Boeken Teamleider callcenter inbound

Het arbeidsmarktperspectief is goed. Er zijn veel callcenters in Nederland waar de teamleider callcenter inboud als teamleider aan de slag kan. Daarnaast kan de teamleider callcenter inbound ook aan de slag als teamleider telesales binnen een callcenterbedrijf.

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Teamleider callcenter inbound. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Teamleider callcenter inbound. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Teamleider callcenter inbound die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 2 beste boeken voor een Teamleider callcenter inbound:

Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers

Performance Analysis and Optimization of Inbound Call Centers - Engels | Druk: Softcover reprint of the original 1st ed. 2003 | Paperback | 9783540008125 | 219 pagina's

The material presented in this book is a result of my work in the field of call center management during the period 1999-2002. The focus is on the perfor- mance analysis and optimization of inbound call centers. Since call arrivals and call-handling times are often random in inbound call centers, this thesis concentrates on the …

Inbound Call Centers

Inbound Call Centers - Engels | Hardcover | 9780890066409 | 192 pagina's

Delivers a conceptual overview of call centres - the products that support them, the designs that make them work and the ongoing management that is required for their successful operation.