Boeken PR Adviseur

PR is van alle tijden. Er zal dan dus ook altijd behoefte zijn aan mensen die de pr in goede banen kunnen leiden. Op het moment dat het economisch minder gaat is het pr-budget echter wel vaak hetgeen waar de organisatie in gaat snijden. Dit is natuurlijk van invloed op de werkgelegenheid van de pr adviseurs. Maar over het algemeen is het werk en arbeidsperspectief van een pr adviseur goed te noemen.

Bij goed functioneren kan een pr adviseur doorgroeien naar een meer strategische functie als pr adviseur of promoveren naar pr- of communicatiemanager. 

 

 
 
 
Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep PR Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep PR Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de PR Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 97 beste boeken voor een PR Adviseur:

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone

Marketingcommunicatiestrategie incl. toegang tot Prepzone - Nederlands | Druk: 7 | Hardcover | 9789001834128 | 608 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie 7e druk is een boek van J.M.G. Floor uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789001834128 Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en fungeert zowel tijdens de studie als daarna als grondig naslagwerk; al meer dan 130.000 studenten zijn ermee opgeleid. Het geïntegreerde marketingcommunicatieplan staat centraal in het boek. Waarom kiezen …

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie - Nederlands | Druk: 4 | Paperback | 9789020731651 | 565 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie is hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en is zowel tijdens je studie als daarna een grondig naslagwerk. Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor je tentamens leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website. In het boek staat het geïntegreerde marketingcommunicatieplan centraal. Na een inleiding …

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie - Nederlands | Druk: 5 | Hardcover | 9789020733334 | 675 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie is hét standaardwerk voor het vakgebied marketingcommunicatie en is zowel tijdens je studie als daarna een grondig naslagwerk. Met de Campuz Creditcard bij het boek kun je heel gericht voor je tentamens leren dankzij de handige toetsen met feedback op de bijbehorende website. In het boek staat het geïntegreerde marketingcommunicatieplan centraal. Na een inleiding …

Public Relations

Public Relations

Public Relations - Nederlands | Druk: 5 | Hardcover | 9789014079233 | 455 pagina's

Public Relations 5e druk is een boek van J. Mastenbroek uitgegeven bij Kluwer. ISBN 9789014079233 Om vandaag de dag te overleven moeten organisaties verder gaan dan alleen investeren in 'tweerichtingsverkeer' en begrip van hun omgeving. Systematische aandacht voor public relations helpt organisaties de communicatie met hun omgeving serieus op te pakken. Het boek 'Public Relations …

Communicatie van organisaties

Communicatie van organisaties

Communicatie van organisaties - Nederlands | Druk: 6 | Paperback | 9789491560019 | 540 pagina's

Overheden, non-profitorganisaties en commerciële bedrijven moeten voortdurend communiceren om in evenwicht te blijven met hun omgeving. Afstemming is nodig omdat die omgeving steeds sneller verandert. Moderne organisaties proberen niet alleen te beïnvloeden, ze luisteren mee en participeren in gesprekken die consumenten voeren. Dit handboek biedt inzichten en richtlijnen, gebaseerd op actuele ontwikkelingen, die van belang …

Marketing-communicatiestrategie

Marketing-communicatiestrategie

Marketing-communicatiestrategie - Nederlands | Druk: 3 | Paperback | 9789020728576 | 558 pagina's

Marketing - Communicatiestrategie geeft een compleet overzicht van alle vormen van marketingcommunicatie. En meer nog dan voorheen krijgen in deze derde druk de verschillende communicatie - instrumenten een gelijkwaardige behandeling. Zo is bijvoorbeeld de dominantie van het instrument reclame verminderd ten gunste van instrumenten als direct marketing. Door die gelijkwaardige behandeling van de communicatie - …

Public Relations

Public Relations

Public Relations - Nederlands | Druk: 5 | Paperback | 9789062838981 | 147 pagina's

In onze ingewikkelde wereld gaat communicatie niet meer op de bonnefooi, maar vereist een zekere organisatie. Public relations nu kan worden gezien als het organiseren van communicatie. Dat moet planmatig gebeuren en daar is vakkennis, menskracht en geld voor nodig. Dit boek is bedoeld als een eerste kennismaking met het P.R.-vak, dat behalve een omvangrijk …

Public Relations For Dummies

Public Relations For Dummies

Public Relations For Dummies - Engels | Druk: 2nd | E-book | 9781118052792 | 384 pagina's

Proven techniques that maximize media exposure for your business A seasoned PR pro shows you how to get people talking When it comes to public relations, nothing beats good word of mouth. Want to get customers talking? This friendly guide combines the best practical tools with insight and flair to provide guidance on every aspect …

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie

Marketingcommunicatiestrategie - Nederlands | Druk: 8 | Paperback | 9789001899950 | 552 pagina's

Marketingcommunicatiestrategie is al jaren hét boek voor het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek slaagt erin om de voortdurende veranderingen in de wereld van marketingcommunicatie een fundament te geven door de werking en de mogelijke inzet ervan te beschrijven. Centraal staat het marketingcommunicatieplan en het bouwen van sterke merken (offline en online) en het behalen van commercieel …

Selling the CIA

Selling the CIA

Selling the CIA - Engels | Hardcover | 9780700626427 | 232 pagina's

Dubbed the Year of Intelligence, 1975 was not a good year for the Central Intelligence Agency (CIA). Caught spying on American citizens, the agency was under investigation, indicted in shocking headlines, its future covert operations at risk. Like so many others caught up in public scandal, the CIA turned to public relations. This book tells …

per pagina