, een bestelling, boeking, …