Boeken Verkoop en Service Adviseur

Er zijn vacatures beschikbaar voor de functie van Verkoop en Service Adviseur, maar door de lage opleidingseisen zijn er veel gegadigden. De selectie voor de functie is dan ook op andere wijze streng; kandidaten moeten zich bewijzen op commercieel gebied, op enthousiasme, representativiteit en verkooptalent.

De doorgroeimogelijkheden zijn afhankelijk van functioneren. In principe is de functie van Verkoop en Service Adviseur een startersfunctie. Eenmaal binnen biedt de bank voldoende opleidingsmogelijkheden om zelfontplooiing en doorgroeien mogelijk te maken. 

Er zijn een hoop verschillende manieren om je te verdiepen in het beroep Verkoop en Service Adviseur. Je kan een opleiding volgen, maar er zijn nog andere laagdrempelige manieren om aan die kennis te komen. Hieronder kan je diverse boeken, Ebooks of DVDs vinden waarmee je meer kan leren over de functie en de inhoud van het beroep Verkoop en Service Adviseur. Er zijn boeken voor de beginner of voor de Verkoop en Service Adviseur die verder wilt ontwikkelen binnen het vakgebied.

De 100 beste boeken voor een Verkoop en Service Adviseur:

Procesadvisering

Procesadvisering

Procesadvisering - Nederlands | Druk: heruitgave | Paperback | 9789052615318 | 276 pagina's

Procesadvisering 1e druk is een boek van E.H. Schein uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052615318 Dit boek gaat over de processen die zich afspelen wanneer de ene persoon probeert de andere te helpen. Of het nu gaat om een organisatieadviseur die samen met het management enkele aspecten van een organisatie wil verbeteren, een therapeut die …

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter

Ik begrijp waarom ik verkoop, dus ik verkoop beter - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789462201354 | 192 pagina's

Zelfinzicht en sociale intelligentie vormen de geheime kracht achter iedere succesvolle verkoper. Sociale intelligentie stelt verkopers in staat te kijken vanuit een ander perspectief: dat van de klant. Deze verkopers zijn als ‘kennisbrokers’ die niet alleen haarfijn aanvoelen wát hun klanten nodig hebben maar ook waaróm. En dat is is waar het om draait, want …

De rol van adviseur

De rol van adviseur

De rol van adviseur - Nederlands | Druk: 1 | Paperback | 9789052619736 | 128 pagina's

De rol van adviseur 1e druk is een boek van Marike van den Berg uitgegeven bij Academic Service. ISBN 9789052619736 Als adviseur moet u goed zijn in uw vak; u bent bijvoorbeeld een uitstekend fiscalist, communicatiedeskundige, of organisatie-expert. Maar dat is niet genoeg: een goede adviseur heeft passie voor mensen, wil zich in klanten verdiepen …

Assistent verkoop-retail Kerntaak 2 theorie

Assistent verkoop-retail Kerntaak 2 theorie

Assistent verkoop-retail Kerntaak 2 theorie - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789461717948
Adviserend Verkopen Volgens Hanan

Adviserend Verkopen Volgens Hanan

Adviserend Verkopen Volgens Hanan - Nederlands | Druk: 1 | Hardcover | 9789052613604 | 248 pagina's

"U bent niet langer een verkoper, die een afnemer een product wil verkopen, u bent een adviseur die een cliënt wil ondersteunen in zijn business" -- De Hanan-formule voor de sales manager Met de Hanan-formule uit adviserend verkopen lukt het om langdurig hoge marges te realiseren. Bovendien kan de formule bijdragen aan een aanzienlijke verlaging …

The New Rules of Sales and Service

The New Rules of Sales and Service

The New Rules of Sales and Service - Engels | Druk: 1 | E-book | 9781119272441 | 272 pagina's

The essential roadmap for the new realities of selling when buyers are in charge Sales and service are being radically redefined by the biggest communications revolution in human history. Today buyers are in charge! There is no more 'selling'—there is only buying. When potential customers have near perfect information on the web, it means salespeople …

Winning In Service Markets

Winning In Service Markets

Winning In Service Markets - Engels | Druk: 1 | Paperback | 9781944659059 | 704 pagina's

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globally leading textbook for Services Marketing by the same author, this book offers a comprehensive overview of …

Disruptive Selling

Disruptive Selling

Disruptive Selling - Engels | Paperback | 9780749482343 | 232 pagina's

The heyday of the classic sales force is over. Customers lead mobile and online lives, and successful companies use disruptive concepts to engage with the digitally empowered consumer. Disruptive Selling helps companies transform themselves to the new age of selling by matching supply to demand in an innovative way. Successful disruptive selling concepts must be …

Service Management and Marketing

Service Management and Marketing - Engels | Hardcover | 9780669200355 | 320 pagina's
The Network Organization

The Network Organization

The Network Organization - Engels | Druk: 1st ed. 2017 | Hardcover | 9783319520926 | 157 pagina's

This book explores the basic traits of inter-organizational networks, examining the interplay between structure, dynamics, and performance from a governance perspective. The book assumes a novel theoretical angle based on the interpretation of networks as multiple systems, and advances the theory in the realm of network effectiveness and failure. Composed of two parts, theoretical and …

per pagina